onmisbaar tijdens dit examen zijn:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef fvivif het volgende:
Wat mogen we allemaal voor hulpmiddeltjes mee ?
ja ik ook, 10 voor half klaar. leverde leuke blikken op toen ik op de seconde precies om half 3 weg liep.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:53 schreef LasTeR het volgende:
Was om tien voor half 3 al klaar, maar moest nog 10 minuten wachten voor ik weg mocht.
op het eind over het stuk confessions of a teenage drama queen staat erquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef Rutgerr het volgende:
Bij die laatste vraag was hij eigenlijk over geen enkele film positief toch?
In het antwoordmodel staat dat hij over een bepaalde film wel positief was, maar ja het is ook maar net of jij het als positief zijnde interpreteert. Ik vond zijn uiteindelijk conclusie wel negatief.
Het antwoord is: Ja, Confessions of a teenage dream.
Ik dacht dat die zin over een stuk IN de film ging. Vond het nogal vaag want er werden dus nog 2 titels genoemd, niet dikgedrukt, en zn conclusie over de drie films oid was negatief.. 'they are, I regret to say, largely without merit'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:15 schreef DonkereKip het volgende:
ja logisch want in de text staat : On the whole a superior example of his genre
volgens mij niet hoor,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef Catch_me het volgende:
Bij die tekst over dat fastfood en dat schoonheidsmodel heb ik bij de eerste opgeschreven: Te dikke/vette mensen en als 2e maatschappelijke 'kwestie' te dunne/magere mensen. In het correctiemodel staat anorexia/bonogwattes, is m'n antwoord nu gelijk fout? Ze weten toch wat ik bedoel zonder interesant klinkende termen
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |