iddquote:Op zondag 20 mei 2007 14:20 schreef R4V3 het volgende:
maakt weinig uit voor Ajax thuis met 1-0 winnen is voldoende
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef Noshiba het volgende:
WAT EEN [piepbliepdoing] PUBLIEK/WEDSTRIJD/CLUB ALLES!!!!![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 14:20 schreef R4V3 het volgende:
maakt weinig uit voor Ajax thuis met 1-0 winnen is voldoende
quote:
Valt wel mee toch? Ik zie voornamelijk gescheld van Ajacieden.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:20 schreef StarGazer het volgende:
En alle ramptoeristen komen weer onder hun steen vandaan
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 14:20 schreef StarGazer het volgende:
En alle ramptoeristen komen weer onder hun steen vandaan
Als ze zo spelen als vandaag nietquote:Op zondag 20 mei 2007 14:21 schreef sjimz het volgende:
2-1 is nog steeds een goede uitgangspositie hoor.
Dude ... ajax heeft verloren nerdquote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, Ajax staat met 1 been in de voorronde CL zo, thuis afmaken.
Maar Ajax is niet echt een ploeg die op de 0 kan spelenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:21 schreef sjimz het volgende:
AZ staat met ook met 1 been in de voorronde CL. gelijk in A'dam en ze staan er met 2 benen in!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wesley, De Zeeuwquote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef Saekerhett het volgende:
Wie zijn nou allemaal geschorst/geblesseerd volgende week??
Goed is lichtelijk overdreven. Ajax heeft het hele jaar nog niet gewonnen van AZ.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:21 schreef sjimz het volgende:
Hoeft ook niet, als ze maar met meer dan 2 doelpunten verschil winnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar Ajax is niet echt een ploeg die op de 0 kan spelen
jaquote:Op zondag 20 mei 2007 14:21 schreef 2Drix het volgende:
Is sneijder geschorst nu?
Dan heb je het ook een club zegquote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
2-1`goede uitgangspositie, ja dat dacht Feyenoord ook
tjah maar dan is davids er weer! die jaagt dat middenveld wel effe op, alleen fuckin jammer van sneijder, echt héquote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als vandaag niet
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Je gaat dat zooitje toch niet met AJAX vergelijken?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Appeltje eitje.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als ze maar met meer dan 2 doelpunten verschil winnen.
Jawel met strafschoppenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Goed is lichtelijk overdreven. Ajax heeft het hele jaar nog niet gewonnen van AZ.
Gaat het toch niet om, gaat erom dat bij een doelpunt van AZ je zo goed als kansloos bent.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Je gaat dat zooitje toch niet met AJAX vergelijken?
jepquote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En Stam/Gabri etc. allemaal wel weer erbij? Ben ff niet erg op de hoogte
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
dat zei ik ook al, Henk wat heb je gedaanquote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
Dom van Henk om Perez eruit te halen ipv Sneijder.
Nee, je gaat toch geen goede club(Feyenoord) met een slechte club(ajax) vergelijken?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Als Grrrrrrr positief is, dan moet het wel goedkomenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee sorry, Ajax was weer fenomenaal vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef antigluut het volgende:
[..]
Nee, je gaat toch geen goede club(Feyenoord) met een slechte club(ajax) vergelijken?
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee sorry, Ajax was weer fenomenaal vandaag.
En jij bent voor ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee sorry, Ajax was weer fenomenaal vandaag.
Wat ben jij triest zeg ..... over iets heel anders beginnenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En jij bent voor ?
Waar spelen die ook alweer ?
Goed en slecht zijn relatieve termen, die termen kan je dus alleen aan Feyenoord en Ajax plakken als je ze vergeleken hebt. Dus, ik denk dat het antwoord op jouw vraag "ja" is.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef antigluut het volgende:
[..]
Nee, je gaat toch geen goede club(Feyenoord) met een slechte club(ajax) vergelijken?
Waarom denk je dat van Gaal zo uit zijn dak ging? Dit omdat hij over de zeik was dat een gevaarlijke aanval wordt afgefloten door Luinge die gewoon voordeel had moeten geven en Sneijder er na een gele kaart had moeten geven.quote:
Die speelden ook play offs hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En jij bent voor ?
Waar spelen die ook alweer ?
Onzin, Perez speelde een draak van een wedstrijd en Sneijder was gewoon goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, Henk wat heb je gedaan![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat ben jij triest zeg ..... over iets heel anders beginnen
Is het niet voor elke club van belangquote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef jpg97 het volgende:
Voor ajax is het wel (financieel en sportief) van belang dat ze voorronde CL spelen ( en het dan ook nog halen ).
mwah dat doelpunt hing al de hele tijd in de lucht, vind het ook niet raar, kijk naar balbezit etc en tjah Babel die 3x op de keeper schiet...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef Shreyas het volgende:
AZ is thuis erg sterk, meeste ploegen die daar spelen, spelen dan ook niet best. Ik had echt gehoopt dat het 1-1 zou blijven, dan waren we er bijna. Nu moeten we in Amsterdam nog een vol aan de bak. Beetje triest ook dat doelpunt 1 minuut voor tijd.
Sterker nog, je hebt nog nooit gewonnen dit seizoen van AZ (in 90 minuten)quote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef Suijk het volgende:
Dan moet Perez de kar maar trekken op de positie van Sneijder volgende week. Die positie moet hem beter liggen. Stam, Gabri en Davids er weer bij hoop ik... Ik zie het nog niet al te somber in, maar wel vervelend dat we nu dit seizoen toch verloren hebben van AZ.
Klopt, wordt dus geen makkie volgende week. Als ze maar eens geconcentreerd beginnen aan een wedstrijd.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt nog nooit gewonnen dit seizoen van AZ (in 90 minuten)
AZ heeft natuurlijk helemaal niks aan CL.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef jpg97 het volgende:
Voor ajax is het wel (financieel en sportief) van belang dat ze voorronde CL spelen ( en het dan ook nog halen ).
wat een ventquote:
Zoals paar jaar terug tegen die Deense club ofzoietsquote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef jpg97 het volgende:
Nee, als een ploeg als Twente de CL haalt, dan is dat een enorme financiele meevaller, maar als ze het niet halen zijn ze (zowel sportief als financieel) echt niet in de problemen. Een topploeg als Ajax heeft zoiets nodig om uitstraling te hebben en om geld in het laatje te krijgen.quote:
Ja tuurlijk welquote:Op zondag 20 mei 2007 14:31 schreef Kadoc het volgende:
[..]
AZ heeft natuurlijk helemaal niks aan CL.
Let us dream ffs!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen.
Als Houniet het zegt komt alles goedquote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
alles komt goed hoor
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen. Drie om het klusje binnen 90 minuten af te maken.
AZ in de CL.
Ik heb er niet al te veel vertrouwen in iig. Sneijder is erg belangrijk dit seizoen.. Davids en Gabri terug, das dan wel weer een voordeel. Helemaal omdat ze Cziommer moeten missen op het middenveld.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen. Drie om het klusje binnen 90 minuten af te maken.
AZ in de CL.
120 minuten, alleen na strafschoppen konden ze iets doenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt nog nooit gewonnen dit seizoen van AZ (in 90 minuten)
Dank u, groot orakelquote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef teardropnl het volgende:
Het wordt 3-1 voor ajax, let maar op mijn woorden
Tsja sneijder en zijn temperament he... altijd al een probleem geweestquote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is wel de meest domme gele kaart ooit geweest....
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is wel de meest domme gele kaart ooit geweest....
Uit welk gat ben jij gekropen ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wees blij dat Sneijder er nog is
Arveladze goal telde zeker weer niet ?
geile avatar....waarvan ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
alles komt goed hoor
Ik heb de wedstrijd niet gezien, daarom vraag ik het. Goals tegen Ajax zijn altijd ongeldig daaromquote:
Dag hounietquote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
ik ben weg uit dit topic hier, fijne voetbalmiddag nog
Ga ergens anders trollen sukkeltje.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, daarom vraag ik het. Goals tegen Ajax zijn altijd ongeldig daarom
Je vergeet de voorrondequote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
AZ in de CL.
Ja, het altijd sprankelende Ajax zal echt een gemis zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je vergeet de voorronde
Dan wordt het weer kijken naar dat oersaaie PSV![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
Thuis moet het geen probleem zijn om AZ op te rollen.
noemen we dat naïef tegenwoordig?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt.
Heb ik het over Ajax?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, het altijd sprankelende Ajax zal echt een gemis zijn.
Ik denk het niet.. AZ is nu eindelijk dicht bji een "prijs"quote:Op zondag 20 mei 2007 14:58 schreef cultheld het volgende:
Ik vermoed dat AZ eenvoudig wordt verslagen in Amsterdam. Ook zonder Sneijder.
Statistieken: Az heeft het al een aantal keer laten liggen op het laatste momentquote:Op zondag 20 mei 2007 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
Kijk naar de statistieken: AZ wint uit *meer* wedstrijden en scoort ook *meer* dan thuis.
Net zoals de vorige 2x?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. AZ is nu eindelijk dicht bji een "prijs".. deze keer pakken ze 'm wél
Fenerbahce, Newcastle, Slovan, het zit goed met jequote:Op zondag 20 mei 2007 15:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Statistieken: Az heeft het al een aantal keer laten liggen op het laatste moment
Wat kom jij hier? Ga terug naar je grotquote:Op zondag 20 mei 2007 15:09 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Fenerbahce, Newcastle, Slovan, het zit goed met je
Moet je er niet naar verwijzen dat je 12jaar geleden de CL hebt gewonnen? Jammer voor je maar AZ gaat de voorronde spelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat kom jij hier? Ga terug naar je grot![]()
Waar zie je dat ik iets over AJAX zei? Ik had het toch over Az dat ze het hebben liggen bij de laatste wedstrijden waar het om ging. Heeft niks te maken over AJAX en Champions Leaguequote:Op zondag 20 mei 2007 15:15 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Moet je er niet naar verwijzen dat je 12jaar geleden de CL hebt gewonnen? Jammer voor je maar AZ gaat de voorronde spelen.
Excelsior uit en de bekerfinale waren iets recenterquote:Op zondag 20 mei 2007 15:09 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Fenerbahce, Newcastle, Slovan, het zit goed met je
Perez knalt er gewoon 4 inquote:Op zondag 20 mei 2007 14:58 schreef cultheld het volgende:
Ik vermoed dat AZ eenvoudig wordt verslagen in Amsterdam. Ook zonder Sneijder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |