Die doeken inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 15:17 schreef Sethje het volgende:
AZ deed net alsof ze de CL hadden gewonnen...en wat zongen ze nou na de 2-1.. "who are you" ??...En dat spandoek...geen beker en geen schaal maar dit is de moooiste club van allemaal...tot vorig jaar zat er verdomme nog geen halve paardenkop in dat stadion...Tering..volgende week gewoon lekker met Perez op 10 met in zijn rug Davids en Gabri en er 5-0 overheen knallen. Dirk, Historie is niet te koop
Huh, wat heb ik gedaan?quote:
Maar wat is er nu met Stam en wat heb ik daar over gezegd? Snap er ff niks vanquote:
je hebt hem staan in je opstelling, maar hij is toch geblesseerdquote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar wat is er nu met Stam en wat heb ik daar over gezegd? Snap er ff niks van
Klanten van DSB bank, die krijgen zeker vrij-kaartenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ publiek snapt het ook niet he. Steeds maar die trieste klappertjes, uitverkocht stadion met de plee-offs, matige spandoeken. Waarschijnlijk heeft Dirk die 'fans' ook gekocht als opvulling.
Ahquote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
je hebt hem staan in je opstelling, maar hij is toch geblesseerd
nu snap ik waarom jij het niet snapt, Black-Death heeft die opstelling gemaakt.
wat ernstig, moet wat aan mijn ogen doen [afbeelding]
Op afbetalingquote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klanten van DSB bank, die krijgen zeker vrij-kaarten
En Babel maar denken...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef denthemen het volgende:
Ajax publiek was goed te horen: Ryan bedankt Ryan bedankt..
quote:
zoiets dacht ik te horen ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef vogeItjesdans het volgende:
Die doeken van az waren echt slecht zeg
Zong het Ajax vak nou:
Ryan donk is een echte Ajacied?![]()
Voilgens mij is er nog een wedstrijdquote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef natasishere het volgende:
jammer ajax... liever A'dam europa in dan alkmaar
Ga is bier of wijn drinken en weg hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef natasishere het volgende:
jammer ajax... liever A'dam europa in dan alkmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |