Ik ook niet. Met Perez schat ik onze kansen toch hoger in. Sneijder kiest mij te vaak voor de lange bal naar voren (bij Ajax sowieso een doodzonde wmb) en daarnaast is hij ook redelijk voorspelbaar op zoek naar zijn eigen schot de hele tijd.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef Messenga het volgende:
Overigens vind ik het niet jammer dat Sneijder geschorst is.
Dat is het probleem juist het is wel leuk als hij dreiging brengt maar als je nog uit de 3 100% kansen geen enkel doelpunt scoort ben je alsnog dramatisch bezig.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:12 schreef Mindstate het volgende:
Ik snap niet dat jullie Babel slecht vonden spelen. Natuurlijk, die kansen moeten erin, maar er ging weer behoorlijk veel dreiging van hem uit. Veel meer dan bijv. een de Mul of een Huntelaar.
Mja, hij maakte hem wel weer vandaag.. Tegen Heerenveen ook al.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
daarnaast is hij ook redelijk voorspelbaar op zoek naar zijn eigen schot de hele tijd.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef Messenga het volgende:
Overigens vind ik het niet jammer dat Sneijder geschorst is.
zet hem nu maar niet op Tien danquote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef toma het volgende:
heb gewoon geen zin om voetbal te kijken op tv
schijt playoffs
geweldig die echte Amsterdamse bluf. "ik heb overigens alle vertrouwen in." zegt hij nog evenquote:
En ondertussen gaat 'ie wanhopig verder naar een creatieve middenvelder omdat er niemand naar Bayern wil komenquote:
belachelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
En ondertussen gaat 'ie wanhopig verder naar een creatieve middenvelder omdat er niemand naar Bayern wil komen
speltip 84: Louis van Gaal heeft altijd gelijk, ook wanneer dat niet zo is.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef natasishere het volgende:
whaha... inderdaad omdat valencia een beter alternatief is dan iedere andere duitse club..
dan ga je op den duur mensen maar belachelijk maken....
louie van gaal effect, dom lullen als je er niet meer uitkomt
En toch vliegt de bal er telkens weer in.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
...en daarnaast is hij (Sneijder) ook redelijk voorspelbaar op zoek naar zijn eigen schot de hele tijd.
Je nuttigste post in alle Ajax topics ditquote:Op maandag 21 mei 2007 00:01 schreef BonJovi het volgende:
Komop jongens, wat een gezeik op Sneijder hier. Ok het was een beetje dom wat hij heeft gedaan. Maar als het zijn laatste wedstrijd was wil hem bedanken voor alles.Wat is hij belangrijk geweest dit seizoen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je nuttigste post in alle Ajax topics dit.
Ja, jij bent echt de enige met verstand van voetbal in dit topicquote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik verbaas me echt over die mensen met hun "wat was Babel slecht reacties".
Jullie hebben geen verstand van voetbal. Allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |