quote:Op maandag 21 mei 2007 01:12 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je 'm met Klaas? Cziommer is een middenvelder. Vergelijk 'm eerder met Gabri, en ik denk dat Gabri 'm er wel uit loopt qua conditie. Vergeet niet dat Cziommer amper meeverdedigd. Hij was trouwens vandaag ook onzichtbaar, behalve in de eerste minuut en bij het triomfantelijke achteruitstappen voor elke AZ-vrije trap.
Ik heb op de een of andere manier het gevoel dat we AZ helemaal kapot gaan spelen met enorm fysiek spel. Zoals al eerder gezegd viel op dat de ene na de andere speler hinkend van het veld ging, dus laten we ze maar zo aanpakken zoals we dat thuis tegen ze deden, en zoals we thuis tegen PSV erin vlogen.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:17 schreef Radegast het volgende:
Ben nu al zenuwachtig voor volgende week.![]()
De laatste keer tegen Heerenveen deden we het gewoon wél. Dus nu ook zeker weer!quote:Op maandag 21 mei 2007 01:31 schreef Shreyas het volgende:
Tot nu toe heeft Ajax het altijd laten liggen in cruciale wedstrijden waar het er echt om gaat. Elke keer als we een laatste kans kregen faalden we. Maar het blijft voetbal, in voetbal kan alles, in het verleden behaalde resulaten zeggen niets over de toekomst.
Dan had hij maar niet zo'n domme overtreding moeten maken.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:12 schreef Gelderland het volgende:
volgende week is de laatste cruciale wedstrijd. Nog 1x knallen
wel balen dat Sneijder er niet bij is,... voor de wedstrijd, maar ook voor hemzelf en de supporters
Gelukkig geldt dat minstens zo hard voor AZquote:Op maandag 21 mei 2007 01:31 schreef Shreyas het volgende:
Tot nu toe heeft Ajax het altijd laten liggen in cruciale wedstrijden waar het er echt om gaat. Elke keer als we een laatste kans kregen faalden we.
dat schrijf ik tochquote:Op maandag 21 mei 2007 08:36 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dan had hij maar niet zo'n domme overtreding moeten maken.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:36 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dan had hij maar niet zo'n domme overtreding moeten maken.![]()
Klopt. Maar daar wordt het wisselbeleid niet minder raar van.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:03 schreef Apfel. het volgende:
emanuelson was geblesseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |