abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49565596
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat het grootste probleem met dierentuinen. Mensen gaan er niet naartoe om de dieren te bekijken, maar om zichzelf te laten bekijken door de dieren. Ze willen aandacht van de dieren.
Inderdaad tegen ramen bonken in een aquarium, schreeuwen en fluiten bij de andere dieren. Soms zelfs steentjes gooien als dieren liggen te rusten in de schaduw, want ze moeten wel in beweging blijven, natuurlijk. Anders is het zonde van de toegangsprijs!
Je kunt krijgen wat je wilt door rustig bij een verblijf te gaan zitten en te wachten. Maar daar hebben mensen het geduld niet voor. Ze kijken drie minuten, roepen wat onzin en lopen dan weer verder.
  Moderator zondag 20 mei 2007 @ 12:45:04 #222
5428 crew  miss_sly
pi_49565659
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je kunt krijgen wat je wilt door rustig bij een verblijf te gaan zitten en te wachten. Maar daar hebben mensen het geduld niet voor. Ze kijken drie minuten, roepen wat onzin en lopen dan weer verder.
Dat kinderen zich zo in eerste instantie proberen te gedragen, is nog tot daar aan toe, maar dat de ouders ze dan niet tot de orde roepen en uitleggen en laten zien hoe het wel moet, vind ik onbegijpelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_49565661
quote:

[..]

Eigenlijk is dat het grootste probleem met dierentuinen. Mensen gaan er niet naartoe om de dieren te bekijken, maar om zichzelf te laten bekijken door de dieren. Ze willen aandacht van de dieren.
Inderdaad tegen ramen bonken in een aquarium, schreeuwen en fluiten bij de andere dieren. Soms zelfs steentjes gooien als dieren liggen te rusten in de schaduw, want ze moeten wel in beweging blijven, natuurlijk. Anders is het zonde van de toegangsprijs!
wat mij betreft mag de dierentuin ook wel een schadeclaim indienen tegen die dame .. denk eens aan al dat leed dat die arme aap al die jaren heeft geleden dankzij die muts, en dat ondanks herhaalde verzoeken om daarmee te stoppen
pleased to meet you
pi_49565703
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:36 schreef moussie het volgende:

[..]

in een van de vorige topics staat een filmpie waarbij zij ook te zien is met die aap maar dan achter glas, waarbij Bokito na zo'n potje lachen/dreigen over en weer uit pure frustratie met 2 gebalde vuisten op het raam zit te slaan .. hoor je een andere bezoeker vragen of dat geen pijn doet, antwoord mevrouw de gorilla-expert "nee hoor, hij is sterk .. giechel giechel"
Sloeg ie op 't raam? Ik dacht dat ie aan 't 'trommelen' was, op z'n borstkas. Dan lijkt me de vraag 'doet dat geen pijn' ook wat logischer. Vond ik trouwens ook wel 'n interessant verhaal van die deskundige bij nova, dat als je 't na gaat doen als 'n aap op z'n borstkas staat te trommelen, dat dat 'n agressieve houding opwekt bij de aap. Die wil met dat trommelen laten zien dat hij de baas is, en jij trekt dat dan eigenlijk in twijfel door terug te trommelen Best interessant, dat dierengedrag.
  zondag 20 mei 2007 @ 12:46:07 #225
3869 David
Drum the drums
pi_49565705
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:45 schreef moussie het volgende:

[..]

wat mij betreft mag de dierentuin ook wel een schadeclaim indienen tegen die dame .. denk eens aan al dat leed dat die arme aap al die jaren heeft geleden dankzij die muts, en dat ondanks herhaalde verzoeken om daarmee te stoppen
eens.
pi_49565711
quote:

[..]

Misschien wordt het eens tijd dat een dierentuin ook een soort beveiliging inhuurt die mensen wijst op hun gedrag. De boel een beetje in de gaten houdt.
  zondag 20 mei 2007 @ 12:46:52 #227
3542 Gia
User under construction
pi_49565735
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Inderdaad. Of ze gaan massaal met het mooie weer naar de dierentuin en snappen dan niet waarom die beesten zo sloom zijn.
Wil je de dieren in actie zien, dan moet je niet op een zomerse dag gaan, in elk geval.
Schreeuwers en steentjesgooiers, alsmede achterlijke vrouwen die grijnzen naar een zilverrug, moeten ze gewoon de dierentuin uitzetten.
pi_49566032
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:36 schreef moussie het volgende:

[..]

in een van de vorige topics staat een filmpie waarbij zij ook te zien is met die aap maar dan achter glas, waarbij Bokito na zo'n potje lachen/dreigen over en weer uit pure frustratie met 2 gebalde vuisten op het raam zit te slaan .. hoor je een andere bezoeker vragen of dat geen pijn doet, antwoord mevrouw de gorilla-expert "nee hoor, hij is sterk .. giechel giechel"
nutcase dus, en dan doel ik uiteraard op mevrouw

nu dat kontakt wat mevrouw meent te moeten zoeken met dat beest, zoeken andere vrouwtjesgorilla's ook niet, omdat ze dan te maken krijgen met de minder leuke kanten van Bokito.

bij mevrouw zat er echter altijd glas tussen, maar NU EVEN NIET!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 20 mei 2007 @ 12:57:33 #229
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49566151
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:38 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ze is erop gewezen door de verzorgers.
Als dat zo is, en ze is verteld "door te grijnzen maakt je hem pissig mevrouw" dan is het een hele andere zaak. Kutwijf
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_49566176
http://www.novatv.nl/index.cfm?

Daar het item in nova waarbij je ook dat filmpje ziet van die vrouw bij dat beest. Dan nog achter glas .

Ik begin me steeds minder te verbazen dat juist zij zo is toegetakeld. Die mevrouw zouden ze inderdaad een dierentuin verbod moeten opleggen vanwege de grenzeloze domheid.

Hij wil aandacht van me. Nee mevrouw u wilt aandacht van die aap en dat beest zit er overduidelijk niet op te wachten en dat is haar blijkbaar ook gemeld .
pi_49566347
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef Taurus het volgende:

[..]

Sloeg ie op 't raam? Ik dacht dat ie aan 't 'trommelen' was, op z'n borstkas. Dan lijkt me de vraag 'doet dat geen pijn' ook wat logischer. Vond ik trouwens ook wel 'n interessant verhaal van die deskundige bij nova, dat als je 't na gaat doen als 'n aap op z'n borstkas staat te trommelen, dat dat 'n agressieve houding opwekt bij de aap. Die wil met dat trommelen laten zien dat hij de baas is, en jij trekt dat dan eigenlijk in twijfel door terug te trommelen Best interessant, dat dierengedrag.
je hebt gelijk .. zag het niet helemaal goed door de reflectie op mijn monitor en de donkere beelden .. maar ja, doet niet echt iets af aan de rest van het verhaal toch .. het is nog steeds een achterlijke muts die geen idee heeft waarover zij praat
pleased to meet you
pi_49566407
maar ja, dat neemt aan de andere kant niet weg dat je als beheerder van een dierentuin rekening hoort te houden met de achterlijkheid van de bezoekers en hoort te zorgen dat dit soort dingen niet kunnen gebeuren
pleased to meet you
  zondag 20 mei 2007 @ 13:05:09 #233
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49566419
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 20 mei 2007 @ 13:08:00 #234
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49566519
quote:
Strafrechtadvocaat Van Ardenne zegt dat slachtoffers in een civiele procedure schade kunnen eisen. Het gaat dan niet alleen om gewonden. Ook mensen die de aap de vrouw zagen toetakelen en daardoor langdurig van de kaart zijn, kunnen volgens hem shockschade claimen.
Bron

Nicht das Geld ist im Menschen innerhalb des Kreditverhältnisses aufgehoben, sondern der Mensch selbst ist in Geld verwandelt, oder das Geld ist in ihm inkorporiert.
pi_49566533
o.k. deze viezerik is dit arme beest dus al jaren aan het stalken. Er is duidelijk maar één slachtoffer hier, de gorilla.
pi_49566551
Ze staat elke dag urenlang op het raam te bonken en dan zegt ze: "Hij wil aandacht van me hebben." .
  Admin zondag 20 mei 2007 @ 13:10:04 #237
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49566604
Wel frappant de berichten van de laatste maanden, toeristen in een wildpark in Kenia vertrampeld door olifanten, dierentuinen waar dieren mensen en oppassers opvreten, nu dit weer.
De dieren pikken het niet langer?
Of moeten we ons eens bewust worden dat Disney's idee en hersenspoeling over diergedrag toch eik niet bestaat?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_49566641
Je moet er toch niet aan denken wat voor fantasieën die vrouw er op na houdt.
pi_49566648
Moraal van het verhaal, zulke beesten horen gewoon niet achter glas. Nou ja, niet zo dus. Ik bedoel, ze horen niet in een dierentuin en zeker niet in zo'n klein kuthok waar lieve mevrouwtjes de hele dag lief doen tegen je.
  Admin zondag 20 mei 2007 @ 13:12:47 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49566693
quote:

De zwaargewonde Petronella Yvonne op de intensive care van het Erasmus MC in Rotterdam. Haar man Gerrit en dochter Vanessa kijken bezorgd toe...
Foto: ŠRoel Dijkstra-Vlaardingen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')