Sloop ze! Net zoals ik SnIpA aan het slopen benquote:Op zondag 20 mei 2007 16:14 schreef JortK het volgende:
Motherfuck die stats werken niet echt mee, maar we gaan gewoon verder

Iddquote:
Gewoon door gaan, dan komt het wel goedquote:Op zondag 20 mei 2007 16:14 schreef JortK het volgende:
Motherfuck die stats werken niet echt mee, maar we gaan gewoon verder

Komt ook wel goed want ik ben er gewoon weer mee bezigquote:Op zondag 20 mei 2007 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iddlache joh
![]()
[..]
Gewoon door gaan, dan komt het wel goed

quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Komt ook wel goed want ik ben er gewoon weer mee bezig
Ja idd ben ik erg benieuwd naquote:

* SnIpY gaat wat keyboard rammenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sloop ze! Net zoals ik SnIpA aan het slopen ben![]()

Toe maarquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef SnIpY het volgende:
al 4k geramd :p

Je moet het kunnen downloaden toch??quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef JortK het volgende:
Weet iemand hier toevalig hoe ik van een youtube filmpje ofzo een avatar kan maken ?

Precies, dat is lame manquote:Op zondag 20 mei 2007 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
sfdjhlsfdhjsfdsdfjkfdsjksdfhkfdssdfsfdkdsfkdsfkdsffdhfdshjdsfhjdsfhjdsfhjdsfhjdsfhjdshjdsfjdsfjhsdfhsfsdf
sfdhjsdfhjsdfhdsfhdsfhjfsdhsfdhjsdffdshsdfsfdjhsdfsfdjhsdfhjsdfhjfsdhjsfdhjsdfhsfdsfdjfdsjsdfkdsfjfdsfds
sdfjksdsjdffdsjkdfsksdfjsdfkdsfjksdfjhdsfkhdsfhsdfdfshsdfhsdfdsfdsfksdf
Etc

ongeveer zo jaquote:Op zondag 20 mei 2007 16:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zie jou al zitten:
http://www.youtube.com/watch?v=xnF7awwu3RQ

Inddquote:

Succesquote:

quote:Op zondag 20 mei 2007 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, hij geeft een voorbeeld, SnIpA is hier de cheater! Die vent gaat nu asociaal hard

hoe harder ik ga, hoe meer jij je best gaat doen = meer keysquote:Op zondag 20 mei 2007 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, hij geeft een voorbeeld, SnIpA is hier de cheater! Die vent gaat nu asociaal hard

Heel veel succesquote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik moet nog wel ff wil ik ook in die lijst komen straks
Valt nog meequote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb er inmiddels iets meer dan 4000?
Rustig blijven hequote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
woot, 3 berichten achter elkaar.
Maar ach, wel voor 't goeie doel

Ik heb nog wat in te halenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:43 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is waar, maar ik ga niet speciaal harder of onnodig meer typen eigenlijk

hope so, zal het op m'n eigen pc ook installeren, waar ik altijd op gamequote:Op zondag 20 mei 2007 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Dikke 7 miljoen
Maar je komt er wel, je bent net los immers

Gamen is goed daar gaan je keys echt kogelhard van!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
hope so, zal het op m'n eigen pc ook installeren, waar ik altijd op game

quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
sfdjhlsfdhjsfdsdfjkfdsjksdfhkfdssdfsfdkdsfkdsfkdsffdhfdshjdsfhjdsfhjdsfhjdsfhjdsfhjdshjdsfjdsfjhsdfhsfsdf
sfdhjsdfhjsdfhdsfhdsfhjfsdhsfdhjsdffdshsdfsfdjhsdfsfdjhsdfhjsdfhjfsdhjsfdhjsdfhsfdsfdjfdsjsdfkdsfjfdsfds
sdfjksdsjdffdsjkdfsksdfjsdfkdsfjksdfjhdsfkhdsfhsdfdfshsdfhsdfdsfdsfksdf
Etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |