Het isquote:
Arme Jainaquote:
Jeps, inclusief crème, antibiotica en een injectie was het bijna 70 euro...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:59 schreef teigan het volgende:
Fijn dat ze zich verder wel goed voelt..
Balen van al die rekeningen enzo, ik schrok ook wel toen ik met Anisha naar de dierenarts ging afgelopen week, alleen het consult was al 30 euro...
net als haar baasjequote:
is dat niet gewoon omdat ze een ietsje scheel isquote:Op zondag 10 juni 2007 08:33 schreef freecell het volgende:
Ik moet even iets melden hoor
(is er geen kitten verhalentopic?)
Jaina nam net een aanloop, sprong op een rieten mandje, sprong vandaar in de oudpapierdoos.... Althans, dat was de planning. Ze haalde het nèt niet, ging aan een papiertje hangen, die hield het niet. En ze viel me papiertje en al uit de oudpapierbak.
Dit was schrikken geoeg om met een dikke staart in mijn spijkerbroek te klimmen
Ze is nog niets zo handigGisteren ook al van de tafel gekletterd, samen met een bamboefluit
Geen ideequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat niet gewoon omdat ze een ietsje scheel is![]()
Ik kan het niet vergelijkenquote:
Heeft ze ook schaapskleertjesquote:maar laat je niet misleiden hoor. Het is een zeer dominant meisje
Ze laat zeker niet met haar dollen en de grenzen met wie no de baas is worden vaak getest hier.
Maar aan het eind van alles zijn we de dikste maatjes en vallen we samen tegen elkaar in slaap
Als het geen lapjeskatten zijn moet je ze ook niet hier postenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:49 schreef Maruna het volgende:
Kick van een oud topic! tijd voor een update!
Heb 2 poesjes gekregen, helaas geen lapjeskat:
[afbeelding]
[afbeelding]
De meest witte Minou genoemd, en de grijs met donkergrijs heel orgineel Tijger
op de 2e foto trouwens leuk te zien dat die beestjes een goede neus hebben voor lekkere plekjes om te liggenze zijn achter de bank gelopen om te gaan liggen waar ze daar liggen
Ja, maar ik had hier beloofd hier m'n nieuwe poes te postenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het geen lapjeskatten zijn moet je ze ook niet hier postenLieve poesjes hoor, maar daar zijn andere topics voor.
Moooi..quote:
Arghhhquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef teigan het volgende:
Ja, een lapjeskat topic..
Hier een vage van die van ons, Anisha
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo en dit is dus tessa
Die ogen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:33 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
Vrij hinderlijk als je aan het koken bent en dit kijkt de hele tijd mee ¬¬
(Luna, kat van mn zus, op keukenkastje)
AGUTquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef Mipsie het volgende:
[afbeelding]
snoezel( en haar zusje die we vorig jaar in hebben moeten laten slapen
)
Cute (altijd he of hoor) !!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:12 schreef Addict89 het volgende:
[afbeelding]
Ze mocht eens een keer naar buiten, meteen grote ogen opzetten![]()
Wat een poepies ! Ze zijn lief..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:49 schreef Maruna het volgende:
Kick van een oud topic! tijd voor een update!
Heb 2 poesjes gekregen, helaas geen lapjeskat:
[afbeelding]
[afbeelding]
De meest witte Minou genoemd, en de grijs met donkergrijs heel orgineel Tijger
op de 2e foto trouwens leuk te zien dat die beestjes een goede neus hebben voor lekkere plekjes om te liggenze zijn achter de bank gelopen om te gaan liggen waar ze daar liggen
Deze dan, even serieusquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo en dit is dus tessa
Wat is ze al groot!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
lekker lui slapen in de zon
Jee..tje, wat kuddelig weer.. zuchtquote:
Die van mij waren 'geholpen'. Dus geen last van.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:35 schreef kikoooooo het volgende:
Kick!
Zijn jullie lapjeskatten/schilpadden ook zo 'vreemd'?
De onze is nu in 8 weken tijd al 3x krols geweest en volgens de dierenarts is dat normaal voor een schildpad/lapjeskat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |