Wat is fonetisch schrift toch iets prachtigsquote:Op maandag 4 juni 2007 08:59 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Vooral geen aantekeningen maken, is stoer en dat onderscheid je zeker van de rest van het pleps
Ik heb zeker 5 kantjes volgeschrevenquote:Op maandag 4 juni 2007 08:59 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Vooral geen aantekeningen maken, is stoer en dat onderscheid je zeker van de rest van het pleps
Vind ik ook, is opzich nog steeds leesbaar, in tegenstelling tot het gemiddelde doktershandschriftquote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Wat is fonetisch schrift toch iets prachtigs![]()
Iemand die een thyreostaticum gebruikt (medicijn bij hyperthyreoidie) en keelpijn ontwikkelt moet meteen door een arts gezien worden. Je leven kan namelijk geowned worden door een agranulocytose (oftewel een tekort aan een bepaald type witte bloedlichaampjes).quote:
Sheet lag verkeerd om?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef Spyronius het volgende:
Goh als jullie doktoren in spe daaraan al ergeren, je zou die docent van ons eens moeten zien, iemand moest wat presenteren en had ook zo'n fout gemaakt op een van haar sheets, weet niet meer precies wat, maar die man schoot toch ineens uit z'n slof.
Verschrikkelijke mensen. Nog erger vind ik mensen die van het woord tractus het meervoud tracti creeren.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef intoxicated het volgende:
Mag ik deze gelegenheid trouwens nog even aangrijpen om te melden dat ik sinds jaar en dag pleit voor de doodstraf voor mensen die niet weten dat het bisfosfonaat en propranolol is?![]()
Nou zo natuurlijk vind ik dat nietquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Spyronius het volgende:
ha ha, nee een powerpoint sheet natuurlijk
Een dia kan ook in zo'n apparaat, je kent ze misschien nog wel. Daarmee heb je dus nog geen duidelijkheid.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef DDM het volgende:
[..]
Nou zo natuurlijk vind ik dat nietIk noem zoiets een dia
Ten eerste: Welke student geeft er nou een presentatie middels zo een apparaatquote:Op maandag 4 juni 2007 20:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een dia kan ook in zo'n apparaat, je kent ze misschien nog wel. Daarmee heb je dus nog geen duidelijkheid.
Slide
Zoals jij volhoudt dat BMW veel leuker is dan Geneeskunde?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:42 schreef Spyronius het volgende:
Ach, Slide, sheet, dia, velletje met info, whats in the name
Maar goed we hebben het over hetzelfde
Wat nog erger is trouwens, mensen die een heel verhaal tegen je houden over een onderwerp en dan het fout vertellen en dan standvast blijven dat ze het goed hebben, terwijl het zekerweten fout is.
Dat is een mening, geen feitquote:Op maandag 4 juni 2007 20:44 schreef DDM het volgende:
[..]
Zoals jij volhoudt dat BMW veel leuker is dan Geneeskunde?
Als je nou gewoon wat informatie op internet leest moet dat voldoende zijn? Temeer omdat dat op lekenniveau is. Veel meer kennis lijkt me toch niet echt nodig!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:18 schreef pmdomela het volgende:
Ziekte van Korsakov, heeft iemand daar ervaring mee? Mijn oma heeft Parkinsson (redelijk ver gevorderd) maar dat is het dan ook.
Voor mijn zomervakantiebaantje mag ik misschien als hulp aan de slag op een korsakov-afdeling in een senioren tehuis![]()
Wat kan ik zeggen om indruk te maken bij het intake-gesprek? Ik heb wikipedia al doorgeplozen.
Ohh... in welke omgeving?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef intoxicated het volgende:
En toen was er iemand voor m'n trein gesprongen![]()
Hmm... ja dat lijkt me een nare ervaringquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:45 schreef intoxicated het volgende:
Tussen Alphen aan den Rijn en Leiden ter hoogte van Koudekerk ongeveer. Ik zat vooraan bovenin en je hoort dan een harde klap![]()
Inderdaad ja, lijkt mij ook geen pretje. Het schijnt ook dat ze ongeveer 60% van het lichaam terug moeten vinden, voordat het spoor weer vrijgegeven mag worden, lijkt me ook erg fijn werk.quote:
Vriendin van mijn had dat laatst ook al. Ze zei 'het leek net alsof we over stenen reden'. Ook zag ze mensen van de recherche oid rondlopen met stukjes schoenzool in de handenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef intoxicated het volgende:
En toen was er iemand voor m'n trein gesprongen![]()
Hahaha sssstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef batb het volgende:
btw iemand al opgevallen dat de bron van de TT (en dus ook de TT) nogal dubieus is?
zie: http://www.just2match.com/publicaties.html
bij Medisch Contact zijn "Artsen meest gewilde partners" en "De minst gewilde partners zijn apothekers, juristen of ICT’ers"
bij Advocatie staat "Juristen meest gewilde partners".
kijk je naar het ledenbestand dan moet je toch tot de conclusie komen dat het een publiciteitsstunt is, om kennelijk het ledenbestand te verruimen met medici juist omdat deze ontbreken in hun ledenbestand!
Hahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:09 schreef intoxicated het volgende:
Oh, dus dat verklaart die natte vlekken op het beeldscherm van de geldautomaat![]()
http://www.fk.cvz.nl/quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef pmdomela het volgende:
Hoe gevaarlijk is 1000mg minocycline?
Hangt er vanaf wat je ermee doet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef pmdomela het volgende:
Want....?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef pmdomela het volgende:
Ga nou gewoon langs de huisarts met die druiper, het is echt niet erg, hij ziet dat dag in dag uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef pmdomela het volgende:
lunchquote:
Let dan maar om te beginnen eens op je spelling. Je verkracht gewoon onze naamquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:10 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Sorry dat ik jullie opleidingstopic volspamIk wil ook graag doktor worden
Met een c kunnen zelfs wij juristen dat wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef DDM het volgende:
[..]
Let dan maar om te beginnen eens op je spelling. Je verkracht gewoon onze naam![]()
beetje literatuurstudie enz, geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met een c kunnen zelfs wij juristen dat worden![]()
Hehe ja. Ik dacht ook echt dat het een algemene stelling voor een opdracht ofzo was. Maar dan nog klopt mijn eerste opmerking.quote:
Misschien niet, maar wij kunnen tenminste niet promoveren op een vragenlijstje - ingevuld door de ganse huisartsenpraktijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
beetje literatuurstudie enz, geen knip voor de neus waard.
Oeh, even leesvoer voor tijdens het ontbijtquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:06 schreef DDM het volgende:
[..]
Hehe ja. Ik dacht ook echt dat het een algemene stelling voor een opdracht ofzo was. Maar dan nog klopt mijn eerste opmerking.
Nee deze dan:
Ochtendmisselijkheid
Iemand die claimt dat de nieren 's ochtends wat last van moeheid hebben omdat ze 24/7 werken![]()
En dan word je weer arrogant genoemd als je daar tegen in gaat![]()
Maar hoe kun je ook die AB-kuur van een halve week ofzo alsnog achter elkaar innemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:10 schreef pmdomela het volgende:
[..]
lunch, ik weet dat dom een understatement is, graag een serieus advies (moet ik naar de huisarts, of me alvast inschrijven voor de volgende donorshow).
Die duizeligheid gaat maar niet weg![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:06 schreef DDM het volgende:
[..]
Hehe ja. Ik dacht ook echt dat het een algemene stelling voor een opdracht ofzo was. Maar dan nog klopt mijn eerste opmerking.
Nee deze dan:
Ochtendmisselijkheid
Iemand die claimt dat de nieren 's ochtends wat last van moeheid hebben omdat ze 24/7 werken![]()
En dan word je weer arrogant genoemd als je daar tegen in gaat![]()
Geneeskunde is ook niet moeilijkquote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef MediciBR het volgende:
zo, eerste toets van de tweede ronde van de decentrale selectie aan het erasmus zit erop. Was makkie.
Aah een vrouw die aan mij denkt, m'n dag is weer goedquote:
Ze hadden hem bij ons op een symposium gedraait, echt super mooi gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Nuna het volgende:
Hebben jullie dit filmpje al eens gezien? Echt zo mooi gemaakt.
Afblijven van onze vrouwelijke medestudenten. Zoek maar een BMW chickquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Aah een vrouw die aan mij denkt, m'n dag is weer goed![]()
[..]
als het dat harvard ding is wel. even kijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef DDM het volgende:
[..]
Afblijven van onze vrouwelijke medestudenten. Zoek maar een BMW chick
Die is zo vetquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
Uhm ik denk dat als een leek het plaatje ziet zoals Nuna het geplaatst heeft en dan linksonder kijkt hele andere dingen gaat denkenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef soylent het volgende:
[..]
Die is zo vet
Voor de leek zoals ik die niet direct alle processen herkent in deze prachtige schepping Gods zijn hier een versie met voiceover en nog wat extra's te vinden.
Die van de bovenste rij is een ander toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef soylent het volgende:
[..]
Die is zo vet
Voor de leek zoals ik die niet direct alle processen herkent in deze prachtige schepping Gods zijn hier een versie met voiceover en nog wat extra's te vinden.
Is dat nou een micropenis?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef DDM het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat als een leek het plaatje ziet zoals Nuna het geplaatst heeft en dan linksonder kijkt hele andere dingen gaat denkenOf ben ik de enige die dat ziet?
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die van de bovenste rij is een ander toch?
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef soylent het volgende:
Zijn hier trouwens plaatjes van beschikbaar? Mijn studentaccount is opgeheven, dus ik kan niet meer bij de journals..
Dat had ik nog helemaal niet gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef DDM het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat als een leek het plaatje ziet zoals Nuna het geplaatst heeft en dan linksonder kijkt hele andere dingen gaat denkenOf ben ik de enige die dat ziet?
Eikel.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef DDM het volgende:
[..]
NeeAlleen een plaatje van een zuurstofdissociatiecurve.
lolz! noob.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef intoxicated het volgende:
Nou, ik was nog even aan het opzoeken wat voor grafiekje het ook alweer was![]()
Carotenodermia?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef DDM het volgende:
http://xs216.xs.to/xs216/07230/kankerkidsjz9.jpg
Wat is de DD van zo een gezicht?
Heb je wel deel 1 van de Sesamatlas gebruikt bij dit blok? Die is echt heilig op dat momentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:39 schreef intoxicated het volgende:
Oeh! Bewegingsapparaat gehaald![]()
Ik was echt BANG dat ik die moest herren![]()
Ach retrospectief gezien heb je geluk gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:21 schreef intoxicated het volgende:
Ehm nee
Ik vond het blokboek, collegesheets en een computerpracticum wel genoeg![]()
Ik heb een kandidaat voor je gevondenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef intoxicated het volgende:
Mag ik deze gelegenheid trouwens nog even aangrijpen om te melden dat ik sinds jaar en dag pleit voor de doodstraf voor mensen die niet weten dat het bisfosfonaat en propranolol is?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Propanolol heb ik ook nog in de aanbieding
De D in J.D staat voor Dorianquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef DDM het volgende:
Ach ja... J.D. Dorian zei het gisteren nog in Scrubs. Met een witte jas aan onderscheid je jezelf van de sukkels op deze wereld.
Ik mag deze zomer 6 weken als verpleeg-assistent rondlopen op een korsakov-afdeling in een seniorentehuis, mag ik voor het eerst ook een witte jas aan!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef DDM het volgende:
Ach ja... J.D. Dorian zei het gisteren nog in Scrubs. Met een witte jas aan onderscheid je jezelf van de sukkels op deze wereld.
Scrubsquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef DDM het volgende:
Waarschijnlijk een wit uniform, jassen zijn voor artsenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Ik mag deze zomer 6 weken als verpleeg-assistent rondlopen op een korsakov-afdeling in een seniorentehuis, mag ik voor het eerst ook een witte jas aan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |