En ze zegt het behoorlijk verwijtend ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:01 schreef ruby het volgende:
Chayenne zegt een aantal keren achter elkaar dat het veels te lang is die vier maanden.
Hmmmm.
Ik zet er 1000 ceepees op.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:02 schreef Meganog het volgende:
Natasia zegt tegen de kinderen: "Nog 4 maandjes".
Het zou toch wel heel wreed zijn als ze toch langer blijft.
nee hoor, van haar zussen mag ze nog wel 3 jaar blijvenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:02 schreef Meganog het volgende:
Wisten zjn Brothers toch niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:03 schreef Clank het volgende:
Vriend van Brian staat in de vijver de cp's van Jaap te zoeken. Daar mochten ze toch niet in staan ivm de bekabeling enzo?
Klopt.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:03 schreef Clank het volgende:
Vriend van Brian staat in de vijver de cp's van Jaap te zoeken. Daar mochten ze toch niet in staan ivm de bekabeling enzo?
De rillingen lopen over mijn rugquote:Op zondag 20 mei 2007 16:02 schreef Frasier het volgende:
Kan die "homie" van Brain niet normaal praten ofzo!
te triest voor woorden alles in het kader als mama maar aandacht voor me heeft ..........echte aandacht!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach joh, kotsen met kerst, pissen nu.................... totaal geen stress gelukkig![]()
Met kerst was het nog een maandjequote:Op zondag 20 mei 2007 16:02 schreef Meganog het volgende:
kloptquote:Op zondag 20 mei 2007 16:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
te triest voor woorden alles in het kader als mama maar aandacht voor me heeft ..........echte aandacht!
en dan heb je als jong kind 3 dingen niet kunnen slapen, niet eten of het in je broek doen. Regressie dat is het en dat duidt inderdaad op problemen bij dat mannetje.
Mijn vaderhart huilt en ik plas bijna in mijn broek nu......quote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef demins het volgende:
- Over vier maanden ben ik thuis!
- Dat is nog lang
- NEE, dat is niet lang!!!
Die Euridice is overleden en heeft kindjes achtergelaten. Het was iemand die Natasia niet mocht, zoals Cheyenne fijntjes opmerkte, maar natuurlijk vindt Natasia het wel heeeeel erg.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze bevestigd het weer.
Helemaal nu ze iets gehoord heeft over Euridice (of zoiets)?
Hadden we anders verwacht?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:03 schreef milk-shake het volgende:
ze zou dus een seintje geven als ze thuis moest komen ...maar natas gaat dus nog steeds niet meee..................walgelijk dus
ja, die is dood...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze bevestigd het weer.
Helemaal nu ze iets gehoord heeft over Euridice (of zoiets)?
Ze wacht even tot ze binnen is en iedereen het zietquote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef kissa het volgende:
Se gaat so vast weer krokodillentranen janken.
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn vaderhart huilt en ik plas bijna in mijn broek nu......![]()
nee Euredice zelf, en ze had 2 kinderen en die wonen nu bij omaquote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De moeder van die Euridice is overleden. Het was iemand die Natasia niet mocht, zoals Cheyenne fijntjes opmerkte, maar natuurlijk vindt Natasia het wel heeeeel erg.
ja.....heel belangrijk ...je kids daarintegen nietquote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef 2live het volgende:
natas; wat ik beloof doe ik altijd
Ik heb het aan Jaap beloofd dat ik zou blijven, en wat ik beloof doe ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |