geylquote:Op zondag 20 mei 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
Maar evengoed......nuecken ?
* BeeDee probeert topic weer op ONZ niveau te brengen![]()
Tot die tijd kunnen we een zeer aangename tijd beleven...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geylmaar je moet wel weg zijn voor vriendlief morgen komt
![]()
*SoL kan heel goed topics weer op ONZ-nivo brengen
ach en anders doet hij gewoon mee, en laat jij je vrouw ook meedoen, heb toch kingsize bedquote:Op zondag 20 mei 2007 01:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tot die tijd kunnen we een zeer aangename tijd beleven...![]()
* Common Knowledge![]()
![]()
Ehhh...ahummm...ehhh...nou...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ach en anders doet hij gewoon mee, en laat jij je vrouw ook meedoen, heb toch kingsize bed![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ehhh...ahummm...ehhh...nou...![]()
![]()
Hoe sta je dan tegenover wat liefdevolle bondage..heeft dat king size bed een beetje fatsoenlijke spijlen ?
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
heb toevallig echt een bed met spijlen![]()
Een hoestbui ?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef BlackRhino het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst roken. Wat kan ik verwachten?
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Kee dan... ik heb handboeien en eventueel ty-wraps !![]()
'quote:
Hey E....mag ik je dan nemen ? Ahhh ??quote:Op zondag 20 mei 2007 01:55 schreef oranjekoek het volgende:
tvp en ik wil ook een bed met spijlen! Welterusten!
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:55 schreef oranjekoek het volgende:
tvp en ik wil ook een bed met spijlen! Welterusten!
Kom me keihard neuken op het ritme van terror.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sjeesus E !!!!!! Maak me gek !! Echt...ik verslind je gewoon !![]()
![]()
Dat valt mee inderdaad, toen werd alles nog degelijk gemaaktquote:Op zondag 20 mei 2007 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb 'm al bijna 11 jaar, dus dat valt mee![]()
Godverdomme E, als ik je foto zie, kan ik die niet rijmen met deze post....je lijkt zo...zo...zo...braaf..quote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kom me keihard neuken op het ritme van terror.
quote:Op zondag 20 mei 2007 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb 'm al bijna 11 jaar, dus dat valt mee![]()
hahaaa! Ik ben ook braafquote:Op zondag 20 mei 2007 02:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Godverdomme E, als ik je foto zie, kan ik die niet rijmen met deze post....je lijkt zo...zo...zo...braaf..![]()
trustequote:Op zondag 20 mei 2007 02:33 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn vriend nog zo braaf is!Welterusten alvast!
![]()
You go get him girl !quote:Op zondag 20 mei 2007 02:33 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn vriend nog zo braaf is!Welterusten alvast!
![]()
Dat deed Tim vannacht ook! Verschrikkelijk, hij pikt echt alle ruimte in! hahaquote:Op zondag 20 mei 2007 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
trusteik ga zo naast dochterlief liggen die mijn bedje heeft overgenomen
![]()
Jij ook weltrusten SOL !quote:Op zondag 20 mei 2007 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
trusteik ga zo naast dochterlief liggen die mijn bedje heeft overgenomen
![]()
Erg he, grietje is net iets langer dan een meter, er liggen 2 matrassen in het bed, dus dan zou je denken dat ieder wel zijn plekje heeft, vorige week hing ik dus gewoon met 1 been buiten bedquote:Op zondag 20 mei 2007 02:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat deed Tim vannacht ook! Verschrikkelijk, hij pikt echt alle ruimte in! haha![]()
ff peukie nogquote:Op zondag 20 mei 2007 02:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij ook weltrusten SOL !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zo....genoeg smilies)
iig een schaaldier....zie je wel ?!quote:Op zondag 20 mei 2007 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope ben een kreeft... bijna jarig dus![]()
Schorpioenen schijnen de neiging tot extreme passie, maar ook zelfdestructie te hebben...quote:Op zondag 20 mei 2007 02:49 schreef SeaOfLove het volgende:
hoezo eik?
oké...en kreeften dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Schorpioenen schijnen de neiging tot extreme passie, maar ook zelfdestructie te hebben...
Nog een peukkie dus....![]()
* Nee hoor...ik geloof niet zo in die astrologie...kwam gewoon ff in me op...![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 03:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar het feit dat je zegt: "nog een peukie" is onbetaalbaar meissie![]()
![]()
Had mijn comp aan mijn moeder gegeven omdat ik toch niet veel meer deed dan fok!ken en die van haar was kapoet, daarna was i-net kapoet, andere provider genomen uiteindelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 03:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Verdomme !!! Boeffie !![]()
![]()
Je bent wel weer meer online dan voorheen of zie 'k dat verkeerd ?![]()
Maar allemaal in VT geschreven, dus niet meer aan de orde of wat ?quote:Op zondag 20 mei 2007 03:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Had mijn comp aan mijn moeder gegeven omdat ik toch niet veel meer deed dan fok!ken en die van haar was kapoet, daarna was i-net kapoet, andere provider genomen uiteindelijkDus 4 maanden geen comp/i-net gehad hier
![]()
Dus als ik achter comp zat was het als ik bij mijn moeder, een vriendin of dagwaarde (isse mijn vriendje sinds een paar maanden) was.
VT?quote:Op zondag 20 mei 2007 03:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar allemaal in VT geschreven, dus niet meer aan de orde of wat ?![]()
Ja, verleden tijd bedoelde ik....dus je bent weer iets vaker per week op FOK! te vinden..quote:Op zondag 20 mei 2007 03:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Klopt heb comp weer terug en i-net dus ook![]()
Maargoed, Milou is wakker geworden dus ga nu echt richting bed![]()
![]()
Één grote hormonenzooi tussen kakkertjes en hockeymeisjes met homofiele reisleiders.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:57 schreef Hagelkaas het volgende:
Straks even hele handel pakjes kopen voor tijdens zeilen.. Zeilen..
Wo, wo, wo??quote:Op zondag 20 mei 2007 11:51 schreef Tezz het volgende:
Heb net filmpjes zitten kijken over die ontsnapte gorilla. Best spooky als zo'n beest ineens voor je neus staat lijkt me......
Niet echt, ik ga met mijn klas en ik zeg je, dat is niet leuk. Dat is niet leuk.. Met die stinkende kut instructeur in de boot. Vorig jaar ging 'ie flirtende opmerkingen maken naar vrouwelijke instructeurs van een jaar of 20. Hijzelf was een jaar of 40 en had een stinkende snor.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Één grote hormonenzooi tussen kakkertjes en hockeymeisjes met homofiele reisleiders.
Best vermakelijk.
Zag dat je een tvp'tje had geplaats in CUL SCquote:Op zondag 20 mei 2007 13:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat SOL zegt. En ook in het topic in NWS hierover.
Die had ik donderdag, gisteren was opzich een slap aftrekselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |