Kleine opruimsessie gehouden, en de volgende dingen te koop:
Sony autoradio cdx-c4850R. Radio + CD-speler (voorlader), plus fileinfo etc. Afneembaar frontje. Jaar of zes oud, overbodig geworden. Werkt nog prima, alleen het frontje is soms slecht leesbaar omdat't een paar keer is gevallen.
Vrpr 30 euro. verkochtLogitech Formula Force EX. USB racestuurtje, weinig gebruikt (alleen NFS Most Wanted
![]()
). Trilt ook mee enzo. Twee jaar geleden op de HCC-beurs gekocht, maar bon en doos nog aanwezig (al is de garantie denk ik wel verlopen).
Vrpr 30 euro.
![]()
Logitech Bluetooth headsetje. Ook weinig gebruikt; werkt prima, overbodig wegens carkit.
Vrpr 25 euro. verkochtGriffin iTrip (inc. voeding). Superhandig: ene kant gaat in de 12v van je auto, andere kant in je ipod, lege frequentie op je radio kiezen en die met het display instellen op de iTrip, en je luistert ipod-muziek in de auto. Overbodg wegens carkit met ipod-ondersteuning.
![]()
Vrpr 30 euro.
![]()
En daar past heel handig deze iPod-houder-voor-in-je-auto-bekerhouder bij. Tsja, wat kan ik er meer van zeggen? Alle grote iPods (dus niet de mini en de nano) passen erin. 5 euro
Groen Obey t-shirt. Nooit gedragen, 1 x gepast. Gekocht bij Freshcotton.com, maar hij is te groot. Is XL, maar echt groot, ben zelf ook niet de kleinste. Vrpr 10 euro.VerkochtTwee Logitech toetsenborden: één bedraad (ps2), bijna niet gebruikt: 7,50. Eén draadloos plus draadloze muis, wel gebruikt. 10 euro.
![]()
![]()
Alles is af te halen in Utrecht. Versturen doe ik liever niet, maar is bespreekbaar. Het zijn richtprijzen, dus bied maar raak. Oja, alles in één keer mag ook, 120 euro.
[ Bericht 7% gewijzigd door Svyatagor op 22-05-2007 11:07:38 ]
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band
Glorybox