Denk ook niet dat Fuckbuddy 1,2,3 twijfelt aan het scorend vermogen van Ajax. Ik ben er van overtuigd dat Ajax wel zal scoren. Alleen bij een doelpunt van AZ moet je er als Ajax zijnde in ieder geval 3 maken wil je in de 90 minuten je CL ticket veilig stellen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
We scoren sowieso zeker, al is het niet met 3-0 dan wel 2-0. Of anders pakken we jullie in de verlenging wel.
Wij zijn Ajax, WIJ zijn de beste!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik wil echt niet lopen bashen, maar hoe komen jullie idd aan al dat zelfvertrouwen?
Verpulveren, wegspelen 3-0, 4-0...
Dat antwoord begint inmiddels eigenlijk meer te klinken als een mongooltje die maar 1 antwoord weet op alle vragen die 'm gesteld worden.quote:
Heitinga! Held!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heitinga speelt Martens wederom de wedstrijd uit. Gisteren ook weer weinig van hem gezien.
Maar een eventueel tegendoelpunt telt nog steeds dubbel. Dus met 2-1 de verlenging in en bij een 2-2 of 3-2 (net wie er eerder scoort) is dat in het voordeel van AZ. Ben het met je eens dat alleen de kans van Ajax om te scoren wellicht wat groter zal zijn. Maar een fout zit in een klein hoekje en dan kan dat tweede AZ doelpunt dodelijk zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef MaxC het volgende:
Als het verlenging word hebben wij natuurlijk nog steeds het thuisvoordeel![]()
Ik speel een verlenging liever uit. Scoort AZ tijdens welke verlenging dan ook 1 keer, moeten wij 2 keer scoren.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef MaxC het volgende:
Als het verlenging word hebben wij natuurlijk nog steeds het thuisvoordeel![]()
Met alle respect, Ajax - AZ staat nog niet eens in de schaduw van Ajax - Feyenoord. Ze hebben bij Studio Sport niet door wat er leeft onder Ajacieden. Natuurlijk is het voor AZ-supporters een soort van klassieker, simpelweg omdat jullie niks anders hebben om het mee te vergelijken. Maar AZ, Heerenveen, Roda of zelfs het Groningen van vorig seizoen. Het zijn voor mij allemaal min of meer hetzelfde soort wedstrijden. Nu doet AZ het een tijdje even goed als Heerenveen en Roda het een tijdje terug hebben gedaan, maar dat betekent zeker geen aparte klassiekerstatus.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat gisteren ook al gezegd werd bij Studio Voetbal, de klassieker AJax-Feyenoord is de laatste 2 seizoenen Ajax-AZ geworden.
Dat sloeg dan ook nergens op..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat gisteren ook al gezegd werd bij Studio Voetbal, de klassieker AJax-Feyenoord is de laatste 2 seizoenen Ajax-AZ geworden.
Klopt. Kom je toch weer bij de historie uit...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat sloeg dan ook nergens op..
Amserdam vs Rotterdam gaat om meer dan alleen voetbal voor velen.
quote:
http://fotos.marktplaats.(...)c854fe54ce4bf93c.jpgquote:
Tof ding.quote:
Nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef Fetai het volgende:
Willen jullie elk logo een cijfer geven ajb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |