Hij schoot wel de pingel raak toch in de bekerfinale?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:58 schreef Apfel. het volgende:
Alles wat slecht is heeft met Olaf te maken
idd, die goal was ook niet onverdiend geweest als je het wedstrijdbeeld van de tweede helft bekijkt. Ik had liever gezien dat ie Huntelaar erin liet staan en Babel eruit haalde. Ookal speelde hij heel goed, hij heeft gewoon minder kwaliteiten om 1 op 1 situaties goed af te ronden.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:57 schreef denthemen het volgende:
De wissel Lindenbergh bleek goed uit te pakken, az werd minder gevaarlijk, Ajax kreeg meer kansen, dan is het toch gewoon een goeie wissel geweest? Dat die goal er nog in gaat had niks met Lindenbergh te maken
Ik niet, we gaan t redden, ben dr heilig van overtuigdquote:Op maandag 21 mei 2007 10:06 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb een iets minder goed gevoel over a.s. zondag![]()
![]()
Er zat geen verdediger meer op de bank.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar wordt het wisselbeleid niet minder raar van.
Nee, omdat Lindenbergh erin kwam voor een aanvaller.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er zat geen verdediger meer op de bank.
Het middenveld werd redelijk overlopen, dus wat dat betreft was het niet zo héél raar. Daarnaast wilde Henk voorkomen dat KJH de winnende zou maken met half SCUM op de tribune.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, omdat Lindenbergh erin kwam voor een aanvaller.
Dat bedoelde ik dus.
als je het zo bekijkt was het wel slim. Maar ik geloof niet dat Ten Cate op die manier wisseltquote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het middenveld werd redelijk overlopen, dus wat dat betreft was het niet zo héél raar. Daarnaast wilde Henk voorkomen dat KJH de winnende zou maken met half SCUM op de tribune..
In de kuip hing die toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:46 schreef Pritt het volgende:
AZ: Historie koop je niet.
Heerlijk spandoek.
Niks spannende pot, gewoon 3-0 winnen (Ajax dan he).quote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Mooi pot gisteren,
domme aktie van Steinsson, zo verneuk je een belangrijk doelpunt.
Ik heb er zin in volgende week, dembele en koevermans weer fit.
Alleen Cziommer er niet bij, maar met Martens op 10 maak ik me totaal geen zorgen qua selectie.
Het word een spannende pot, de belangen zijn groot.
Ik ga voor een 2-2
Heitinga speelt Martens wederom de wedstrijd uit. Gisteren ook weer weinig van hem gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Mooi pot gisteren,
domme aktie van Steinsson, zo verneuk je een belangrijk doelpunt.
Ik heb er zin in volgende week, dembele en koevermans weer fit.
Alleen Cziommer er niet bij, maar met Martens op 10 maak ik me totaal geen zorgen qua selectie.
Het word een spannende pot, de belangen zijn groot.
Ik ga voor een 2-2
Waar heb je het over? Huntelaar kwam niet eens in scoringspositiequote:Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef toma het volgende:
[..]
idd, die goal was ook niet onverdiend geweest als je het wedstrijdbeeld van de tweede helft bekijkt. Ik had liever gezien dat ie Huntelaar erin liet staan en Babel eruit haalde. Ookal speelde hij heel goed, hij heeft gewoon minder kwaliteiten om 1 op 1 situaties goed af te ronden.
de #2 van de competitie verdient voorronde CL te spelenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef Robar het volgende:
Zondag wordt een mooie westrijd tussen de twee beste teams van Nederland op dit moment.
En wie er ook wint (ik hoop Ajax uiteraard), diegene verdient het om voorronde CL te spelen.
Ik hoop op Ajax, maar ik kan vrede hebben met een overwinning van AZ.
Njah, aan de ene kant zou ik er vrede mee kunnen hebben omdat AZ gewoon leuk en goed speelt dit seizoen. Maar ik kan me echt kapot ergeren aan die hele club. Vooral aan Scheringa maar ook Van Gaal begint met de week irritanter worden. En dan heb je nog jongens als Cziommer en Jenner. Nee, eigenlijk kan ik er geen vrede mee hebben...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef Robar het volgende:
Zondag wordt een mooie westrijd tussen de twee beste teams van Nederland op dit moment.
En wie er ook wint (ik hoop Ajax uiteraard), diegene verdient het om voorronde CL te spelen.
Ik hoop op Ajax, maar ik kan vrede hebben met een overwinning van AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |