En ze zegt het behoorlijk verwijtend ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:01 schreef ruby het volgende:
Chayenne zegt een aantal keren achter elkaar dat het veels te lang is die vier maanden.
Hmmmm.
Ik zet er 1000 ceepees op.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:02 schreef Meganog het volgende:
Natasia zegt tegen de kinderen: "Nog 4 maandjes".
Het zou toch wel heel wreed zijn als ze toch langer blijft.
nee hoor, van haar zussen mag ze nog wel 3 jaar blijvenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:02 schreef Meganog het volgende:
Natasia zegt tegen de kinderen: "Nog 4 maandjes".
Het zou toch wel heel wreed zijn als ze toch langer blijft.
Wisten zjn Brothers toch niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:03 schreef Clank het volgende:
Vriend van Brian staat in de vijver de cp's van Jaap te zoeken. Daar mochten ze toch niet in staan ivm de bekabeling enzo?
Klopt.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:03 schreef Clank het volgende:
Vriend van Brian staat in de vijver de cp's van Jaap te zoeken. Daar mochten ze toch niet in staan ivm de bekabeling enzo?
De rillingen lopen over mijn rugquote:Op zondag 20 mei 2007 16:02 schreef Frasier het volgende:
Kan die "homie" van Brain niet normaal praten ofzo!
te triest voor woorden alles in het kader als mama maar aandacht voor me heeft ..........echte aandacht!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach joh, kotsen met kerst, pissen nu.................... totaal geen stress gelukkig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |