Ik weet niet hoe jij aan die aantallen komt, maar volgens mij moet het meer zoals dit zijn:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wow, op welke verhouding zitten we nu dan?
Moslims:christenen:atheisten
5.000:8.000.000:60.000.000
1:1600:12000
Zoiets? De moslim hebben nogal wat in te halen geloof ik t.o.v. de atheisten
Onzin. Zij hebben die dingen gedaan uit naam van het atheisme. Darwin leert ons immers dat de ene ras sterker is dan de ander en zij voerden slechts uit wat volgens Darwin al in de natuur zat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:44 schreef Rasing het volgende:
[..]
Het verschil is dat de aanslagen op de Twin Towers in naam van de Islam zijn gepleegd. Stalin en Hitler hebben nooit dingen gedaan in naam van het atheisme. Die waren gewoon gek.
Ja, moslims hebben 2.000.000 doden op hun gewetenquote:
Dat je atheisme nog steeds een geloof noemt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja, en tegelijkertijd het meest extremistische, moordzuchtige en asociale geloof van allen.
Hoezo? Een varken noem je toch ook geen paard?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef onemangang het volgende:
[..]
Dat je atheisme nog steeds een geloof noemt...![]()
Darwin was geen atheist...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Onzin. Zij hebben die dingen gedaan uit naam van het atheisme. Darwin leert ons immers dat de ene ras sterker is dan de ander en zij voerden slechts uit wat volgens Darwin al in de natuur zat.
net alsof de atheisten 60.000.000 op hun geweten hebben... is ook een "claim" die nergens op gebaseerd is, jij telt iedereen bij elkaar op die omgekomen is door iemand die niet een specifiek geloof had onder het kopje atheisme.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, moslims hebben 2.000.000 doden op hun gewetenWat zeggen die stemmen in je hoofd je nog meer?
onzin. Want wat voor evolutionair voordeel heeft het om zoveel individuen van je eigen soort te doden, om zo een triviale reden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Onzin. Zij hebben die dingen gedaan uit naam van het atheisme. Darwin leert ons immers dat de ene ras sterker is dan de ander en zij voerden slechts uit wat volgens Darwin al in de natuur zat.
Mensen bestaan niet uit verschillende rassen. Hoewel jij een heel eind komt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het darwinisme gaat niet over sociale menselijke interactie, het is een biologische theorie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je hebt dus geen zak begrepen van Darwinisme, dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen bestaan niet uit verschillende rassen. Hoewel jij een heel eind komt.
Dat is net zo'n idiote stelling als zeggen dat de Franse Revolutie nooit zou hebben plaatsgevonden als Newton geen zwaartekrachttheorie zou hebben bedacht. Die leert ons immers dat een bijl naar beneden valt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Atheisme is de moeder van communisme en Darwin is de vader.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef Nikske het volgende:
[..]
Darwin was geen atheist...
En nee, dat hebben ze niet uit naam van het atheisme gedaan maar in de naam van het communisme, dat is absoluut niet hetzelfde...
Hoe hoog zou mijn ras op jouw rassenschaal uitkomen? Vlak onder jouw arische ras?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen bestaan niet uit verschillende rassen. Hoewel jij een heel eind komt.
Dat zeg ik toch ook? Hitler meende dat ariers biologisch betere mensen waren en handelde daarnaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef Rasing het volgende:
[..]
Het darwinisme gaat niet over sociale menselijke interactie, het is een biologische theorie.
En Mohammed is de vader van de pedofilie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Atheisme is de moeder van communisme en Darwin is de vader.
Dat idee stamt van ver voor evolutie of atheisme ook maar bestond. Maar dat wil jij vast niet weten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Hitler meende dat ariers biologisch betere mensen waren en handelde daarnaar.
Atheisme heeft meer kinderen dan alleen communisme. Kapitalisme is het grote broertje van communisme.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef Nikske het volgende:
Helemaal niet, er zijn genoeg rechtste balletjes die ook atheist zijn... Kapitalisten tot op het bot...
Atheisme heeft niets te maken met politiek... Religie helaas te vaak wel...
Oh, net zo goed als dat de Moren vonden dat zij de betere mensen waren, en daar naar handelden? Of de Kruisvaarders? Of de Mongolen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Hitler meende dat ariers biologisch betere mensen waren en handelde daarnaar.
Zolang als er atheisten bestaan, heeft dit idee inderdaad ook bestaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat idee stamt van ver voor evolutie of atheisme ook maar bestond. Maar dat wil jij vast niet weten.
Nee, dat ging gewoon om macht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, net zo goed als dat de Moren vonden dat zij de betere mensen waren, en daar naar handelden? Of de Kruisvaarders? Of de Mongolen?
Lees mijn vorige antwoord terug.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoe hoog zou mijn ras op jouw rassenschaal uitkomen? Vlak onder jouw arische ras?
Als dit het voorbeeld is van hoe diep je IQ kan zinken als je blind gaat geloven, dan ben ik blij dat ik een atheist ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Atheisme heeft meer kinderen dan alleen communisme. Kapitalisme is het grote broertje van communisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |