Das toch wel een van de vagere TVP's die ik ben tegengekomen de laatste tijdquote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Mathijz het volgende:
Deze oorlog (ja iets van TVP ofzo)
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:04 schreef gateway het volgende:
wat is dit??? nieuw topic, en bijna in 1 dag volgespamd ???
Pfff, ik ga echt die 6 pagina's niet lezen hoor! ik ga lekker slapen!!
Omdat opnieuw opstarten geen proper shutdown isquote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'pulse before a proper shutdown' aanstaan, maar als ik m'n computer opnieuw opstart, pulst ie dus niet... Hoe kan dat?
Omdat dat een reboot is en geen shutdownquote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'pulse before a proper shutdown' aanstaan, maar als ik m'n computer opnieuw opstart, pulst ie dus niet... Hoe kan dat?
Zei ik toch netquote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat dat een reboot is en geen shutdown. Het wezenlijke verschil is dat bij een shutdown windows tegen je BIOS zegt dat dat ding uit moet. Bij en reboot zegt windows tegen je BIOS dat hij opnieuw moet opstarten
.
EDIT: Deansensitized je bent met net te snel af
En wat is dan wel een proper shutdown? Want als ik gewoon op afsluiten klik, en 'm dan weer aanzet pulst ie ook niet...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat opnieuw opstarten geen proper shutdown is
Nope...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Deansensitized het volgende:
Start, afsluiten, en klaar.
Verbreek je misschien eerst de internetverbinding voordat hij kan pulsen??
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg schakelt windows de netwerk verbindingen niet toevallig uit voordat WP pulsed?
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen![]()
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |