Ja maar het is wel zoquote:Op zondag 20 mei 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Just kiddin' .
As et ma gezelleg wash tog!
Nog maar 3quote:
bakken met baard ken ik wel jaquote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef ScarFace- het volgende:
Bakken met baard owned was ook keer bij spuiten en slikken
Check ut : www.bakkenmetbaard.nl
![]()
Beter dan die klote kook programma`s op de tv
zal ik dat op me nemen?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:58 schreef Houniet het volgende:
bijna 200maar even een luxe "200" banner maken
iemand
Wat zuipen betreft wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wil jij 't even veranderen?
[..]
wat?
Dat je een mietje bent?
tis maar goed dat ik geen wiet nuttigquote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef ScarFace- het volgende:
Bakken met baard owned was ook keer bij spuiten en slikken
Check ut :www.bakkenmetbaard.nl
Beter dan die klote kook programma`s op de tv:Y)
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ook even een htmlletje met 1 t/m 100 (de topics) maken, en die op m'n server proppen, dat scheelt een hoop ruimte in de OP.
jij scoort puntenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ook even een htmlletje met 1 t/m 100 (de topics) maken, en die op m'n server proppen, dat scheelt een hoop ruimte in de OP.
dat doe ik wel, momentquote:Op zondag 20 mei 2007 17:02 schreef crossover het volgende:
Wie wil de wiki een keer bijwerken?
Hier zijn de topics die er nog niet in staan:
[KOFFIE SC #195] Jeugdsentiment tijdens de Koffie!!! 14.gif
[KOFFIE SC #196] Een UUR lang geen SC...FOEI FOEI!!!!
[KOFFIE SC #197] Examens staan voor de deur
De wietcappucino ga ik wel een keer maken en spacecake ook wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik geen wiet nuttig
minimaal 20 minuten bezig zijn voor een capu vind ik toch wel wat te lang duren zeg maar
Ik niet deze is mooier met zonquote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef Houniet het volgende:
die derde vind ik wel mooi
quote:
hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef Houniet het volgende:
de gewone banner, alleen daar "200" in gestrooid doormiddel van suiker
Ik vind de eerste wel leukquote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef eer-ik het volgende:
inspiratieloos
4 dingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
onder Slowchatquote:
veel plezierquote:Op zondag 20 mei 2007 17:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vind de eerste wel leuk
Maar ik ga vertrekken, repetitie
Ik zal er eens mee bezig gaan dalijk.quote:
ik ookquote:Op zondag 20 mei 2007 17:48 schreef Houniet het volgende:ben vrij donderdag
!
lekker op het dakterras liggen![]()
neuh,quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog plannen voor vanaaf?
avondquote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] navond. meld me ook weer effies
En hattrick is??quote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef BrandX het volgende:
ben aan het bieden op twee keepers, maar vrees dat ik geen van beiden mee naar huis ga nemen
heb het hier over hattrick![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
BrandX:W
Nr 2 graag!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef eer-ik het volgende:
inspiratieloos
4 dingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, zat ik er niet bar ver naast hequote:Op zondag 20 mei 2007 20:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Net toen ik naar huis reed, hoorde ik ineens een ral geluid achter bij m'n wagen. Is mijn uitlaat voor een deel losgeschoten![]()
Dus eer-ik, ik denk dat het geen lekke pijp was, maar een losse pijp
Ik speel zelf onlinesoccermanager. Ook wel een gaaf spel. Ik zal eens kijken of hattrick wat is!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tim Frits!
www.hattrick.org
een online voetbalmanagerspel. Wel cool, mega veel mogelijkheden en toestanden
lekker.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja lekker! Heb alleen nog steeds honger
en jij?? Hoe was de broccoli?
snel terug naar je kamer dusquote:Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lekker.
Alleen nou is het mayhem in huis:')
Moeders is boos, waarom weet niemand, maar ze is goed kwaad:P
ik weet het niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
snel terug naar je kamer dus
toch niet that time of the month ofzo hè
zeg het maar, dan ram ik 'm erin.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat m'n moeder zich altijd heel druk maakt om ons, en zowel m'n broertje als ik gaan morgen beginnen met de examens, en m'n zusje gaat morgen voor een week naar parijs, dus ze heeft het weer druk in d'r hoofd, maar ze moet gewoon niet zo moeilijk doen:P
Hehe, stressvolle periode met die examens, je zou denken dat ze het nu wel vaak genoeg heeft meegemaakt!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat m'n moeder zich altijd heel druk maakt om ons, en zowel m'n broertje als ik gaan morgen beginnen met de examens, en m'n zusje gaat morgen voor een week naar parijs, dus ze heeft het weer druk in d'r hoofd, maar ze moet gewoon niet zo moeilijk doen
Mijn moeder was ook helemaal van de kaart toen ik voor het eerst alleen op vakatie ging...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] dat heet moederliefde jongen. Geef haar een [afbeelding]
Zoals ik al zei: #2 gaerne!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeg het maar, dan ram ik 'm erin.
Als mensen het er niet mee eens zijn of een andere suggestie hebben, hoor ik het graag.
ja, ik vind het maar vervelend, ik word er ook niet echt vrolijk van als m'n moeder zo loopt te peppen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] dat heet moederliefde jongen. Geef haar een [afbeelding]
al gauw zo'n 3 keer jaquote:Op zondag 20 mei 2007 20:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, stressvolle periode met die examens, je zou denken dat ze het nu wel vaak genoeg heeft meegemaakt!
Muckie!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |