1 |
1 |
Welkomquote:Op zondag 20 mei 2007 13:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Meld
WP al een tijdje, maar zat eerst bij GoTnu bij FOK!
Welkomquote:Op zondag 20 mei 2007 13:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Meld
WP al een tijdje, maar zat eerst bij GoTnu bij FOK!
Vind ik ook, slotje op deze!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:58 schreef WalkingDisaster het volgende:
De gene met de laatste post maakt een nieuwe toch?
Vorst je naait me toch niet hequote:Op zondag 20 mei 2007 13:59 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vind ik ook, slotje op deze!!!
Verder in die andere!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
Dubbel zo veel typerenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:01 schreef fate het volgende:
Zijn er nu 2 topics?![]()
Welk wordt er nu gesloten? En wilt dit nu zeggen dat we 2X zoveel moeten typen?![]()
Ik dusquote:Op zondag 20 mei 2007 14:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol dit schiet niet op jongens 2 topics tegelijkertijd openen. Voortaan anders de gene die topic sluit ook een nieuwe openen, me script kijkt namelijk naar het hoogste topic ID xD. En met dit soort dingen gaat hij naar de verkeerde linken ...
Klopt, daarom moet deze open blijven!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol dit schiet niet op jongens 2 topics tegelijkertijd openen. Voortaan anders de gene die topic sluit ook een nieuwe openen, me script kijkt namelijk naar het hoogste topic ID xD. En met dit soort dingen gaat hij naar de verkeerde linken ...
Check mn stats maarquote:
Kunnen hem wel vol krijgen hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef JortK het volgende:
Ja ach levert weer meer posts op he natuurlijk, kijken hoever we kunnen komen vandaag met het volspammen van dit topic
LOL dat moet te doen zijn zie ik alweerquote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kunnen hem wel vol krijgen hoor
Eerst SnIpA slopen![]()
110 SnIpA 7,096,000
111 Ebut 7,006,000
Mooie sig! Hang onquote:Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef JortK het volgende:
[..]
In stores upcoming summer:
Battlefield 2007: Whatpulse
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tof!!! WPen jullie ff lekker verder dan ga ik naar huis toe
!
Danku... ik snap alleen geen fuck van die sitequote:
Je moet eerst een programmatje instalerenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Danku... ik snap alleen geen fuck van die site![]()
M'n teller staat nog op 0.0000 terwijl ik toch aardig aan het klikken en typen ben
Dat loopt naast m'n klokjequote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je moet eerst een programmatje instaleren
1.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat dat Pulsen vanzelf of moet je dat zelf doen?
En waar doe ik dat?
2. Door dubbel te klikken op dat WP-icoontje pulse je je keys, clicks en miles naar de serverquote:Hoe zet je je autopulse op 1k?
Ga naar:
1: Program Settings.
2:"Pulse every" bij "keys" de stand op 1000 zetten.
3: Zorg dat je proxy uit staat, of indien wel proxy, deze goed zet, zodat er gepulst kan worden.
4: Klik op OK.
Je kan het zowel handmatig als automatisch laten doenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat dat Pulsen vanzelf of moet je dat zelf doen?
En waar doe ik dat?
Rechtermuisklik op WP-icoontje -> Account -> Online statsquote:Op zondag 20 mei 2007 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er veranderd alleen nog niks op die site...dat vat ik niet![]()
Mooi zoquote:
Gitaristentopic volbaggeren voor strokes?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig dude!! Nu flink doorrammen!
Ja kloptquote:Op zondag 20 mei 2007 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig begon jij met 2 miljoen he?
Doe je nietquote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kunnen hem wel vol krijgen hoor
Eerst SnIpA slopen![]()
110 SnIpA 7,096,000
111 Ebut 7,006,000
Ga er mijn best wel voor doenquote:
niet zo heel veelquote:Op zondag 20 mei 2007 15:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ga er mijn best wel voor doen![]()
Wat is je gemiddelde dag/week output?
En hoequote:
Wat vergeten we?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:04 schreef commentator het volgende:
dames en heren we vergeten weer wat
dikke één mil is zelfs vier keys meer
* JortK drinkt geen bierquote:Op zondag 20 mei 2007 16:09 schreef Deansensitized het volgende:
Bier?
Moet je em op 10 keys zettenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:03 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja, dan moet je hem in ieder geval niet op 1k hebben staan
Sloop ze! Net zoals ik SnIpA aan het slopen benquote:Op zondag 20 mei 2007 16:14 schreef JortK het volgende:
Motherfuck die stats werken niet echt mee, maar we gaan gewoon verder
Iddquote:
Gewoon door gaan, dan komt het wel goedquote:Op zondag 20 mei 2007 16:14 schreef JortK het volgende:
Motherfuck die stats werken niet echt mee, maar we gaan gewoon verder
Komt ook wel goed want ik ben er gewoon weer mee bezigquote:Op zondag 20 mei 2007 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iddlache joh
![]()
[..]
Gewoon door gaan, dan komt het wel goed
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Komt ook wel goed want ik ben er gewoon weer mee bezig
Ja idd ben ik erg benieuwd naquote:
* SnIpY gaat wat keyboard rammenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sloop ze! Net zoals ik SnIpA aan het slopen ben![]()
Toe maarquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef SnIpY het volgende:
al 4k geramd :p
Je moet het kunnen downloaden toch??quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef JortK het volgende:
Weet iemand hier toevalig hoe ik van een youtube filmpje ofzo een avatar kan maken ?
Precies, dat is lame manquote:Op zondag 20 mei 2007 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
sfdjhlsfdhjsfdsdfjkfdsjksdfhkfdssdfsfdkdsfkdsfkdsffdhfdshjdsfhjdsfhjdsfhjdsfhjdsfhjdshjdsfjdsfjhsdfhsfsdf
sfdhjsdfhjsdfhdsfhdsfhjfsdhsfdhjsdffdshsdfsfdjhsdfsfdjhsdfhjsdfhjfsdhjsfdhjsdfhsfdsfdjfdsjsdfkdsfjfdsfds
sdfjksdsjdffdsjkdfsksdfjsdfkdsfjksdfjhdsfkhdsfhsdfdfshsdfhsdfdsfdsfksdf
Etc
ongeveer zo jaquote:Op zondag 20 mei 2007 16:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zie jou al zitten:
http://www.youtube.com/watch?v=xnF7awwu3RQ
Inddquote:
Succesquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, hij geeft een voorbeeld, SnIpA is hier de cheater! Die vent gaat nu asociaal hard
hoe harder ik ga, hoe meer jij je best gaat doen = meer keysquote:Op zondag 20 mei 2007 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, hij geeft een voorbeeld, SnIpA is hier de cheater! Die vent gaat nu asociaal hard
Heel veel succesquote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik moet nog wel ff wil ik ook in die lijst komen straks
Valt nog meequote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb er inmiddels iets meer dan 4000?
Rustig blijven hequote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
woot, 3 berichten achter elkaar.
Maar ach, wel voor 't goeie doel
Ik heb nog wat in te halenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:43 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is waar, maar ik ga niet speciaal harder of onnodig meer typen eigenlijk
hope so, zal het op m'n eigen pc ook installeren, waar ik altijd op gamequote:Op zondag 20 mei 2007 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Dikke 7 miljoen
Maar je komt er wel, je bent net los immers
Gamen is goed daar gaan je keys echt kogelhard van!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
hope so, zal het op m'n eigen pc ook installeren, waar ik altijd op game
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
sfdjhlsfdhjsfdsdfjkfdsjksdfhkfdssdfsfdkdsfkdsfkdsffdhfdshjdsfhjdsfhjdsfhjdsfhjdsfhjdshjdsfjdsfjhsdfhsfsdf
sfdhjsdfhjsdfhdsfhdsfhjfsdhsfdhjsdffdshsdfsfdjhsdfsfdjhsdfhjsdfhjfsdhjsfdhjsdfhsfdsfdjfdsjsdfkdsfjfdsfds
sdfjksdsjdffdsjkdfsksdfjsdfkdsfjksdfjhdsfkhdsfhsdfdfshsdfhsdfdsfdsfksdf
Etc
Das geen cheatenquote:
Gewoon een nutteloos maar cheatloze postquote:Op zondag 20 mei 2007 17:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor nuttige post?
* Bouncer_Bone heeft alvast een topic klaarstaan voor als deze vol raakt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:30 schreef JortK het volgende:
Neej al moet ik er persoonlijk voor zorgen dat die volkomt vandaag, maar vol komt die
Nee want we hebben net afgesproken dat degene die de laatste post heeft ook het nieuwe topic aan mag maken, dus waag het nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
* Bouncer_Bone heeft alvast een topic klaarstaan voor als deze vol raakt.
Ja, maar dan zal ik natuurlijk wel het topic volmaken. Vanavond tv kijken tot 22.55 uur en dan ben ik er eventjes om te kijken of ik iets kan doenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee want we hebben net afgesproken dat degene die de laatste post heeft ook het nieuwe topic aan mag maken, dus waag het niet
Ten eerste: FF wat doen aan je avatar!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ja, maar dan zal ik natuurlijk wel het topic volmaken. Vanavond tv kijken tot 22.55 uur en dan ben ik er eventjes om te kijken of ik iets kan doen
1. Ja, soms werkt-ie en soms nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ten eerste: FF wat doen aan je avatar!
Ten tweede: Waarom weet je dat je precies tot 22:55 TV gaat kijken
Wat jij met je ava moet doen is: Op een andere host pleurenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
1. Ja, soms werkt-ie en soms niet
2. Omdat ik voor 22:55 ga stoppen met tv kijken en dan ga ik meteen weer terug naar mijn pc
Juistquote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef Deansensitized het volgende:
Einde Matrix 3 gok ik?
Donequote:Op zondag 20 mei 2007 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat jij met je ava moet doen is: Op een andere host pleuren![]()
Goedzoquote:
FIFAquote:Op zondag 20 mei 2007 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, gaat hier nu ook weer lekker. Msn loopt weer een beetje vol.
Zo eerst maar even eten denk ik. Maarrr allereerst even lekker downloaden
Dat is me gay verhaaltequote:YOYOYOYO!
Im a proud member of FOK!
The best community on the planet.![]()
![]()
![]()
I join 33 months ago ago, thats the date 2004-10-15.
At this moment, I pressed 14,577,065 keys.
and I pressed 4,343,211 on my mouse.
Also Im making some serious distance with my mouse,
It's 62.45 miles at the moment!
Multiply it with 1.69344
And you got it in Kilometers!
My last pulse was : 2007-05-18 02:56:08
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, gaat hier nu ook weer lekker. Msn loopt weer een beetje vol.
Zo eerst maar even eten denk ik. Maarrr allereerst even lekker downloaden
Welkomquote:Op zondag 20 mei 2007 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu bijna 10 miljoen keyclicks en 4 miljoen mouseclicks
Ik join Fok! wel
edit: en ik sta 63e
Hmmz das niet veel meer, als we nou nog een MP houden, en zorgen dat we rond 5M zitten, en die pulsen als we de 5M verschil zijn genaderdquote:Op zondag 20 mei 2007 18:08 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Verschil #Team.Quakenet - FOK! = 32 milj.
Bouncer_Bone waar poker je eigenlijk?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:08 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Verschil #Team.Quakenet - FOK! = 32 milj.
Ja, bedoelde schijten hoorquote:
PKR, PartyPoker en Titan Pokerquote:Op zondag 20 mei 2007 18:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Bouncer_Bone waar poker je eigenlijk?
* JortK is ook poker speler bij Unibet![]()
Trouwens een mooi verschil met die nieuwe users, gaat de goede kant op![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, bedoelde schijten hoor
Ook lekker, daar niet van.
En welkom mensen![]()
![]()
Gaat lekker zo![]()
Ben nu alleen wel een gezakt. Maar dat heb ik er wel voor over
We zitten alweer bijna aan de 200 postsquote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Haha ben er weer, jullie hebben lekker door gespammed zo te zien!
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
We zitten alweer bijna nu aan de 200 posts
Wyri, jij ook hierquote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Haha ben er weer, jullie hebben lekker door gespammed zo te zien!
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Het geeft de afstand aan die je met je muis hebt afgelegd
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:02 schreef JortK het volgende:
fate ik denk niet dat jij nog bang hoeft te zijn
Tis zeker etenspauze dat het hier zo druk is of niet ?
Electro is ruk, gewoon gas gas gasquote:Op zondag 20 mei 2007 19:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Denk het, heb mijn eten ook op het vuur (lees bagger electro platen) staan
Helemaal mee eensquote:
Ja weet ik. Het probleem dat er hier dus geen gas is (niet in mijn appartement). In me nieuwe hoop ik wel:).quote:
Ach die tabellen moeten gevuld worden de komende dagen, wil het compleet werken, bepaalde grafieken werken daardoor nog niet, maar het gaat de goede kant opquote:Op zondag 20 mei 2007 19:28 schreef fate het volgende:
Lukt het wat met je statistieken?. En al heel wat getypt tijdens het devven?
Jep, heerlijke nasi gehadquote:
Amai, zo schiet het wel ontzettend snel op natuurlijk!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
op dit moment nog 31667858 toetsjes te gaan voordat de kwakkers zijn ingehaald door FOK!
tog weer tien miljoen keys erbij leuken een heel topic.. ik ben ook eens n keertje n dag weg hoor
Opletten dude:quote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef fate het volgende:
[..]
Amai, zo schiet het wel ontzettend snel op natuurlijk!![]()
Hebben we tegenover deze morgen echt 10.000.000 erbij? Wie is het nieuwe lid misschien? (En hoeveel heeft die meegenomen naar ons überteam?)
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu bijna 10 miljoen keyclicks en 4 miljoen mouseclicks
Ik join Fok! wel
edit: en ik sta 63e
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:06 schreef Ravii het volgende:
Owhh ;D
Ik doe ook mee![]()
[..]
Dat is me gay verhaalte![]()
Ik zou zeggen: stuur Bruce117 een PMquote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef psv01 het volgende:
Waneer halen we Quakenet nu in?
quote:
quote:Net 100 k gepulsed
quote:Zo zal mijn bijdrage voor vandaag ook weer eens pulsen... 20k twinitg duizend keys...
naja alle beetjes helpen 1.214.500 een miljoen tweehonderd veertien duizend vijf hondert keys totaal toch leuk voor bijna 4 maandjes pulsen
minder dan 30miljoen nog te gaan door deze pulse
29.996.328 en nee ik heb geen zin om het vol uit te schrijven
Ik vond trouwens afgelopen vrijdagavond wel een weerverslag waard Speedy, er viel bij ons bij die camping 17mm regen in 45 minutenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
16K erbijtotaal 58K vandaag
komt nog paar keys bij
![]()
Ja en hier viel niks meneertjequote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vond trouwens afgelopen vrijdagavond wel een weerverslag waard Speedy, er viel bij ons bij die camping 17mm regen in 45 minuten
OOh okquote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja en hier viel niks meneertjekortom, geen verslag waard
doe het alleen als ik het mee maak, maar nope niks mee gemaakt dus pech
Maar dat is toch leuk? Super veel regenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef JortK het volgende:
[..]
OOh ok
Maar dat was echt niet normaal
Gaat goed hier met de keys
Das toch wel een van de vagere TVP's die ik ben tegengekomen de laatste tijdquote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Mathijz het volgende:
Deze oorlog (ja iets van TVP ofzo)
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:04 schreef gateway het volgende:
wat is dit??? nieuw topic, en bijna in 1 dag volgespamd ???
Pfff, ik ga echt die 6 pagina's niet lezen hoor! ik ga lekker slapen!!
Omdat opnieuw opstarten geen proper shutdown isquote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'pulse before a proper shutdown' aanstaan, maar als ik m'n computer opnieuw opstart, pulst ie dus niet... Hoe kan dat?
Omdat dat een reboot is en geen shutdownquote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'pulse before a proper shutdown' aanstaan, maar als ik m'n computer opnieuw opstart, pulst ie dus niet... Hoe kan dat?
Zei ik toch netquote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat dat een reboot is en geen shutdown. Het wezenlijke verschil is dat bij een shutdown windows tegen je BIOS zegt dat dat ding uit moet. Bij en reboot zegt windows tegen je BIOS dat hij opnieuw moet opstarten
.
EDIT: Deansensitized je bent met net te snel af
En wat is dan wel een proper shutdown? Want als ik gewoon op afsluiten klik, en 'm dan weer aanzet pulst ie ook niet...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat opnieuw opstarten geen proper shutdown is
Nope...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Deansensitized het volgende:
Start, afsluiten, en klaar.
Verbreek je misschien eerst de internetverbinding voordat hij kan pulsen??
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg schakelt windows de netwerk verbindingen niet toevallig uit voordat WP pulsed?
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen![]()
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |