Nou, ik ben zelf 1m95 en 100 kg, en voor mij is hij echt te breed en te lang. Naar mijn smaak, althans, want ik draag t-shirts het liefst een beetje strak. En meestal is XL dan prima.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef Verbal het volgende:
Kwa t-shirt. Hoe groot is 'echt groot?
Heb interesse, maar ik draag normaal altijd XXL, namelijk.
V.
Nou, je hoeft niet bang te zijn dat dit t-shirt te smal uitvalt. Ik ben zelf ook redelijk breed, en mij is hij echt te groot.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Verbal het volgende:
Ok, je bent lang. Maar ben je ook breed? Ik heb namelijk maat 56/58 in de schouders, en daar wil het nog weleens lastig zijn.
V.
Prima. PM voor de verdere afhandeling?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:50 schreef Verbal het volgende:
Neuh, ik waag het erop
12,50 inclusief verzenden?
V.
Ja, is prima. We handelen het over de PM verder af.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:14 schreef edjekroketje het volgende:
Sony radio: 30 incl verzenden?
Ja, hij werkt sowieso met elk Bluetooth apparaat (ook op mijn laptop bv voor Skype), maar ik weet niet of je twee dingen tegelijk over BT kan koppelen. Ik denk het eigenlijk niet, maar misschien biedt de handleiding van de N91 uitkomst?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
BT headsetje, weet je of ie werkt met 'n Nokia N91? Zit te denken of 't gaat werken als ik al 'n BT GPS muis aangesloten heb op m'n tel en dan dat ding ook nog..
Je hebt een PMquote:Op maandag 21 mei 2007 22:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, is prima. We handelen het over de PM verder af.
Zullen we 25 inc. doen?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Zou moeten werken, dus ik wacht op je reactie op m'n bod
Ja, ik PM je wel even.quote:
27,50?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef Verenjano het volgende:
20 euro voor het stuurtje
Woon ook in Utrecht, dus dan kan ik hem wel op komen halen.
Ah, mooi, dan paste 'ie dus door de brievenbus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Headset is binnen en werkt!
Vriendelijk bedankt
Al verkocht!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:55 schreef Turquaz52 het volgende:
draadloze toetsenbord en muis... 10 euro?
quote:
Nou nee, ze hebben 't pakketje in de galerij op de brievenbussen gezet. 2e keer deze week dat ze 'n pakketje van me zonder verwijsbriefje o.i.d. ergens droppen en zonder dat ik 't weet..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ah, mooi, dan paste 'ie dus door de brievenbus.
Ah, ok. Nouja, gelukkig is't goed aangekomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nou nee, ze hebben 't pakketje in de galerij op de brievenbussen gezet. 2e keer deze week dat ze 'n pakketje van me zonder verwijsbriefje o.i.d. ergens droppen en zonder dat ik 't weet..
Ik ga dus maar es 'n klacht indienen, maar dat doet niets af van de goeie afhandeling verder
Nee, sorry, da's te laag. Voor die iTrip wil ik minstens 25 euro hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:01 schreef Luxxious het volgende:
itrip + belkin houder 15 euro incl verzending geboden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |