abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:58:18 #1
72982 Leffe
Blond dan wel te verstaan.
pi_50162360
Alleen het probleem is: Ik ben geen vrouw, en zover ik weet dus ook niet zwanger

Heb et wel eens aangekaart bij de huisarts maar die wist het verder ook niet, beetje advies van goed ontbijten enzo.

Ik heb het alleen als ik vroeg op sta. Als ik wakker word heb ik nog nergens last van, maar na ongeveer een half uur/ uurtje begint het. Het is geen zware misselijkheid, heb ook nog nooit moeten kokhalzen ofzo, het is meer een zeurderig gevoel. Rond de middag is het meestal weer weg.

Eten heeft er eigenlijk geen invloed op, wordt niet erger maar ook niet minder. Alcohol de vorige dag maakt het wel erger.

Iemand bekend met dit?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:00:42 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_50162439
bij mij is het toch echt honger je zult ook merken dat het tijdens het eten niet overgaat maar een tijdje erna wel. Je maag moet er immers nog wat aan "wennen"
Long live music.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:01:19 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_50162456
voor de zekerheid toch een zwangerschapstest doen, aangezien je er niet zeker van bent!...
Long live music.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:04:15 #4
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_50162553
Laat me raden: Zwanger ?

Had je het maar met een condoom moeten doen toen Bubba je in de disco overhaalde om toch maar een koffie te doen !

PWND !
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_50162573
Ik heb daar ook al jaaaren last van (zwanger zijn is dus niet echt een optie).

Ben ook niet gewend om goed te ontbijten, want ik heb dan immers geen trek.

Ik heb het voornamelijk heel erg als ik echt ontzettend vroeg (lees 6.30) op moet staan
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:07:05 #6
165512 MASD
Music is dead.
pi_50162644
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Laat me raden: Zwanger ?

Had je het maar met een condoom moeten doen toen Bubba je in de disco overhaalde om toch maar een koffie te doen !

PWND !
hierbij dus ook voorbeeld van mannen die je uit de weg moet gaan wegens frustratie door impotentie

geen dank....

[ Bericht 2% gewijzigd door MASD op 06-06-2007 14:13:10 ]
Long live music.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:08:22 #7
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_50162688
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef Leffe het volgende:
Alleen het probleem is: Ik ben geen vrouw, en zover ik weet dus ook niet zwanger

Heb et wel eens aangekaart bij de huisarts maar die wist het verder ook niet, beetje advies van goed ontbijten enzo.

Ik heb het alleen als ik vroeg op sta. Als ik wakker word heb ik nog nergens last van, maar na ongeveer een half uur/ uurtje begint het. Het is geen zware misselijkheid, heb ook nog nooit moeten kokhalzen ofzo, het is meer een zeurderig gevoel. Rond de middag is het meestal weer weg.

Eten heeft er eigenlijk geen invloed op, wordt niet erger maar ook niet minder. Alcohol de vorige dag maakt het wel erger.

Iemand bekend met dit?
Kijk je vriendin gewoon s 'ochtens niet meer aan.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_50162976
ik ben wel een vrouw, en heb dat al mijn leven lang.
van spugen gaat het direct over.

overigens: als ik zwanger ben, dan ben ik de godganse tijd misselijk, en helpt niks
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_50163008
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Kijk je vriendin gewoon s 'ochtens niet meer aan.
ik moest lachen
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:32:22 #10
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50163656
ik zou zeggen dat je lichaam nog te vermoeid is, en misschien nog 'bezig' was met verwerken/uitrusten..

ik zou zeggen zorg dat je de avond er voor flink wat water drinkt... meestal zijn het je nieren die vermoeid zijn, en water drinken helpt met filteren.
pi_50164608
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:32 schreef Swiffer het volgende:
ik zou zeggen dat je lichaam nog te vermoeid is, en misschien nog 'bezig' was met verwerken/uitrusten..

ik zou zeggen zorg dat je de avond er voor flink wat water drinkt... meestal zijn het je nieren die vermoeid zijn, en water drinken helpt met filteren.
ik ga het proberen, maar niet vandaag: ik heb een flesje rose gescoord voor straks, dus misselijk ben ik morgenochtend toch wel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:13:50 #12
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50165365
tsjaa
als ik zuip, wissel ik elk drankje af met een spaatje, en voordat je gaat slapen na het zuipen wat vets eten, of een flink stokbroodje gezond ofzo.. helpt bij mij vaak!

(ik ben ook niet lekker als ik te vroeg opsta of way too late naar bed ben gegaan, eten laat in de avond helpt, maar is wel dikmakend)
pi_50165541
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:32 schreef Swiffer het volgende:

Nieren die moe zijn? Hoezo dat
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:19:03 #14
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50165583
omdat die ook 24-7 aan het werk zijn om je lichaamssappen te filterren??

waarom ednk je dat wallen ontstaan.. dat komt door je nieren die val slag zijn..

zoek maar na
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:20:26 #15
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50165825
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:19 schreef Swiffer het volgende:
omdat die ook 24-7 aan het werk zijn om je lichaamssappen te filterren??

waarom ednk je dat wallen ontstaan.. dat komt door je nieren die val slag zijn..

zoek maar na
Gelukkig dat het hart dan niet moe wordt he
pi_50165914
quote:
Ja, je hebt me overtuigd. De wetenschappelijke vormgeving en opbouw van dit artikel heeft me zeker overtuigd. Alleen al de sitenaam: kruidenvrouwtje, klinkt al plausibel.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:32:24 #18
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50166141
dan niet.

was de eerste site waar ik t op vond, er zijn er meer..

maar DDM, heb jij een oplossing dan?? om maar even on topic te blijven?
pi_50166783
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef Swiffer het volgende:
dan niet.

was de eerste site waar ik t op vond, er zijn er meer..

maar DDM, heb jij een oplossing dan?? om maar even on topic te blijven?
T.S. vraagt niet om een oplossing.

Maar niet alles is binnen de geneeskunde te verklaren. Soms hebben mensen gewoon bepaalde klachten die niet meteen te plaatsen zijn. Deze klacht heet dyspepsie en kan o.a. veroorzaakt worden door een vertraagde motiliteit in het maag-darm kanaal. Anders gezegd de maag en de darmen werken wat langzamer. Het zou kunnen dat door het vroege opstaan de maag nog moet opstarten en daardoor een misselijkheidsgevoel achterlaat. Deze klacht heeft m.i. geen onderliggend lichamelijk lijden. Te meer omdat ziekten zich in de regel niet houden aan vaste momenten. In dit geval het steeds terugkeren van de klacht bij vroeg opstaan.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:50:07 #20
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50166876
en van welke site heb je dat geplukt?
pi_50166913
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:50 schreef Swiffer het volgende:
en van welke site heb je dat geplukt?
Pure kennis. Kennis die wel wetenschappelijk onderbouwd is.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:52:18 #22
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50166962
I rest my case, jij wint.

voel je je nu beter?

@TS, ik benhier dus mee bekend en weet hoe het voelt. Mijn persoonlijke ervaringen en probeersels om het tegen te gaan werken over het algemeen vrij goed, maar helaas wint de wetenschap.

ik wens je sterkte.
pi_50167377
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Swiffer het volgende:
I rest my case, jij wint.

voel je je nu beter?

@TS, ik benhier dus mee bekend en weet hoe het voelt. Mijn persoonlijke ervaringen en probeersels om het tegen te gaan werken over het algemeen vrij goed, maar helaas wint de wetenschap.

ik wens je sterkte.
Nee waarom zou ik me beter moeten voelen?

Trouwens: I rest my case? Dat gaat in dit verhaal niet op. Ik weet niet wat jij onder dat gezegde verstaat, maar de toepassing in dit concept is onjuist.
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:06:51 #24
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50167567
i rest my case als in, ik weet wat ik voel, en voor mijn idee heb ik gelijk.

ga even lesgeven op de mavo ofzo en stick ontopic.. balleke..
pi_50167806
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef Swiffer het volgende:
i rest my case als in, ik weet wat ik voel, en voor mijn idee heb ik gelijk.

ga even lesgeven op de mavo ofzo en stick ontopic.. balleke..

"I rest my case" heeft een voorbeeld/voorval nodig waarbij je argumenten danwel betoog die je daarvoren hebt genoemd bewijst dat je gelijk hebt. Dat zie ik toch echt niet staan.

Nee ik ga geen lesgeven op de MAVO Alleen al door het simpele feit dat deze onderwijsinstelling niet meer bestaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')