Ja lekker, dat heb ik vandaag nog niet gehadquote:Op zondag 20 mei 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
Bier!
dat wordt morgen je bed verschonenquote:
En oo wee als je een minuut te laat weg gaatquote:Op zondag 20 mei 2007 01:11 schreef Messenga het volgende:
Leuk, morgen kwart voor 10 naar oma, alsof ik niks te leren heb.
Iik probeer altijd door te slapen zodat ze weggaan, helaas hebben ze dat altijd door.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
En oo wee als je een minuut te laat weg gaat
Kan je niet wegkomen met de 'smoes': ik moet leren?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Iik probeer altijd door te slapen zodat ze weggaan, helaas hebben ze dat altijd door.
'kan je daar ook'.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kan je niet wegkomen met de 'smoes': ik moet leren?
Maar als iedereen de deur uit is naar oma is het thuis rustigerquote:Op zondag 20 mei 2007 01:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
'kan je daar ook'.
Alsof het daar rustig is.
Dat zeg ik ook. ze willen niet luisteren. Ouders.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar als iedereen de deur uit is naar oma is het thuis rustiger
volgende keer maar gewoon komenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoolies.
Toffe meet geweest zo te horen, jammer, had veel liever gehoord dat het kudt was.
Als jij machinist bent durf ik zelfs te komenquote:
ik durf niks meer te besturen nuquote:Op zondag 20 mei 2007 01:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als jij machinist bent durf ik zelfs te komen.
Eerder wel dan?quote:
surequote:
iets meer en Appelsientje moest nog een spelletje thuis gaan spelen.......quote:Op zondag 20 mei 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
EFFE pissen als zeikstraal.
[afbeelding]
Er waren dus zes man op de meet waarvan Appelsientje om half zes al naar huis ging.
Ezeltje dek je ?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iets meer en Appelsientje moest nog een spelletje thuis gaan spelen.......
quote:Op zondag 20 mei 2007 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iets meer en Appelsientje moest nog een spelletje thuis gaan spelen.......
Yummiequote:Op zondag 20 mei 2007 07:34 schreef borisz het volgende:
mogge
Sien en AZ koffie begint alvast te pruttelen
Half 1 AZ - Ajax
de vraag is hoeveel mensen krijgen op fok de [afbeelding]?
Inderdaad, ik ga voor de 0-3 op het scorebordquote:Op zondag 20 mei 2007 09:25 schreef borisz het volgende:
de zon is er, en straks 0-3 op het scorebord![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goedemorrrrrrrrrrrrrrrrrrrgen Hoolers en Hoolerinnetjes
Goedemorgenquote:Op zondag 20 mei 2007 10:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga voor de 0-3 op het scorebord
Goedemorrrrrrrrrrrrrrrrrrrgen Hoolers en Hoolerinnetjes
Idd, volledig mee eens.quote:
In Alkmaar he. In Groningen draaien we de cijfertjes gewoon omquote:
Jij bent gewoon nog dronkenquote:Op zondag 20 mei 2007 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In Alkmaar he. In Groningen draaien we de cijfertjes gewoon om.
Kampioensfeest was tof gisteren. Op die momenten druipt het unieke van onze vereniging af.
Waarom was jij er nietquote:Op zondag 20 mei 2007 10:52 schreef SCH het volgende:
Wie was het dronkenscht?
Zware nacht gehad ??quote:Op zondag 20 mei 2007 11:07 schreef VoreG het volgende:
water, veel waaateeer
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef RayMania het volgende:
En borisz, Lego en Messenga wil ik vandaag niet zien.
Ja, stel je voor, dat je met dit weer in de tuin wil zitten ..... bad bad bad neighboursquote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen!
Wat een #($*$-buren heb ik ook. Gaan ze 's ochtends een tuinfeest houden, als ik nog in bed lig! En dat kind de hele tijd janken en schreeuwen, blegh. M'n broer moet vandaag leren, maar kan dat zo gewoon niet. Walgelijke mensen.
Zo, koffie.
Deze zijn echt erg Eilanden. Wonen hier 2,5 jaar, hebben zich nooit voorgesteld.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, dat je met dit weer in de tuin wil zitten ..... bad bad bad neighbours![]()
Die wonen wel vlakbij, in Almere-Buiten. Soort zoekt soort zeggen we maarquote:Op zondag 20 mei 2007 12:08 schreef Eilanden het volgende:
Dan weten we gelijk waar de Tokkies zijn neergestreken
Tja ik snap het ook niet...quote:Op zondag 20 mei 2007 12:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, dat je met dit weer in de tuin wil zitten ..... bad bad bad neighbours![]()
maar goed dat je nog geen huis hebt danquote:Op zondag 20 mei 2007 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik snap het ook niet...
Bij ons is het trouwens al weer te warm om in de tuin te zitten
omdat die dan in het niet valt vergeleken met die van jouquote:Op zondag 20 mei 2007 12:13 schreef RayMania het volgende:
Waarom heb je nou je avatar veranderd, pascal. Die oude was veel cooler.
Nou ja... we hebben wel een groot gatquote:Op zondag 20 mei 2007 12:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar goed dat je nog geen huis hebt dan
Komen er zo aan.quote:
In wat voor buurt woon jij man?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die wonen wel vlakbij, in Almere-Buiten. Soort zoekt soort zeggen we maar.
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Ik ga me maar eens klaarmaken. Lekker weertje voor een feestje in Utrecht
Waarom ?? Groningen gaat gewonnen winnenquote:
Sorry.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom ?? Groningen gaat gewonnen winnen
(sorry eiland)
sorry ff pauzequote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef RayMania het volgende:
Dat gun ik je dan ook nog welquote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat ik je aan het eind van de middag uit kan lachen
verwcht het niet, maar hoop het wel
Nog sterkte gewenst sjimzquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef sjimz het volgende:
Hier een kort berichtje van mij.
Ik was niet aanwezig op de meet door familieomstandigheden (Vader) .
Ben al tijdje niet meer online geweest door dit.
Ben komende dagen denk ik nog niet op fok.
Jullie horen snel een update van me.
Gelukkig mij wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef RayMania het volgende:
Astuquote:
Tja, je kan nooit weten....quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jazeker, VBL meetings zijn altijd nog leuk geweest.
Volgende keer ben je er ook bij?![]()
dat is de ubermooie Monica Bellucci tong, had je toch moeten wetenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
Eerste hit op lekker wijf, heb er maar een naam bij verzonnen.
Silvie Du Chatenier.
Op naar de 100 views
Da's ook de enige ja...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor Shota
vooral door Dommelschquote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Pfoe, blij dat ik rustig aan kan doen vandaag. Ben me suffig. (krijg je als je Bavaria, Heineken, Dommelsch en Grolsch drinkt op 1 dag)
Hey jammer dat jij er gisteren niet was.. volgende keer moet je wel komenquote:
Ik vond het ook niet leuk, maja, inderdaad volgende keer beterquote:Op zondag 20 mei 2007 15:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey jammer dat jij er gisteren niet was.. volgende keer moet je wel komen
Het regentquote:Op zondag 20 mei 2007 16:29 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug uit het zonnige Zeeland.
Ik ben dan ook al om 11 uur vanochtend vertrokkenquote:
Toen scheen de zon inderdaad haha.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al om 11 uur vanochtend vertrokken
Altijd.quote:
Daar stond eerst wat andersquote:Op zondag 20 mei 2007 16:48 schreef pascalheister het volgende:
tong: de niro en pacino gaan weer samen in een film spelen
Ik ben de flauwste nietquote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef RayMania het volgende:
Ik kom hier een fles azijn ophalen. Bij wie moet ik wezen?
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben de flauwste niet
Je mag de hele fles hebben of Eilanden moet tegensputteren
Quequote:
Ik leg de combi met Allenig. Dat zei mijn zeeuwse collega van mijn eerste werk altijd.quote:
Als in, ik ben wat allenig?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik leg de combi met Allenig. Dat zei mijn zeeuwse collega van mijn eerste werk altijd.
Ze zei altijd.quote:
Nou dat hoorde ik bij haar voor het eerst. Hier heb ik dat nog nooit iemand horen zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is toch hartstikke normaal?
* Da_Sandman zit gigantisch in te kakken zeg, vreselijk moe...
Aiquote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef lookinforyou het volgende:
Justin kwam zonet binnen, onder het bloed.
Hij was gevallen met het fietsen.
Zijn lip op meerder plaatsen beschadigd, zijn neus en hij kan zijn duim niet meer bewegen![]()
Duim wordt flink dik, maar even afwachten nog.
Hij heeft ook altijd wat....
En bedankt.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht bij Legolas altijd aan een nerd in gestreken overhemd met een ziekenfondsbrilletje.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef lookinforyou het volgende:
Justin kwam zonet binnen, onder het bloed.
Hij was gevallen met het fietsen.
Zijn lip op meerder plaatsen beschadigd, zijn neus en hij kan zijn duim niet meer bewegen![]()
Duim wordt flink dik, maar even afwachten nog.
Hij heeft ook altijd wat....
Ja hallo briljante leerling die schaakt korfbalt niet neukt en geen alcohol drinkt.quote:
Nee geen nieuwe broek vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef pascalheister het volgende:
zeker ook in z'n nieuwe broek?
Dus gelijk naar de dokter morgen zeker?
Wij hebben de afgelopen dagen in een hotel in Renesse gezeten. Uitermate geslaagdquote:Op zondag 20 mei 2007 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toen scheen de zon inderdaad haha.
Waar ben je geweest?
Als Justin op mij lijkt, krijg ik ook nog wel wat voor mijn kiezen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef tong80 het volgende:
Lookinforyou. Dit is pas het begin. Ik had op de kleuterschool een kraaltje zo ver in m'n neus geduwd dat we het er in het ziekenhuis moesten uithalen. Op de eerste dag van de middelbare school ging ik op de terug weg even voetballen met m'n schooltas als doelpaal. Ik werd getackled en brak mijn arm. Ik was 16 en reed, de allereerste keer dronken, met m'n Tomos in een sloot. Een passerende auto zag het en bracht me naar huis. De eerste keer dat m'n ma me niet omarmde. Mijn ouders kregen een brief van de schooldirectie omdat ik op het schoolkamp bij de meisjes op de kamer was geweest en 2 dagen eerder naar huis was gestuurd. Ik woonde nog thuis toen ik in de kroeg tegen een marinier van 2 meter zei dat ie een kuthoer was, hij zat op een kruk had hem verkeerd ingeschat. Geen belemmering voor hem om uit te halen en m'n neus te breken.
M'n ouders waren gewend dat ik meisjes mee naar huis nam na het stappen. Maar er waren voor hen ook grenzen. Pa klopte 's nachts op de slaapkamerdeur of het lawaai iets minder kon. Verder niks aan de hand. Tot de volgende ochtend het gescoorde meisje de trap afkwam en zich voorstelde. Nog niks aan de hand maar er kwam nog een meisje achteraan. 2 uur later vroeg ma of het niet tijd was om op me zelf te gaan wonen. Een maand later woonde ik waar ik nu nog zit.
quote:
quote:
Ik dacht dat je een vent wasquote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben een slechte huisvrouwheb eten besteld omdat ik niks in huis heb
Ja, dat is M-M, en die andere dame is Appeldinnetjequote:Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
Dan ben jijj dat lekkere wijf op de foto van de meeting ?
Jaquote:
Toch raar, want aan veel posts van M-M kun je aflezen dat het een dame is. Ook uit haar ondertitel blijkt dat.quote:
Jij begint zo langzamerhand ook een echte vent te wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is M-M, en die andere dame is Appeldinnetje
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begint zo langzamerhand ook een echte vent te worden
Ja hallo SCH kwam binnen op Fok. Ik dacht dat is een neger van 2 meter met veel woede in zich.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch raar, want aan veel posts van M-M kun je aflezen dat het een dame is. Ook uit haar ondertitel blijkt dat.
Was ie dat maarquote:Op zondag 20 mei 2007 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo SCH kwam binnen op Fok. Ik dacht dat is een neger van 2 meter met veel woede in zich.
vertel vertelquote:Op zondag 20 mei 2007 18:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Als Justin op mij lijkt, krijg ik ook nog wel wat voor mijn kiezen.
Maar jij bent lekker bezig geweest door de jaren heen Tong![]()
van school geschopt, verkeerde vriendjes, vaak ledematen gebroken, nog wel eens ruzie gehad, nogal eens het huis uit geschopt door mijn pa en vast nog wel meerquote:
En alsnog menselijk, point being?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo briljante leerling die schaakt korfbalt niet neukt en geen alcohol drinkt.
Dat is mijn vriendinquote:Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
Dan ben jijj dat lekkere wijf op de foto van de meeting ?
Ik toch ook, bos?quote:
Familiequote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voetbal was weer grappigNiels Fleuren naar de eredivisie
* Bos81 neemt kijkje in Fobo en schudt zijn hoofdquote:
Niet dat ik weet en gelukkig maarquote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Familie
[..]
* Bos81 neemt kijkje in Fobo en schudt zijn hoofd![]()
Dat ontken ik ook nietquote:
nee het was ronduti een kutopmerking naar mij toequote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet
Maar deze was erg makkelijk in te koppen
Ik vind je ook wel een lekker wijf hoor Sienquote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet
Maar deze was erg makkelijk in te koppen
quote:
Mwahquote:
Trusten en succes morgen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
genoeg gecomputerd vandaag ik ga nog ff tv kijken en dan slapen
morgen ochtend filosofie en morgen middag M&O
truste![]()
Je weerstand is niet echt jevanhet he?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoiiiii!
Hele dag al ziek, zwak en vooral misselijk, geeneens een borrel kunnen drinken op ons Europese ticket. Maar zo trots
[19 mei 2007] VBL-meet #3 - napraat topicquote:Op zondag 20 mei 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
Zo.
Lekker gegeten.
Nu verder uitbuiken en vooral een beetje bijkomen van de rit van vandaag.
Waar kan ik foto's van de meet van gisteren vinden?
Gelukkig maarquote:Op zondag 20 mei 2007 21:32 schreef clauwheee het volgende:
Valt mee hoor Grulez. Heb af en toe een dag. Sinds maart niet meer ziek geweest.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vind je ook wel een lekker wijf hoor Sien![]()
![]()
Zo als het hoortquote:Op zondag 20 mei 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Grulez is uniek.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Kindertjes
* Bluezz gaat meet-foto's kijken, eigen vak. foto's uploaden, en FOK! nalezen!
Ik heb zo m'n momenten.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Grulez is uniek.
Een lange dag achter de rug , maar dat maakt allemaal niet meer uitquote:
Mooi zo,quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Een lange dag achter de rug , maar dat maakt allemaal niet meer uit![]()
Het gaat helemaal goed hier![]()
![]()
Met bossie ook alles goed ?
Terug van weggeweest, of heb ik je onbewust ontweken?quote:
Vorig jaar zag ik in Heerenveen een straatnaam 'Fok', en in Almere heb je ergens 'Forum'quote:Op maandag 21 mei 2007 00:58 schreef Bluezz het volgende:
De fransen spreken dit uit als FOK!
[afbeelding]
quote:
Dan moet ik nog werken ... 2 dagenquote:Op maandag 21 mei 2007 08:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Deze week de hele week...volgende week lekker vrij...
Zoiets.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan weet je weer hoe zo'n toets werkt Lego.
Ik was het iig niet van plan...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, Engels... Misschien een idee dat ik even een examen maak ofzo.
Ach, ik moet toch even in de soorten teksten komen. Gortdroog is niet mijn stijl.quote:
Wij hebben in de les al wat geoefend. Dat vind ik wel best.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach, ik moet toch even in de soorten teksten komen. Gortdroog is niet mijn stijl.
Wij hebben zitten oefenen voor het TTO examen, dus tja, de examenbundel is er wat bij ingeschoten.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij hebben in de les al wat geoefend. Dat vind ik wel best.
Nee was gisteravond laat thuis , had nog een ander feestquote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Terug van weggeweest, of heb ik je onbewust ontweken?
Hoe dan ook, ik ga holwaarts. Welterusten allen!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 mei 2007 08:48 schreef Eilanden het volgende:
Goodmorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrning!
Inderdaad nog maar 5 dagen en dan wwwwwwwwwwwwwweg
Ben jij dat met dat lange haar op de mietfoto'squote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wij hebben zitten oefenen voor het TTO examen, dus tja, de examenbundel is er wat bij ingeschoten.
Matigquote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mwah, 8.4 of 8.6 voor haastwerk.
Zeker, maar ik ga voor de 8.1 en niet meer.quote:
Nouja, na een half uur mag je weg bij je examenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ga voor de 8.1 en niet meer.
Ik zit niet in de trein met Bavaria.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat lange haar op de mietfoto's![]()
Een uur.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, na een half uur mag je weg bij je examen
Kan ookquote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een uur.
Is toch een middagexamen, dus rustig wakker worden en dan alles nog even nakijken als ik na een uurtje klaar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |