abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51728577
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:31 schreef Mvnl het volgende:
TVP.. ik zit zelf pas in boek 5,maar zou het na lezen van de voorspellingen onderhand best leuk vinden als iemand de hele vragenlijst hier met de uiteindelijke échte antwoorden zou posten
Wil ik wel effe doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 80% gewijzigd door IedeK. op 22-07-2007 21:16:06 ]
  zondag 22 juli 2007 @ 23:01:57 #152
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_51733423
Net uit .
Heerlijk boek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:09:09 #153
88233 Steve
Still the best.
pi_51733671
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:32 schreef IedeK. het volgende:
Wil ik wel effe doen
SPOILER
SPOILER: Over Lily's ogen:
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_51737616
SPOILER
you can't free a fish from water
  maandag 23 juli 2007 @ 02:41:46 #155
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51737826
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:24 schreef Rammstein68 het volgende:
SPOILER
SPOILER
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_51740743
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef wonderer het volgende:

[..]
SPOILER
pi_51740808
Als ik mijn gedachten van 22 mei terug lees, blijft daar niet heel veel van over
pi_51751010
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef Biancavia het volgende:

[..]
SPOILER

Ik had het bijna goed
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_51751184
Nou, ik zat er toch ook niet ver naast.
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:36 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, vlak voordat ze willen trouwen verdwijnt Fleur en dan gaan ze met Bill op zoek in Goudgrijp om aanwijzingen te vinden voor haar verdwijning en dan komen ze in een kluis terecht waar blijkbaar een schat ligt en dan worden ze weggezogen naar een andere dimensie en dan zitten ze in een piramide en dan komt er een Noorse Bultrug die ze redt en dan komt Voldemort met een leger mummies en reuzen en daar steekt Hagrid natuurlijk een stokje voor, samen met Madame Mallemour, met wie hij in het laatste hoofdstuk nog gaat trouwen en allemaal kleine reusjes krijgt, maar dat terzijde, en daarna gaan ze terug naar Zweinstein op zoek naar de Horcruxes en dan trommelen ze een leger huiselfen op onder leiding van Dobby en die gaan de horcruxes vinden en dan gaan ze naar Zwijnskop voor het medaillon en dan blijkt dat de barman niet de broer van Perkamentus is, maar die van Sirius en dan verandert hij in een geit, en dan wordt de hele SVP opgepakt en in Azkaban gezet, maar Harry Patronust alle Dementors weg en dan gaan ze naar het ministerie, want het blijkt dat Percy toch weer sympathiseert met zijn familie en die gaat ze helpen, maar dan zijn ze in het departement van Mystificatie en dan vallen ze met z'n allen door het gordijn en daar is Voldemort weer en dan komt Felix iedereen redden, want dat is eigenlijk Perkamentus!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51752771
Een opmerking van mij van de eerste pagina van dit topic:
quote:
Zou Harry's Invisibility Cloack een Horcrux kunnen zijn?

Dat zou verklaren waarom hij bij Dumbledore in bewaring was en dat Harry hem in HBP ten alle tijden bij zich moest houden. Dat was natuurlijk onder het mom van bescherming, maar zo voorkom je ook dat anderen er mee aan de haal gaan.
SPOILER
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_51753628
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:57 schreef bladibladibla het volgende:
Een opmerking van mij van de eerste pagina van dit topic:
[..]
SPOILER
Inderdaad! Goed zeg.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51762451
SPOILER
Dat bleek inderdaad ook wel.
Zo even die post opzoeken.
pi_51765170
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:31 schreef Mvnl het volgende:
TVP.. ik zit zelf pas in boek 5,maar zou het na lezen van de voorspellingen onderhand best leuk vinden als iemand de hele vragenlijst hier met de uiteindelijke échte antwoorden zou posten
Aan mij dus de eer om het vragenlijstje te beantwoorden. Ik raad echter iedereen aan om deze vragenlijst niet door te nemen voor je het boek hebt gelezen. Er lijkt veel in worden uitgelegd, maar het boek zelf heeft nog veel meer verrassingen in petto.

LET OP!! DE VOLGENDE SPOILER BEVAT DE ANTWOORDEN VAN DE VRAGENLIJST!! LET OP!!
SPOILER
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
pi_51765296
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:27 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

Aan mij dus de eer om het vragenlijstje te beantwoorden. Ik raad echter iedereen aan om deze vragenlijst niet door te nemen voor je het boek hebt gelezen. Er lijkt veel in worden uitgelegd, maar het boek zelf heeft nog veel meer verrassingen in petto.

SPOILER
Ehm kijk eens boven aan deze bladzijde.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:30:19 #165
88233 Steve
Still the best.
pi_51765323
Uhm, die stond hierboven toch al? Zie IedeK.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_51765475
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]
SPOILER: Over Lily's ogen:
SPOILER
pi_51765534
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Uhm, die stond hierboven toch al? Zie IedeK.
Klopt, alleen ik had per ongeluk niet verder gekeken dan de 3e pagina en dacht dat nog niemand erop had gereageerd.

EDIT: Ik haal altijd quote en edit door elkaar met klikken dus vandoor de 2 posts achter elkaar. Excuus!
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:04:20 #168
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_51831309
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:11 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik zat er toch ook niet ver naast.
[..]

Geweldig gewoon
And all the things you do with it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo