De TT zegt van nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:54 schreef Dragoljub het volgende:
Eigenlijk hebben we hier geen topic voor nodig, of wel?
Je staat een 9.2 gemiddeld?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik moet een 1,8 halen voor een 6.
Een 10...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik heb een 1.9 nodig voor een 5.5, maar ik ga voor een 10 (wordt dat dan afgerond als een 9 of een 10 op je eindlijst: een 9.55?)
well...I did manage to do it once before.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:31 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Een 10...![]()
Ik ben al blij met een 9 op mn eindlijst voor engelsSta nu een 8.5 precies, dus moet ook precies een 8.5 halen..
We merken t wel of het gaat lukken![]()
9.5=10.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik heb een 1.9 nodig voor een 5.5, maar ik ga voor een 10 (wordt dat dan afgerond als een 9 of een 10 op je eindlijst: een 9.55?)
Koop een liter goedkope Martini bij de Super de Boer voor 2,59 en drink die dinsdagochtend leeg. Wedden dat jij hem niet echt goed gaat maken, maar je hebt wel een leuke middag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:12 schreef Ronalld het volgende:
Weet iemand hoe je engels niet goed kan maken?
Goed idee, maar helaas wel een schoolfoto ervoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Koop een liter goedkope Martini bij de Super de Boer voor 2,59 en drink die dinsdagochtend leeg. Wedden dat jij hem niet echt goed gaat maken, maar je hebt wel een leuke middag.![]()
Niets opschrijven, haal je zeker een 1quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:12 schreef Ronalld het volgende:
Weet iemand hoe je engels niet goed kan maken?
ik was dat serieus van plan met een maatje van me, maar achteraf gezien lijkt dat me niet zo handig.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Koop een liter goedkope Martini bij de Super de Boer voor 2,59 en drink die dinsdagochtend leeg. Wedden dat jij hem niet echt goed gaat maken, maar je hebt wel een leuke middag.![]()
Nee heeft ook niet iedereen, ik heb een 6,9 gemiddeld, maar ik ga er ook niet mee lopen opscheppen zoals sommigen doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef Catch_me het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd geen reet van dat iedereen hier een 9 of hoger gemiddeld staat, maar zoals een wijs man ooit zei: 99% van de fok gebruikers draagt een bril
![]()
![]()
Correct, volgens mij loopt 75% van de mensen in dit subforum zwaar te overdrijven:')quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef Catch_me het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd geen reet van dat iedereen hier een 9 of hoger gemiddeld staat, maar zoals een wijs man ooit zei: 99% van de fok gebruikers draagt een bril
![]()
![]()
onmisbaar tijdens dit examen zijn:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef fvivif het volgende:
Wat mogen we allemaal voor hulpmiddeltjes mee ?
ja ik ook, 10 voor half klaar. leverde leuke blikken op toen ik op de seconde precies om half 3 weg liep.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:53 schreef LasTeR het volgende:
Was om tien voor half 3 al klaar, maar moest nog 10 minuten wachten voor ik weg mocht.
op het eind over het stuk confessions of a teenage drama queen staat erquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef Rutgerr het volgende:
Bij die laatste vraag was hij eigenlijk over geen enkele film positief toch?
In het antwoordmodel staat dat hij over een bepaalde film wel positief was, maar ja het is ook maar net of jij het als positief zijnde interpreteert. Ik vond zijn uiteindelijk conclusie wel negatief.
Het antwoord is: Ja, Confessions of a teenage dream.
Ik dacht dat die zin over een stuk IN de film ging. Vond het nogal vaag want er werden dus nog 2 titels genoemd, niet dikgedrukt, en zn conclusie over de drie films oid was negatief.. 'they are, I regret to say, largely without merit'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:15 schreef DonkereKip het volgende:
ja logisch want in de text staat : On the whole a superior example of his genre
volgens mij niet hoor,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef Catch_me het volgende:
Bij die tekst over dat fastfood en dat schoonheidsmodel heb ik bij de eerste opgeschreven: Te dikke/vette mensen en als 2e maatschappelijke 'kwestie' te dunne/magere mensen. In het correctiemodel staat anorexia/bonogwattes, is m'n antwoord nu gelijk fout? Ze weten toch wat ik bedoel zonder interesant klinkende termen
![]()
Dan kun je er gewoon van uit gaan dat je docent je naait op 1 punt, of heb je een normale docent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:28 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zou zomaar eens een 10 kunnen hebben als ze mn open antwoorden goed rekenen![]()
WTF!!!![]()
Klopt heb ik ook bij vraag 24 :Squote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb bij vraag 24: Enkele nieuwe medicijnen gebaseerd op nieuwe biotech inzichten zijn duidelijk beter dan bestaande behandelingsmiddelen.
Dit is fout volgens correctievoorschrift.. maar dat het in praktijk enkele goede behandelingsmiddelen heeft opgeleverd vind ik toch echt positiever dan dat ze nu meer kennis er over hebben, aan alleen kennis heb je namelijk niets..
en bij 25 heb ik: de nieuwe inzichten verkregen door onderzoek leiden nog niet tot effectieve therapieën.. maar volgens correctie voorschrift moet daar juist staan wat ik bij 24 heb?? Dat het tot een dozijn behandelingsmiddelen heeft geleden is toch juist géén bewijs?
Beetje duf...
Op havovwo.nl is er al een voorlopige normeringenlijst te bekijken, dan zie je bij ieder punt wat je minimaal (n-norm: 0,0) tot maximaal (n-norm 2,0) hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef Ronalld het volgende:
Waar berekenen jullie die cijfers?
Hó sorry, dat zei ik verkeerd. Ik bedoel een voorlopige lijst voor havovwo.nl, want als de normeringen uitkomen komt de echte lijst erop te staan. Wat er nu opstaat is gewoon de berekening van je cijfer bij iedere hoeveelheid punten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Voorlopige normering?
Eensch, vind ik dus ook vreemdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb bij vraag 24: Enkele nieuwe medicijnen gebaseerd op nieuwe biotech inzichten zijn duidelijk beter dan bestaande behandelingsmiddelen.
Dit is fout volgens correctievoorschrift.. maar dat het in praktijk enkele goede behandelingsmiddelen heeft opgeleverd vind ik toch echt positiever dan dat ze nu meer kennis er over hebben, aan alleen kennis heb je namelijk niets..
en bij 25 heb ik: de nieuwe inzichten verkregen door onderzoek leiden nog niet tot effectieve therapieën.. maar volgens correctie voorschrift moet daar juist staan wat ik bij 24 heb?? Dat het tot een dozijn behandelingsmiddelen heeft geleden is toch juist géén bewijs?
Beetje duf...
Oh mijn god? Da's toch logisch. Er wordt de zin erna zelfs nog iets gezegd over het undercover zijn van die agenten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Over vraag 34 heb ik geklaagd. Daar had ik 'MORE OFTEN' , maar het moest 'IN FULL UNIFORM'' zijn.
Ik zie nog steeds niet in wat er fout is aan mijn antwoord.
Gezien de context is A het enige logische antwoord. Zie ook de eerste zin die er op volgt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Over vraag 34 heb ik geklaagd. Daar had ik 'MORE OFTEN' , maar het moest 'IN FULL UNIFORM'' zijn.
Ik zie nog steeds niet in wat er fout is aan mijn antwoord.
Most Britons, I reckon, willquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh mijn god? Da's toch logisch. Er wordt de zin erna zelfs nog iets gezegd over het undercover zijn van die agenten.
je moet ook doorlezen! staat altijd nog informatie in dan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Most Britons, I reckon, will
instinctively have found something
creepy about the idea of secret
policemen spying on them in the pub.
If Avon and Somerset police really
want to discourage people from
drinking and driving, they should hang
around in the pub 34 .
Dat had ik dus niet gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef kweek89 het volgende:
[..]
je moet ook doorlezen! staat altijd nog informatie in dan!
Je hebt op zich wel gelijk, maar je plaatst die vraag helemaal in de verkeerde context.quote:
Dit was gewoon VMBO niveau manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:00 schreef Dragoljub het volgende:
Anders gaan we even helemaal stressen om Engels.
Ik stress omdat ik nu enkele tienden punt lager heb gescoord en dat is het verschil tussen een 8 en een 9.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:00 schreef Dragoljub het volgende:
Anders gaan we even helemaal stressen om Engels.
Uhm, welke omzettingstabel? Ik heb alleen ooit een plaatje van de voorlopige VWO normeringen gezien?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:57 schreef no1uknow het volgende:
Volgens de omzettingstabel van vorig jaar betekent dat (met een normering van 0,0) een 8,1 en met die van het jaar daarvoor een 8,8
PWNED!
Kan ook korterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:43 schreef Rutgerr het volgende:
Ik geef ook antwoord op de vraag. Bijzaken vermeld ik niet, maar komop zeg, twee regeltjes voor een doel en een middel bijvoorbeeld. Ik had:
Het doel: voorkomen dat mensen dronken achter het stuur gaan zitten.
Middel: De agenten gaan als undercover in een café zitten en houden de klanten in de gaten, wanneer deze vertrekken naar de parkeerplaats richting hun auto, worden ze aldaar gearresteerd.
vooral bij Engels nietquote:
http://www.havovwo.nl/havo/hen/index2.htmquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Uhm, welke omzettingstabel? Ik heb alleen ooit een plaatje van de voorlopige VWO normeringen gezien?
antwoord C luidt juist dat er gesuggereerd wordt dat er weinig tot geen fysieke risico's aan verbonden zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef mic_forever het volgende:
vraag 7 dan
volges mij wordt NERGENS in de tekst gezegd dat het psychical problems kan geven
Ook een slachting?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef Spoorbiels het volgende:
ik vond em erg meevallen, 43 punten. Nu aardrijkskunde nog en dan ben ik er vanaf!![]()
Jah, die vraag had ik ook fout. K vond het al raar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:15 schreef Blank_Infinity het volgende:
Super makkelijk...
Maar ik vond vraag 7 inderdaad wel wat vaagjes hoor.
Als zijnde tweetalig vind ik echt nog wel een verschil zitten tussen 'extremely safe' en 'little physical risk' ...
Maar, tja..
Dat is mierenneuken...
Ik had het alleen graag iets concreter gezien wat dat betreft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |