Die speelden ook play offs hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En jij bent voor ?
Waar spelen die ook alweer ?
Onzin, Perez speelde een draak van een wedstrijd en Sneijder was gewoon goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, Henk wat heb je gedaan![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat ben jij triest zeg ..... over iets heel anders beginnen
Is het niet voor elke club van belangquote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef jpg97 het volgende:
Voor ajax is het wel (financieel en sportief) van belang dat ze voorronde CL spelen ( en het dan ook nog halen ).
mwah dat doelpunt hing al de hele tijd in de lucht, vind het ook niet raar, kijk naar balbezit etc en tjah Babel die 3x op de keeper schiet...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef Shreyas het volgende:
AZ is thuis erg sterk, meeste ploegen die daar spelen, spelen dan ook niet best. Ik had echt gehoopt dat het 1-1 zou blijven, dan waren we er bijna. Nu moeten we in Amsterdam nog een vol aan de bak. Beetje triest ook dat doelpunt 1 minuut voor tijd.
Sterker nog, je hebt nog nooit gewonnen dit seizoen van AZ (in 90 minuten)quote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef Suijk het volgende:
Dan moet Perez de kar maar trekken op de positie van Sneijder volgende week. Die positie moet hem beter liggen. Stam, Gabri en Davids er weer bij hoop ik... Ik zie het nog niet al te somber in, maar wel vervelend dat we nu dit seizoen toch verloren hebben van AZ.
Klopt, wordt dus geen makkie volgende week. Als ze maar eens geconcentreerd beginnen aan een wedstrijd.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt nog nooit gewonnen dit seizoen van AZ (in 90 minuten)
AZ heeft natuurlijk helemaal niks aan CL.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef jpg97 het volgende:
Voor ajax is het wel (financieel en sportief) van belang dat ze voorronde CL spelen ( en het dan ook nog halen ).
wat een ventquote:
Zoals paar jaar terug tegen die Deense club ofzoietsquote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef jpg97 het volgende:
Nee, als een ploeg als Twente de CL haalt, dan is dat een enorme financiele meevaller, maar als ze het niet halen zijn ze (zowel sportief als financieel) echt niet in de problemen. Een topploeg als Ajax heeft zoiets nodig om uitstraling te hebben en om geld in het laatje te krijgen.quote:
Ja tuurlijk welquote:Op zondag 20 mei 2007 14:31 schreef Kadoc het volgende:
[..]
AZ heeft natuurlijk helemaal niks aan CL.
Let us dream ffs!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen.
Als Houniet het zegt komt alles goedquote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
alles komt goed hoor
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen. Drie om het klusje binnen 90 minuten af te maken.
AZ in de CL.
Ik heb er niet al te veel vertrouwen in iig. Sneijder is erg belangrijk dit seizoen.. Davids en Gabri terug, das dan wel weer een voordeel. Helemaal omdat ze Cziommer moeten missen op het middenveld.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen. Drie om het klusje binnen 90 minuten af te maken.
AZ in de CL.
120 minuten, alleen na strafschoppen konden ze iets doenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt nog nooit gewonnen dit seizoen van AZ (in 90 minuten)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |