Van zo'n site die het huidige logo zo gaar vind en die daarom een nieuwe gemaakt hebben. Daarom vroeg ik me af of jullie dat logo ook niets zouden vindenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef donroyco het volgende:
Waarvan is die laatste, welk jaartal of iets?
Die laatste is echt met afstand de lelijkste.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van zo'n site die het huidige logo zo gaar vind en die daarom een nieuwe gemaakt hebben. Daarom vroeg ik me af of jullie dat logo ook niets zouden vinden.
Gewoon zo laten, niks aan doen...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van zo'n site die het huidige logo zo gaar vind en die daarom een nieuwe gemaakt hebben. Daarom vroeg ik me af of jullie dat logo ook niets zouden vinden.
is zo'n site die voor elke club nieuwe logo's gemaakt hadquote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef donroyco het volgende:
Waarvan is die laatste, welk jaartal of iets?
pass die site eens, ik wil lachenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
is zo'n site die voor elke club nieuwe logo's gemaakt had
Ten eerste vind ik Gabri altijd heel sportief en gewoon fel, dat hij die klootzak van een De Zeeuw sloeg zal ik niet goed praten maar hij is echt geen smerige speler..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:02 schreef fuckbuddy het volgende:
feit is wel dat het weer rete spannend is, het zou toch klote zijn als een AZ of een Ajax het al in de 1e wedstrijd gedaan hadden. Tis weer met veel emotie een mooie pot zondag.
Wat gisteren ook al gezegd werd bij Studio Voetbal, de klassieker AJax-Feyenoord is de laatste 2 seizoenen Ajax-AZ geworden.
En met Gabri en Davids op het middenveld heb je zeker een flinke versterking, maar het jammere vind ik persoonlijk van Davids dat ie het snelle spel niet onder de knie heeft. Zoals AZ zeg maar speelt, het snelle kaatsen. Als davids dat zou hebben, dan kan je stellen dat het middenveld dodelijk kan zijn. Gabri is een slimme speler, heeft veel inzicht (ondanks ik het persoonlijk een smerige speler vind) en das altijd winst voor je team. Hetinga vind ik maar zozo, die zie je de ene wedstrijd niet en die andere staat ie er...
Ik ben benieuwd, ik denk met de opstelling van AZ komende zondag dat jullie echt je handen vol zullen hebben. AZ moet winnen, vanzichzelf, van van Gaal en van de fans. Ik ben heel benieuwd, en denk ook dat er misschien wel een stunt inzit komende zondag. Na deze zondag en het spel van Ajax gezien te hebben maak ik me een stuk minder zorgen dan ik deed.
Die van Den Bosch/ADO daar zijn wel nice vind ikquote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
is zo'n site die voor elke club nieuwe logo's gemaakt had
Stond op internet voor 600.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Apfel. het volgende:
wat n kut vraag, de bovenste natuurlijk.
10
1
1
Hoe duur was dat tafeltje btw
Ado staat daar nog bij eredivisie, hop aanpassen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die van Den Bosch/ADO daar zijn wel nice vind ik
Gabri heeft de meeste kaarten van de hele selectie te pakken (samen met Heitinga), dus dan zegt het wel iets over zijn manier van spelen vindt je niet? En zijn overtredingen zijn altijd behoorlijk, of charges op tegenstanders.(mijn mening dan)quote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef Loserkid het volgende:
[..]
[quote]Ten eerste vind ik Gabri altijd heel sportief en gewoon fel, dat hij die klootzak van een De Zeeuw sloeg zal ik niet goed praten maar hij is echt geen smerige speler..
Je bent niet de enige hier.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maar goed we zullen zien, ik wil die overklasse van Ajax vs AZ wel eens zien komende zondagmiddag!
Die kaarten komt door de speelstijl van Ajax voor Davids kwam hij moest bij balverlies de boel opruimen, dat was zijn taak, dat zegt niets over hem als speler.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gabri heeft de meeste kaarten van de hele selectie te pakken (samen met Heitinga), dus dan zegt het wel iets over zijn manier van spelen vindt je niet? En zijn overtredingen zijn altijd behoorlijk, of charges op tegenstanders.(mijn mening dan)
Maar goed we zullen zien, ik wil die overklasse van Ajax vs AZ wel eens zien komende zondagmiddag!
Gottver, waar we nu daar over janken? Het zijn geen ballerina's op het veld.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Gabri heeft de meeste kaarten van de hele selectie te pakken (samen met Heitinga), dus dan zegt het wel iets over zijn manier van spelen vindt je niet? En zijn overtredingen zijn altijd behoorlijk, of charges op tegenstanders.(mijn mening dan)
Met uitzondering van Roger.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gottver, waar we nu daar over janken? Het zijn geen ballerina's op het veld.
quote:
Precies wat een sukkel die Fergusonquote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef BB-boy het volgende:
Die 1-0 was slecht verdedigd en goed uitgespeeld. Ik vond niet dat vd Sar er veel aan kon doen.
Maar ja Ferguson he.
Hij twijfelde bij het uitkomen. Als-ie vol door was gegaan, had-ie de bal gehad.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef BB-boy het volgende:
Die 1-0 was slecht verdedigd en goed uitgespeeld. Ik vond niet dat vd Sar er veel aan kon doen.
Maar ja Ferguson he.
AZ zal gewoon geplaatst zijn bij de voorronde CL. Die staan 1 plek onder Ajax op de ranking.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat ajax het nog lastig genoeg krijgt met az aankomende Zondag en dat er geen sprake zal zijn van een walkover voor ajax.
az scoort bijna altijd in een uitwedstrijd en ik vind het gemis van een Sneijder voor ajax groter dan het duo Gabri en Davids ondanks dat deze fysiek erg sterk zijn.
Ik voorspel een 2-1 voor ajax en 3-2 na verlengingen.
Volgens mij is het wel degelijk zo dat az als het de voorronde CL haalt een aardig pittige tegenstander zal krijgen omdat er toch naar de "europese ranglijst" gekeken wordt bij loting.
Hij speelde gisteren zelfs behoorlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Toch blijf ik het jammer vinden dat hij het niet heeft gered, ik denk nog steeds dat het een hele goede voetballer is.
Is Dembele dat niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef fuckbuddy het volgende:
Boussoufa word toch wel gezien als "het talent" van Belgie.......
Goede aankoop als ie doorgaat!
quote:
ik denk ook niet dat Ajax hem dit seizoen al laat vertrekken. Hij voetbalt hier pas 1,5 jaar en er zijn nog geen potentiele vervangers op komst.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef BB-boy het volgende:
Als Huntelaar weggaat hebben we een groot probleem.
Als Ajax 25 mln. kan ontvangen is The Hunt vertrokken natuurlijk. Voor dat geld kan Dhr Alves wat mij betreft besteld worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat Ajax hem dit seizoen al laat vertrekken. Hij voetbalt hier pas 1,5 jaar en er zijn nog geen potentiele vervangers op komst.
ik verwacht dat Dhr. Alves linea recta naar een Europese topclub gaat als Ajax geen V.CL haalt.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Als Ajax 25 mln. kan ontvangen is The Hunt vertrokken natuurlijk. Voor dat geld kan Dhr Alves wat mij betreft besteld worden.
Als hij de optie heeft naar een Europese topclub te gaan dan maakt het ook echt niet uit of Ajax wel of geen voorronde CL haalt.....quote:Op maandag 21 mei 2007 16:32 schreef toma het volgende:
[..]
ik verwacht dat Dhr. Alves linea recta naar een Europese topclub gaat als Ajax geen V.CL haalt.
hij wordt tegenwoordig al boven Ronaldo gekozen in het Braziliaanse selectie. Dusja, ik kan me niet voorstellen dat degene die de gouden schoen wint onopgemerkt blijft. Alves is trouwens wel een typische Italiaanse spits. Je ziet m de hele wedstrijd niet behalve als hij scoort. Beetje ala Makaay, misschien iets voor Bayern ?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als hij de optie heeft naar een Europese topclub te gaan dan maakt het ook echt niet uit of Ajax wel of geen voorronde CL haalt.....
Tis een Marrokaan en geen Nederlander. Belgisch talent alszijnde = beste speler van Belgie.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:22 schreef toma het volgende:
[..]Boussoufa is een Nederlander, hij voetbalt alleen in Belgie. Je kunt alleen talent van Belgie worden als je in Belgie voetbalt.
Hij heeft (ook) de Nederlandse nationaliteit, maar hij komt wel uit voor Marroko.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tis een Marrokaan en geen Nederlander.
hij is geboren in Amsterdamquote:Op maandag 21 mei 2007 16:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tis een Marrokaan en geen Nederlander. Belgisch talent alszijnde = beste speler van Belgie.
Die leek me vrij makkelijk, maar goed.....
Neem alles ff te letterlijk zeg.
Wat is dat nou voor onzinquote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef toma het volgende:
[..]
hij wordt tegenwoordig al boven Ronaldo gekozen in het Braziliaanse selectie.
Ronaldo word toch al een tijdje niet meer opgeroepen?? En Alves wel. Het zijn feiten zoals van Gaal altijd constateert.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzinHij wordt voor het eerst opgeroepen voor 2 oefenpotjes waarbij 15 debutanten opgeroepen worden dus hij hoort er al gelijk per direct bij?
Voor zover ik het zag heeft hij in de playoffs geen flikker uit kunnen voeren behalve het nemen van wat vrije trappen tegen Ajax.
Mja, maar dan moet je dus op zoek naar mindere spelers dan Alves. Spelers van zijn kaliber zijn nu eenmaal niet 3 jaar lang vast te houden, zie ook Huntelaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzinHij wordt voor het eerst opgeroepen voor 2 oefenpotjes waarbij 15 debutanten opgeroepen worden dus hij hoort er al gelijk per direct bij?
Voor zover ik het zag heeft hij in de playoffs geen flikker uit kunnen voeren behalve het nemen van wat vrije trappen tegen Ajax.
Iedereen hemelt de beste man op alsof het de beste voetballer van de eredivisie is, maar dat is gewoon onzin. Het is een complete aanvaller, niet meer en niet minder. Ik heb liever een speler rondlopen die een jaar of 3 bij Ajax wil blijven. Alves staat nu al in de kijker van de Europese (sub)top, dus als Ajax 'm haalt is dat voor korte termijn. Vrij onzinnig dus om er dan meer dan 10 miljoen aan uit te geven.
Maar dat ligt meer aan het presteren van Ronaldo de laatste jaren dan aan Alves. Als Brazilie een compleet fitte selectie heeft die allemaal willen komen, dan zit Alves daar echt niet bij hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:27 schreef toma het volgende:
Ronaldo word toch al een tijdje niet meer opgeroepen?? En Alves wel. Het zijn feiten zoals van Gaal altijd constateert.
Ik had verwacht dat Huntelaar nog minstens 1 seizoen zou blijven. Verschil is dat Huntelaar toen hij bij Heerenveen speelde nog niet gelinkt werd aan topclubs. Haal je een speler die dat nu wel wordt, dan weet je dat hij maximaal een seizoen voor je speelt.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:29 schreef devv05 het volgende:
Mja, maar dan moet je dus op zoek naar mindere spelers dan Alves. Spelers van zijn kaliber zijn nu eenmaal niet 3 jaar lang vast te houden, zie ook Huntelaar.
als we 3 jaar achter elkaar bij de 16 vd CL zitten dan willen zulke spelers wel blijven hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet je dus op zoek naar mindere spelers dan Alves. Spelers van zijn kaliber zijn nu eenmaal niet 3 jaar lang vast te houden, zie ook Huntelaar.
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.sportweek.nl/hotspot.asp?id=14
Ben benieuwd naar het artikel woensdag
Als we 3x achter elkaar de Champions League winnen vast ook wel, maarja.. Wellicht dat we voor de tweede maal op rij ons niet eens kwalificeren..quote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef toma het volgende:
[..]
als we 3 jaar achter elkaar bij de 16 vd CL zitten dan willen zulke spelers wel blijven hoor.
Ja, dat komt omdat niemand de Play-offs tof vindtquote:Op maandag 21 mei 2007 18:13 schreef Sethje het volgende:
het gaat weer lekker met de topics terwijl er niks boeiends aan de hand is
komt vooral doordat Davids meer balans brengt en ze met Stam een echte ervaren aanvoerder hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef N.i.c.k het volgende:
Eindelijk begon k het idee te krijgen dat er iets van een team begon te ontstaan bij Ajax. Voor het eerst in een hele lange periode. (misschien uitzondering seizoen 02/03). Ik hoop dan ook van harte dat Huntelaar blijft, en er niet aan alle kanten gemorreld gaat worden. Een vervanger voor sneijder (Roger en Olaf vertrekken immers ook al), en een defensieve beer voor Grygera. Dat kan nog.
tja ik vraag me altijd af wat de functie van een Technisch Directeur nou precies inhoud. Maar als hij over de transfers gaat heeft ie t vorig jaar super gedaan met Perez, Stam, Huntelaar. Dit jaar wat minder grote namen als Kennedy en Delorge. Maar achja, je kunt hem ook niet verwijten dat er misschien op het moment gewoon niet veel talent in de markt is. Als hij Boussoufa weg kan pikken bij Anderlecht voor niet al te veel heeft hij t behoorlijk gedaan vind ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef El-Salvador het volgende:
Wat vinden jullie van het functioneren van Martin van Geel?
Hoe zet je jezelf voor lulquote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
meest domme spandoek ooit gemaakt.
Ik dacht dat het een Ajax-spandoek was!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ow sorry had nog niet terug gelezenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
Net zo weinig serieus als om 15.55 toen dit ook al gepost werd. Lijkt me onzin.
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Tis trouwens ook historie schrijven en niet maken
Ik begreep het al niet. Ze 'dissen' min of meer zichzelf hiermee.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Maakt niet uitquote:
Kan ie weer met scharen gaan gooien? Laat maar lekker weg die kerel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:05 schreef twi het volgende:
Huntelaar verkopen en Mido terughalenIdeale spits om zowel 4-4-2 als 4-3-3 mee te spelen
Scharen gooien is wel handig om tegenstanders uit te schakelenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Kan ie weer met scharen gaan gooien? Laat maar lekker weg die kerel.
Was wel een goeie voetballer qua talent dan.
Ik aan Pritt de visserquote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef BonJovi het volgende:
maar ff offtopic...als ik je nickname zie denk ik altijd aan Brad Pitt![]()
Tsja, de snor.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:42 schreef twi het volgende:
Perez moet dus weg volgens De Snor, kan niet goed overweg met Ten Cate. Nou, geweldig, verkoop de drie beste spelers maar dan...
Ach, zoveel is Perez de laatste weken niet ingezet. Het zou best kunnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:42 schreef F1Bas het volgende:
Tsja, de snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |