Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef twi het volgende:
Hopelijk komt de transfer van Sneijder direct rond. Ook al is het 12 miljoen. Ook al is het voor 8. Het interesseert me niet. Ik word zo ziek van dit soort domme acties.
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef twi het volgende:
Hopelijk komt de transfer van Sneijder direct rond. Ook al is het 12 miljoen. Ook al is het voor 8. Het interesseert me niet. Ik word zo ziek van dit soort domme acties.
Je weet dat Sneijder geel gaat pakken. Je weet het gewoon. Natuurlijk speelde Sneijder fantastisch, maar eerlijk is eerlijk, in de tweede helft kwam ook Sneijder er gewoon niet aan te pas.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ummm nee? Sneijder speelde fantastisch en Perez kreeg bijna niks gedaan. Hele logische wissel dus.
Je weet het achteraf ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet dat Sneijder geel gaat pakken. Je weet het gewoon. Natuurlijk speelde Sneijder fantastisch, maar eerlijk is eerlijk, in de tweede helft kwam ook Sneijder er gewoon niet aan te pas.
Pas na de 1-1 weet je dat Sneijder geel gaat pakken. Daarvoor was er niks aan de hand. En Perez speelde ook geen wereldwedstrijd, net als Huntelaar trouwens. En op 1-1 waren alle wissels al geweest, met dank aan die mongool die Urby een schop gaf.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet dat Sneijder geel gaat pakken. Je weet het gewoon. Natuurlijk speelde Sneijder fantastisch, maar eerlijk is eerlijk, in de tweede helft kwam ook Sneijder er gewoon niet aan te pas.
Hij laat z'n team gewoon in de steek. Als het nu een overtreding was op een gevaarlijke plek of waar hij nut had. Maar het stelde gewoon he-le-maal niks voor. Dan weet je dat het voor 99% je laatste wedstrijd wordt in de ArenA, de op 2 na belangrijkste wedstrijd van het jaar, en dan doe je dit. Jahoor, dan ben je mentaal klaar voor het grote werkquote:
En ik vermoed dat Feyenoord volgend jaar met het 100 jarig bestaan geen europees voetbal speeltquote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik vermoed trouwens dat Davids er volgende wedstrijd af gaat met rood.
Laat maar gaan joh. Het is al genant genoeg dat hij zich uberhaupt durft te vertonen hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
En ik vermoed dat Feyenoord volgend jaar met het 100 jarig bestaan geen europees voetbal speelt![]()
Ajax wilde om de counter de 1-2 maken wat bijna lukte met Babel, als hjij is normaal had geschoten, maargoed als je thuis niet kan winnen van az verdien je de CL ook inet.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar zou het vandaag aan hebben gelegen volgens ten Cate? Zou hij dan eindelijk eens toegeven dat zijn wissels niet goed waren? Vooral de Mul voor Perez vond ik dom. Met Perez heb je veel meer druk naar voren. De Mul is een man van de voorzet.... Maar naar wie? Naar Huntelaar die gewisseld was?
Ze moeten het verdienen, dus laat het maar zien, als je niet wint dan verdien je het nietquote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Terrorbita het volgende:
Is een 0-1 nou genoeg voor de overwinning of gaan we dan weer verlengen?
Het baart me toch zorgen...we hebben dit seizoen nog nooit met duidelijke cijfers van AZ kunnen winnen dus waarom volgende week zondag wel? :-/
Hij heeft er met zijn doelpunt voor gezorgd dat we nog een aardige kans hebben om door te gaan. Je kan ook van Babel zeggen dat hij het team in de steek heeft gelaten met zijn gemiste kansen maar moet hij dan maar zo snel mogelijk weg ongeacht de transfersom? Lijkt me niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Hij laat z'n team gewoon in de steek. Als het nu een overtreding was op een gevaarlijke plek of waar hij nut had. Maar het stelde gewoon he-le-maal niks voor. Dan weet je dat het voor 99% je laatste wedstrijd wordt in de ArenA, de op 2 na belangrijkste wedstrijd van het jaar, en dan doe je dit. Jahoor, dan ben je mentaal klaar voor het grote werk
Trouwens, we hoeven helemaal niet met duidelijke cijfers te winnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Terrorbita het volgende:
Het baart me toch zorgen...we hebben dit seizoen nog nooit met duidelijke cijfers van AZ kunnen winnen dus waarom volgende week zondag wel? :-/
dat doet hij ook, maar zonder erbij na te denken. Wesley kan je zo makkelijk uitlokken, dat had van der Vaart ookquote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat heeft Sneijder eigelijk gedaan?
Had namelijk na de 2-1 meteen de radio uitgezet
Soms heb ik 't idee als of Sneijder wel 's expres zo opgefucked doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |