quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
Ja, starten op de bok ging af en toe goed. Als je hem dan op de grond zet je je trekt op dan merk je meteen dat hij sliptquote:Op zondag 20 mei 2007 10:38 schreef Hugster het volgende:
Had je nu ook dat je koppeling bij hogere toeren ging slippen Bara?
Dat je hem nog wel hard in toeren hoort klimmen en je denkt dat je over moet schakelen maar je eigenlijk in snelheid maar weinig stijgt?
dank aan Baraquote:
ja ik hoorde het ook al tijdje geleden. Ach jah zoiets hou je toch niet tegen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:11 schreef lipje het volgende:
Bo, krijg je nieuwe buren?
Felle strijd om hoge woontoren ArenA
Je zelf vast ketenen aan de graafmachines!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook al tijdje geleden. Ach jah zoiets hou je toch niet tegen.
Opsturen naar TFquote:Op zondag 20 mei 2007 12:27 schreef BaraCuda het volgende:
Ik moet echt italiaans gaan leren om iets te begrijpen van die kutmotor![]()
Ongelooflijk dat die kut italianen nog geen internet hebben uitgevonden![]()
Als je toch een motor verkoopt. Dan zorg je toch dat in engels gewoon alle mogelijke data te vinden is + manuals![]()
Nee hoor, ik gebruik hem alleen bij wegrijdenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, starten op de bok ging af en toe goed. Als je hem dan op de grond zet je je trekt op dan merk je meteen dat hij sliptAanduwen van de kart ging al helemaal niet.
Ik weet dat je zelf de koppeling alleen gebruikt bij wegrijden, maar wanneer gebruikt de kart die koppeling eigenlijk allemaal? Bij op en terug schakelen ook? En ik neem aan als je remt en je blokkeert de achterkant dat je de koppeling ook gebruikt?
DaD smsjes?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Wakker geworden van een paar SMSjes, PInk Floyd uit de speakers, Tompouce als ontbijt, een zondagochtend kan wel mooi zijn
Anne?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nummer twee en drie wel, de eerste was ook wel OK, maar niet van DaD
Nee als je zo hard remt dat de achterwielen vast staan bedoel ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruik hem alleen bij wegrijden
En wielen blokkeren bij aanremmen? Schakel je niet te vroeg terug dan?
Al lukt mij dat haast niet, de remweg is zo kort dat ik prima van 6 naar 2 kan rammen snel achterelkaar zonder een vastslaande achterkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |