quote:Op zondag 20 mei 2007 20:41 schreef eer-ik het volgende:
kut, wilde ik net een beetje eco gaan doen nog, is die laatste matrix op tv
ik wilde eigenlijk een beetje gaan chillen en een tof boek lezen (terry pratchetquote:
Altijd fijn...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk een beetje gaan chillen en een tof boek lezen (terry pratchet) maar toen kwamen mijn 2 krijsende, hersenloze huisgenotes thuis
ze zijn het hele weekend weg geweestquote:
Die examens fiets je zo door joh!!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef eer-ik het volgende:
ik denk dat het besef dat ik weer examens ga doen, morgen om 12:00 pas weer komt ofzo
Nou had ik 83.33 % goed van het examen van 2004, dus je zou denken dat ik niks te vrezen heb, maar ik moet 't gewoon veel oefenen
Hoe'n hoger cijfer, hoe beter
heer-lijkquote:
8, maar van de andere 5 heb ik nooit last.quote:Met hoeveel man woonde je ook alweer daar?
pratchettquote:Op zondag 20 mei 2007 20:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk een beetje gaan chillen en een tof boek lezen (terry pratchet) maar toen kwamen mijn 2 krijsende, hersenloze huisgenotes thuis
ja, ik ben nu bezig met wyrd sistersquote:
Hoopte dat 't nooit gevraagd zou wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef OA het volgende:
[..]
Die examens fiets je zo door joh!!![]()
Hoe sta je er eigenlijk voor? Hoe heb je de SO's gemaakt?
quote:Opzondag 20 mei 2007 20:56schreef eer-ik het volgende:
what about deze?
niet zo snel BrandXquote:
zag het al, mijn post al aangepastquote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet zo snel BrandX:P
Ik was 'm nog aan het editten:D
Ik had al op 'invoeren' gedrukt voordat ik ctrl+v gedaan had:')
Ik stond er voor wiskunde ook niet goed voor... eea qua leren verzaakt...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoopte dat 't nooit gevraagd zou worden
Eco moet ik een 6 voor halen, maar dat komt omdat ik verzaakt heb met mijn PO.
Voor de rest wel redelijke cijfers, en een 6 is ook goed te doen
Voor de rest moet ik voor scheikunde een 6.5 halen, en voor natuurkunde een 6.3 en voor wiskunde een 7.
Wiskunde ga ik dus neit halen
De rest acht ik nog mogelijk
Wat betekent, dat als ik die cijfers haal, ik gewoon m'n diploma haal, en niet alleen maar economie, wat het streven was
komt helemaal goedquote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoopte dat 't nooit gevraagd zou worden
Eco moet ik een 6 voor halen, maar dat komt omdat ik verzaakt heb met mijn PO.
Voor de rest wel redelijke cijfers, en een 6 is ook goed te doen
Voor de rest moet ik voor scheikunde een 6.5 halen, en voor natuurkunde een 6.3 en voor wiskunde een 7.
Wiskunde ga ik dus neit halen
De rest acht ik nog mogelijk
Wat betekent, dat als ik die cijfers haal, ik gewoon m'n diploma haal, en niet alleen maar economie, wat het streven was
quote:
haha, netjesquote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stond er voor wiskunde ook niet goed voor... eea qua leren verzaakt...![]()
5.4 gemiddeld....
Vervolgens examen een 9.6 gehaald, waardoor ik een 8 op m'n eindlijst kreeg...![]()
doe maarquote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zal ik die er maar in donderen dan?
vanavond?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh zullen we vanavond nog de 200 halen?
like duhquote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh zullen we vanavond nog de 200 halen?
Juist.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vanavond?
Dan moeten we een topic per uur vullen...
Geen gelul gewoon doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welk vak had je nou morgen?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef eer-ik het volgende:
Jaws 3 is vanavond op tv
Tering, dat proefexamen zit er echt niet meer in
is dat met die glazen tunnel?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef eer-ik het volgende:
Jaws 3 is vanavond op tv
Tering, dat proefexamen zit er echt niet meer in
Ja, ik heb me ook vaak zat afgevraagd of wat ik doe echt leren is....quote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, netjes
Leren, ik moet zeggen dat ik me de laatste keer niet kan herinneren.
Als ik 't maak, en het lukt niet, dan lees ik door wat er niet lukt, (de stof lmd) en dan lukt het of wel, of nog steeds niet.
Met eco lukt het dan steeds wel, en met wiskunde is het me nog nooit gelukt.
Maar is dat dan leren?
Ik kan niet in een boek gaan zitten lezen, dingen zovaak doorlezen dat ik ze kan dromen, maar toch heb ik voor alle leervakken 7 of hoger gehaald gemiddeld.
Vaag is dat eigenlijk
Meestal let ik op in de les, lees net voor het tentamen een samenvatting door, en het gaat prima
Maar die exacte vakken...
ecoquote:
ja, de meest lame film die ooit gemaakt is.quote:
jij snapt hetquote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eco
[..]
ja, de meest lame film die ooit gemaakt is.
Of althans een der
Verschrikkelijk slecht is ie, maar daarom juist heel tof om weer eens te zien
echt exact hetzelfde als bij mij.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik heb me ook vaak zat afgevraagd of wat ik doe echt leren is....![]()
Zeker op de middelbare school lette ik nooit zo op... dan meestal een avondje van tevoren één uur "leren" en dan was ik 't zat...![]()
4 havo heb ik dan wel 2x moeten doen.... De eerste paar proefwerken tijdens 4havo2 had ik echt goed geleerd en meteen hele hoge cijfers...Dat was een teken dat het allemaal wel rustiger aan kon...
![]()
Toen kwam het examen en heb ik lekker genoten van de vrije welen.....![]()
jij bent gewoon de vrouwlijke eer-ik ofzoquote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef Muck het volgende:
[..]
jij snapt het
zie je nou wel dat je gewoon een mannelijke muckie bent?
Alles duidelijk? Als je iets niet snapt kan ik het denk ik wel uitleggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eco
[..]
ja, de meest lame film die ooit gemaakt is.
Of althans een der
Verschrikkelijk slecht is ie, maar daarom juist heel tof om weer eens te zien
geef haar het bierik accountquote:Op zondag 20 mei 2007 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij bent gewoon de vrouwlijke eer-ik ofzo
sssstquote:Op zondag 20 mei 2007 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij bent gewoon de vrouwlijke eer-ik ofzo
leuk hequote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een gemoedelijkheid hier in de KSC
Ja super, ook leuk dat jij het meeneemt in het 'echte' leven door hem met lars te laten pratenquote:
Moet ie daar blij mee zijn?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef Muck het volgende:
he eer-ik, je had wel de primeur he, je bent de eerste KSCér die contact heeft gehad met lars
ja joh, die was tv aan het kijken, en ik de tijd voor de film aan het opzoeken, dus ik dacht, gelijk even mijn koffie-schatjes gedag zeggenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja super, ook leuk dat jij het meeneemt in het 'echte' leven door hem met lars te laten praten
Is best leuk!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ja joh, die was tv aan het kijken, en ik de tijd voor de film aan het opzoeken, dus ik dacht, gelijk even mijn koffie-schatjes gedag zeggen
voor eco?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alles duidelijk? Als je iets niet snapt kan ik het denk ik wel uitleggen.![]()
oeh, dat gaat wel ver hoor, dan geef ik echt een stukje van mezelf wegquote:
jaquote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef Muck het volgende:
he eer-ik, je had wel de primeur he, je bent de eerste KSCér die contact heeft gehad met lars
Neem voor de zekerheid dan een gewone rekenmachine mee. Een 8,34.. dan zit het wel goed lijkt me! Succes iigquote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor eco?
Ik had voor het examen van 2004 wat ik vanmiddag gemaakt heb, ene 8,34, dus dat zit wel goed denk ik
Alleen m'n rekenmachine komt net met de fijne mededeling dat de batterijen leeg zijn
[..]
oeh, dat gaat wel ver hoor, dan geef ik echt een stukje van mezelf weg![]()
[..]
ja
Heeft ie ook iets tegen mij gezegd dan?
alleen over jouquote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor eco?
Ik had voor het examen van 2004 wat ik vanmiddag gemaakt heb, ene 8,34, dus dat zit wel goed denk ik
Alleen m'n rekenmachine komt net met de fijne mededeling dat de batterijen leeg zijn
[..]
oeh, dat gaat wel ver hoor, dan geef ik echt een stukje van mezelf weg![]()
[..]
ja
Heeft ie ook iets tegen mij gezegd dan?
thanks.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Neem voor de zekerheid dan een gewone rekenmachine mee. Een 8,34.. dan zit het wel goed lijkt me! Succes iig
haha, okquote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen over jou
"marhou kun je nou iemand uitnodigen?! we zouden toch samen naar de film gaan?!"
hij had niet door dat ik een grpaje maaktequote:Op zondag 20 mei 2007 21:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Nou, het had echt wel gezellig geweest hoor, als ik erbij was
Dat zou wel zuur zijn als dat nog een keer voorkomt!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
thanks.
Maar ik hoef morgen pas om 13:30 te beginnen, dus ik heb geen haast
Morgenochtend vroeg den mand uit, even batterijen halen, en nog wat laatste dingen in m'n GR zetten
Nou heb ik een Ti 83 en een 84, dus op zich zit het wel goed, maar ik neem in totaal 3 rekenmachines mee.
Heb 1 keer gehad dat tijdens een examen m'n GR ermee uitschee, dat laat ik me niet nog eens overkomen
't zijn jouw woordenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
hij had niet door dat ik een grpaje maakte
dat heb je weleens met tweakers he
i just looooove the matrixquote:Op zondag 20 mei 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't zijn jouw woorden
die special effects in de matrix zijn welzeg...
we gaan vrij hardquote:Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef crossover het volgende:
ZOoooooooooo ik ben weer terug
Ik heb weer veel gemist zie ik!![]()
ik vond 1 tof, 2 matig, en 3 bevalt me wel tot nu toe...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef Muck het volgende:
[..]
i just looooove the matrix
2 en 3 heb ik met mijn ex in de toffe bioscoop in hoogeveen gezien
Daar had ik ook altijd moeite meequote:Op zondag 20 mei 2007 21:36 schreef eer-ik het volgende:
Lenny, je kan me evt wel een briljante geheugensteun geven over hoe het nou zit met de (prijs)elasticiteit. Dat vergeet ik steeds namelijk
Het enige dat ik nog weeT: C+I+O+E = M+Y.....quote:Op zondag 20 mei 2007 21:36 schreef eer-ik het volgende:
Lenny, je kan me evt wel een briljante geheugensteun geven over hoe het nou zit met de (prijs)elasticiteit. Dat vergeet ik steeds namelijk
zegt me niksquote:Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog weer: C+I+O+E = M+Y.....![]()
hee muckquote:
Ojaquote:Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog weeT: C+I+O+E = M+Y.....![]()
http://home.zonnet.nl/fjreedijk/econot/con03.htmquote:Opzondag 20 mei 2007 21:44schreef eer-ik het volgende:
[..]
zegt me niks:P
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik absoluut niet meer scherp ben nu hoor, na al dat geleer enzo...
k moet het echt morgen even doorlezen, ik heb het net 4 keer gelezen, maar ik weet nu nog niet wat er staatquote:Op zondag 20 mei 2007 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://home.zonnet.nl/fjreedijk/econot/con03.htm
zo simpel moet je het houden voor jezelf
dan is het denk ik de tijd dat je ff iets anders moet gaan doenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k moet het echt morgen even doorlezen, ik heb het net 4 keer gelezen, maar ik weet nu nog niet wat er staat
ik heb het even simpeler gemaakt zie mijn edit erna.quote:Opzondag 20 mei 2007 21:48schreef eer-ik het volgende:
[..]
k moet het echt morgen even doorlezen, ik heb het net 4 keer gelezen, maar ik weet nu nog niet wat er staat:')
Maar bedankt iig;)
oh ja, nu is het me weer helemaal duidelijk!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:51 schreef BrandX het volgende:
oh, de elasticiteit zit em dus hierin: in hoeverre kan je de prijs laten stijgen zonder dat de vraag daalt. Te hoge prijs, knapt het elastiekje, weg elasticiteit
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
oh ja, nu is het me weer helemaal duidelijk!:D
dat snap ik nog wel, maar het gaat me meer om die berekening.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://home.zonnet.nl/fjreedijk/econot/con03.htm
zo simpel moet je het houden voor jezelf
ik weet niet waar je probleem zit, maar om het nog simpeler te houden:
als de prijs van een product stijgt, zal afhankelijk van het type product de vraag afnemen.
Als de prijs van brood/koffie/melk en dat soort dagelijkse boodschappen stijgt, zal de vraag naar die goederen niet noemenswaardig dalen.
als echter de prijs van bijv. luxeproducten stijgt, dan zal de vraag duidelijk zakken, men heefft het er simpel weg neit voor over, en ook niet persee nodig. Het kan zelfs zo zijn dat men op zoek gaat naar substitutie.
Bijv: als morgen bier 2x zo duur wordt, zal de vraag naar bier zakken (is immers geen levensnoodzaak ofwel primair product) en zal een substituut gekocht worden, bijv cola of wijn.
Ik meende het hoor!quote:
die vind ik wel mooiquote:Op zondag 20 mei 2007 21:51 schreef BrandX het volgende:
oh, de elasticiteit zit em dus hierin: in hoeverre kan je de prijs laten stijgen zonder dat de vraag daalt. Te hoge prijs, knapt het elastiekje, weg elasticiteit
quote:Opzondag 20 mei 2007 21:56schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik meende het hoor!
Nu weet ik ook weer dingen over de kruislingse prijselasticiteit!:D
Als de prijs van thee stijgt, neemt het aantal koffie toe, bijvoorbeeld!:)
et voila!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
en als de procentuele prijsverandering hoger is dan de procentuele daling van de vraag is de prijs inelastisch
ga spammen dan!1111~`!~!one!`1j3ni!n1~1oneshitoniggah!1ài21!2@quote:Op zondag 20 mei 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
Nr 200 gaan we niet halen op deze manier hoor!
Ja helaas wel ja! Zul je net zien dat 200 morgen komt, als ik er niet benquote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:ik doe m'n best met steentje postje bijdragen enzo, maar we zijn simpelweg met te weinig KSC-ers
Heus niet, geen bakje gehad vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Iedereen is vast koffie drinken. Ja, nu nog.
Een nieuwe nog wel! Jij keek ff in de Active topiclist zeker!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Iedereen is vast koffie drinken. Ja, nu nog.
ok, ik ga hier eens wat smiley's posten waarvan ik niet weet hoe ik ze zou moeten gebruiken:quote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ga spammen dan!1111~`!~!one!`1j3ni!n1~1oneshitoniggah!1ài21!2@
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ga spammen dan!1111~`!~!one!`1j3ni!n1~1oneshitoniggah!1ài21!2@
Ik gebruik ze wel ooit.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:11 schreef BrandX het volgende:
geen idee wat het nut van die smiley's is, maar vind ze wel grappig
Neuh. Zit wat rond te bladeren en klik gewoon wat aanquote:Op zondag 20 mei 2007 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een nieuwe nog wel! Jij keek ff in de Active topiclist zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |