hierbij dus ook voorbeeld van mannen die je uit de weg moet gaan wegens frustratie door impotentiequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Laat me raden: Zwanger ?
Had je het maar met een condoom moeten doen toen Bubba je in de disco overhaalde om toch maar een koffie te doen !
PWND !
Kijk je vriendin gewoon s 'ochtens niet meer aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef Leffe het volgende:
Alleen het probleem is: Ik ben geen vrouw, en zover ik weet dus ook niet zwanger
Heb et wel eens aangekaart bij de huisarts maar die wist het verder ook niet, beetje advies van goed ontbijten enzo.
Ik heb het alleen als ik vroeg op sta. Als ik wakker word heb ik nog nergens last van, maar na ongeveer een half uur/ uurtje begint het. Het is geen zware misselijkheid, heb ook nog nooit moeten kokhalzen ofzo, het is meer een zeurderig gevoel. Rond de middag is het meestal weer weg.
Eten heeft er eigenlijk geen invloed op, wordt niet erger maar ook niet minder. Alcohol de vorige dag maakt het wel erger.
Iemand bekend met dit?
ik moest lachenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kijk je vriendin gewoon s 'ochtens niet meer aan.![]()
ik ga het proberen, maar niet vandaag: ik heb een flesje rose gescoord voor straks, dus misselijk ben ik morgenochtend toch welquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:32 schreef Swiffer het volgende:
ik zou zeggen dat je lichaam nog te vermoeid is, en misschien nog 'bezig' was met verwerken/uitrusten..
ik zou zeggen zorg dat je de avond er voor flink wat water drinkt... meestal zijn het je nieren die vermoeid zijn, en water drinken helpt met filteren.
Nieren die moe zijn? Hoezo datquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:32 schreef Swiffer het volgende:
ik zou zeggen dat je lichaam nog te vermoeid is, en misschien nog 'bezig' was met verwerken/uitrusten..
ik zou zeggen zorg dat je de avond er voor flink wat water drinkt... meestal zijn het je nieren die vermoeid zijn, en water drinken helpt met filteren.
Gelukkig dat het hart dan niet moe wordt hequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:19 schreef Swiffer het volgende:
omdat die ook 24-7 aan het werk zijn om je lichaamssappen te filterren??
waarom ednk je dat wallen ontstaan.. dat komt door je nieren die val slag zijn..
zoek maar na
Ja, je hebt me overtuigd. De wetenschappelijke vormgeving en opbouw van dit artikel heeft me zeker overtuigd. Alleen al de sitenaam: kruidenvrouwtje, klinkt al plausibel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Swiffer het volgende:
al gezochd:
http://www.kruidenvrouwtje.nl/vraagbaak/nieren.htm#wallen
T.S. vraagt niet om een oplossing.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef Swiffer het volgende:
dan niet.
was de eerste site waar ik t op vond, er zijn er meer..
maar DDM, heb jij een oplossing dan?? om maar even on topic te blijven?
Nee waarom zou ik me beter moeten voelen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Swiffer het volgende:
I rest my case, jij wint.
voel je je nu beter?
@TS, ik benhier dus mee bekend en weet hoe het voelt. Mijn persoonlijke ervaringen en probeersels om het tegen te gaan werken over het algemeen vrij goed, maar helaas wint de wetenschap.
ik wens je sterkte.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef Swiffer het volgende:
i rest my case als in, ik weet wat ik voel, en voor mijn idee heb ik gelijk.
ga even lesgeven op de mavo ofzo en stick ontopic.. balleke..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |