Eensch, vind ik dus ook vreemdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb bij vraag 24: Enkele nieuwe medicijnen gebaseerd op nieuwe biotech inzichten zijn duidelijk beter dan bestaande behandelingsmiddelen.
Dit is fout volgens correctievoorschrift.. maar dat het in praktijk enkele goede behandelingsmiddelen heeft opgeleverd vind ik toch echt positiever dan dat ze nu meer kennis er over hebben, aan alleen kennis heb je namelijk niets..
en bij 25 heb ik: de nieuwe inzichten verkregen door onderzoek leiden nog niet tot effectieve therapieën.. maar volgens correctie voorschrift moet daar juist staan wat ik bij 24 heb?? Dat het tot een dozijn behandelingsmiddelen heeft geleden is toch juist géén bewijs?
Beetje duf...
Oh mijn god? Da's toch logisch. Er wordt de zin erna zelfs nog iets gezegd over het undercover zijn van die agenten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Over vraag 34 heb ik geklaagd. Daar had ik 'MORE OFTEN' , maar het moest 'IN FULL UNIFORM'' zijn.
Ik zie nog steeds niet in wat er fout is aan mijn antwoord.
Gezien de context is A het enige logische antwoord. Zie ook de eerste zin die er op volgt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Over vraag 34 heb ik geklaagd. Daar had ik 'MORE OFTEN' , maar het moest 'IN FULL UNIFORM'' zijn.
Ik zie nog steeds niet in wat er fout is aan mijn antwoord.
Most Britons, I reckon, willquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh mijn god? Da's toch logisch. Er wordt de zin erna zelfs nog iets gezegd over het undercover zijn van die agenten.
je moet ook doorlezen! staat altijd nog informatie in dan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Most Britons, I reckon, will
instinctively have found something
creepy about the idea of secret
policemen spying on them in the pub.
If Avon and Somerset police really
want to discourage people from
drinking and driving, they should hang
around in the pub 34 .
Dat had ik dus niet gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef kweek89 het volgende:
[..]
je moet ook doorlezen! staat altijd nog informatie in dan!
Je hebt op zich wel gelijk, maar je plaatst die vraag helemaal in de verkeerde context.quote:
Dit was gewoon VMBO niveau manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:00 schreef Dragoljub het volgende:
Anders gaan we even helemaal stressen om Engels.
Ik stress omdat ik nu enkele tienden punt lager heb gescoord en dat is het verschil tussen een 8 en een 9.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:00 schreef Dragoljub het volgende:
Anders gaan we even helemaal stressen om Engels.
Uhm, welke omzettingstabel? Ik heb alleen ooit een plaatje van de voorlopige VWO normeringen gezien?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:57 schreef no1uknow het volgende:
Volgens de omzettingstabel van vorig jaar betekent dat (met een normering van 0,0) een 8,1 en met die van het jaar daarvoor een 8,8
PWNED!
Kan ook korterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:43 schreef Rutgerr het volgende:
Ik geef ook antwoord op de vraag. Bijzaken vermeld ik niet, maar komop zeg, twee regeltjes voor een doel en een middel bijvoorbeeld. Ik had:
Het doel: voorkomen dat mensen dronken achter het stuur gaan zitten.
Middel: De agenten gaan als undercover in een café zitten en houden de klanten in de gaten, wanneer deze vertrekken naar de parkeerplaats richting hun auto, worden ze aldaar gearresteerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |