Ja, die indruk krijg ik ook. Ze wisten kennelijk dat deze mevrouw Bokito agressief maakte én hij heeft kennelijk al een keer halverwege de gracht gestaan. Niet dat ze dit hebben kunnen voorspellen, maar ergens zou je toch verwachten dat ze iig iets meer toezicht hadden gehouden...quote:Op zondag 20 mei 2007 11:17 schreef zoalshetis het volgende:
het dierenpark is misschien meer ingebreke dan ik had gedacht.
hooguit dierenparken waar ze het ecologisch evenwicht proberen te herstellen en bedreigde soorten de kans geven zich sterker te ontwikkelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen dierentuinen ook sluiten en afschaffen!!!! Net als circussen met dieren!
Apen lachen wel degelijk. Chimps kunnen lachen, bijvoorbeeld. Op hun manier, natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
een kind weet dat apen niet lachen..
"moet ik toch zeker zelf weten, ik kom hier iedere dag, ik weet heus wel wat ik doe"quote:Op zondag 20 mei 2007 11:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het zal haar vaak genoeg gezegd zijn. Maar het antropomorfisme van bepaalde mensenkneuzen laat zich niet makkelijk temmen.
Stond gisteren een volwassen kerel met een stokje te goochelen richting de prairiehondjes. Ook vervelend. Laat die beestjes gaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:18 schreef yvonne het volgende:
Godverdegodver, klote dubbele topics:
[..]
Lekker dan, en wat nu?
Dieren laten sarren in dierentuinen door idioot publiek?
Ja precies, maar nu wel heel hard roepen dat Blijdorp schuldig is en dat er geld op tafel moet komen!quote:Op zondag 20 mei 2007 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
"moet ik toch zeker zelf weten, ik kom hier iedere dag, ik weet heus wel wat ik doe"
Het hoeft niet, maar in haar geval had het wel slim geweest.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou toch op. Iedereen mag in de dierentuin komen. Moet je daar eerst boeken voor lezen?
ja dat weet ik , maar niet in de contex waar t hier omgaat...quote:Op zondag 20 mei 2007 11:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Apen lachen wel degelijk. Chimps kunnen lachen, bijvoorbeeld. Op hun manier, natuurlijk.
Nee dus. Zij moeten dat beest in de gaten houden, daar krijgen zij voor betaald.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, misschien omdat ze andere dingen te doen hebben?
deze mevrouw was gek van de Gorilla's. Ik neem aan dat je dan je verdiept in die beesten. Docu's kijkt, Diane Fossey boeken leest, National Geographic kijkt.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou toch op. Iedereen mag in de dierentuin komen. Moet je daar eerst boeken voor lezen?
Ook wel het minste wat je kunt doen voor je 'lieveling'. Als ze werkelijk zo dol op hem was, zou ze erin geïnteresseerd zijn of hij het wel op prijs stelde wat ze deed.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:24 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar in haar geval had het wel slim geweest.
Dan had ze geweten dat haar gedrag bij Bokito iig niet in goede aarde viel.
Nee, maar andersom wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Ik dacht ook altijd dat de olifanten in Artis me zo geil vonden omdat ze altijd een stijve krijgen als ik er ben, maar dat is dus ook niet zo????
die aanname zie je ook terug bij een eerdere post van ringo.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
deze mevrouw was gek van de Gorilla's. Ik neem aan dat je dan je verdiept in die beesten. Docu's kijkt, Diane Fossey boeken leest, National Geographic kijkt.
Ik denk het wel SCH. Hij vind je superlief. Maar dat merk je wel als je de volgende keer hard van achteren wordt genomen door de olifantenstier.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Ik dacht ook altijd dat de olifanten in Artis me zo geil vonden omdat ze altijd een stijve krijgen als ik er ben, maar dat is dus ook niet zo????
quote:
lol, nu de gorilla heeft toegeslaan weet iedereen plotsklaps dat het gedrag van de vrouw niet correct was. Lekker makkelijk, achteraf lullen.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
"moet ik toch zeker zelf weten, ik kom hier iedere dag, ik weet heus wel wat ik doe"
EN de informatie borden eens leest in een dierentuin, staat ook van alles over gelaatsuitdrukkingen.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
deze mevrouw was gek van de Gorilla's. Ik neem aan dat je dan je verdiept in die beesten. Docu's kijkt, Diane Fossey boeken leest, National Geographic kijkt.
Pas je op?quote:
Dat blijkt maar weer. En dus moet dat Zoetermeerse kruidenvrouwtje verder niet zeuren, en ook eens bij de pinguins gaan kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om mensen die doen alsof we precies weten hoe dieren reageren. Jongens, ze zijn onvoorspelbaar en wat we hier schrijven is allemaal amateurpsychologisch geneuzel.
Dieren zijn helemaal niet onvoorspelbaar. Ze zijn juist ontzettend voorspelbaar. Als je weet hoe ze in elkaar steken.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik moet altijd een beetje lachen om mensen die doen alsof we precies weten hoe dieren reageren. Jongens, ze zijn onvoorspelbaar en wat we hier schrijven is allemaal amateurpsychologisch geneuzel.
Wat!!!!! De hele tijd lachen naar Bokito, ik zal je leren en laat zn hok ff op een kiertje volgende keer als je komt!quote:Op zondag 20 mei 2007 11:27 schreef Cheiron het volgende:
Oh nee.. de vrouw lacht naar een gorilla.. wat een onmens! Stenigen dan maar? Doe toch normaal. Alsof niet 99% van de dierentuinbezoekers alleen weet wat er op de bordjes naast de kooi staat.
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dieren zijn helemaal niet onvoorspelbaar. Ze zijn juist ontzettend voorspelbaar. Als je weet hoe ze in elkaar steken.
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk het wel SCH. Hij vind je superlief. Maar dat merk je wel als je de volgende keer hard van achteren wordt genomen door de olifantenstier.
Ikke niet, ik vind het wel frappant btw, aap breekt uit en pakt van de 100en bezoekers precies haar.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:24 schreef Ringo het volgende:
Hij heeft haar in elk geval efficiënt een lesje geleerd. En van de andere bezoekers is hij netjes afgebleven. Dus waar doen we eigenlijk moeilijk over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |