Wilders fan is snel gezegt omdat het ook Moslims kunnen zijn ivm die Arabische tekstenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:04 schreef Meki het volgende:
KIJK . dit krijg JE als je WILDERS stemt
En dan nog die Arabische teksten.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:28 schreef Hathor het volgende:
Maarreh....hoe zit het nou precies? Er word bij een Marokkaans gezin een steen door een raam gepleurd, en op die steen staat "kanker Wilders"? Ik kan hier niet echt een logisch verband in vinden, behalve dan dat de stenengooier waarschijnlijk hardstikke gestoofd is.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:15 schreef milagro het volgende:
Dit is zeker de nieuwste taktiek om er een nieuwe/andere woning uit te slepen
Je verzint of regelt een bedreiging, beklad je eigen voordeur met een beledigend symbool naar keuze, of laat er steen doorheen flikkeren.
Je moet dan alleen de stenengooier wel zeggen in dit geval de beledigingen niet in het Arabisch neer te kladden, wel zo handig dan inzake geloofwaardigheid
Ja, of het is een Wilders hater, het woord kanker kan iedereen goed spellen, grappig is dat, die zich in de voordeur vergist
En hoe herken je een Wilders fan? Iemand die zijn haar blondeert en thuis om de haverklap zitkamervragen stelt, en stenen met kanker Wilders door ruiten heen gooit?
Noord-afrikanen dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:34 schreef donald_dick het volgende:
het was volgens het AT5 nieuws een algerijnse familie. zij is marookaans en haar man is algerijns.
Wel grappig dat jij je als marokkaan nu er wel druk om maakt! maar als Nederlanders of Joden weggepest worden dan reageer je schijnheilig en is het altijd de schuld van de weggepeste mensenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26839
Waar zijn de zeikerds gebleven die bijna gingen huilen bij Joods echtpaar ??. Waar zijn die nu zeker aan het slapen.
de daders moeten zo snel hard aangepakt worden. ze moeten lijden hoe die mensen hebben geleden.
Scherpquote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef Kees22 het volgende:
Wat een belachelijke zin trouwens: "Ze is in Amsterdam geboren en van Marokkaanse afkomst." Hoe kan dat nou? Ligt Amsterdam tegenwoordig in Marokko? ...
Pure Demonisering.quote:Deze intimidaties komen van een 'Wilders-fans
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar dan heb jij een aardig ranzige baard gehad.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:07 schreef buachaille het volgende:
De kans is groot dat de bedreigingen uit Islamitische hoek komen. Ik heb ooit eens mijn baard laten staan in een slordig model en zag er toen inderdaad een beetje Taliban uit. Ik kreeg alleen reactie's van marokkanen die zeiden dat ik mijn baard er maar beter zo snel mogelijk af moest halen.![]()
dan doen zij zeker waarom niet. moslims zijn ook mensen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
Zie je het voor je.
moslims die een vrouw met niqaab gaan terroriseren.
wil je het soms goedpraten mag wel hoor
Aha. Nou eigen schuld dus. Als je de oorlog aan het Westen verklaart moet je niet raar opkijken dat daarop gereageerd wordt.quote:
het waren ook "moslims" die een egyptische man en zijn gezin terroriseerde, hoor, en wel zo dat de gemeente de man heeft uitgekochtquote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Zie je het voor je.
moslims die een vrouw met niqaab gaan terroriseren.
wil je het soms goedpraten mag wel hoor
Wiens kloon ben jij nu weer ?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:08 schreef YvonneEnDanny het volgende:
[..]
dan doen zij zeker waarom niet. moslims zijn ook mensen.
stel je nou eens voor een man die haar ooit wilde neuken en zij niet omdat ze met een ander neukte. nou dat is yaloezie en dan gebeuren dit soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |