Ik vind Tezz heel erg lief...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, doe dat!! want Tezz heeft de eerste al bijna op zie ik!
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:59 schreef PeZu het volgende:
ik vind net een nieuwe fles vodka
Hoe is 't.....vriend...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:59 schreef PeZu het volgende:
ik vind net een nieuwe fles vodka
Veel plezier Djarum !quote:Op zondag 20 mei 2007 00:02 schreef Djarum het volgende:zegt jullie allemaal vast weltrusten!
duik nog even de kroeg in!
oh nee?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:09 schreef BeeDee het volgende:
Oh nee
Is goed meid....lief gebaar..quote:Op zondag 20 mei 2007 00:09 schreef Tezz het volgende:
Nou Pezu en Djarum zitten in de kroeg, SOL voor de TV, de rest ligt te pitten dus..........wij samen die laatste joint nog oproken dan BeeDee?
neeeeeeee hoewel de wijn (en die joint van Djarum van net) aardig naar mijn kop is gestegen vandaag lukt het typen nog vrij aardig, hihi.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je twee keer op mij gereageerd had..
![]()
hhihihi.quote:
Ik ga proberen om vannacht ook veel te slapen, moet dan wel opschieten, om 7 uur gaat de wekker weerquote:Op zondag 20 mei 2007 00:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
hhihihi.
Ik ga zo wel slapen...............hoewel ik vanmiddag een paar uur heb liggen pitten ben ik echt aardig moe. Gek eigenlijk, normaal heb ik nooit zoveel slaap nodig! Tzal wel in de lucht hangen of zo.....
Truste alvast, lekker stuk...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
hhihihi.
Ik ga zo wel slapen...............hoewel ik vanmiddag een paar uur heb liggen pitten ben ik echt aardig moe. Gek eigenlijk, normaal heb ik nooit zoveel slaap nodig! Tzal wel in de lucht hangen of zo.....
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Truste alvast, lekker stuk...![]()
![]()
* Heb 't ook wel eens hoor...ssssst..![]()
gaat nog net lukken dan, als je NU je bed in duikt!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ga proberen om vannacht ook veel te slapen, moet dan wel opschieten, om 7 uur gaat de wekker weer
moet mijn bed nog opbouwenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
gaat nog net lukken dan, als je NU je bed in duikt!
(en morgen is het zondag heur)
Held van de week! jaar ! Ik nomineer je!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:21 schreef Berenanus het volgende:
[..]
moet mijn bed nog opbouwen
van 16 tot 24 werken.. nu tot 7 uur slapen op mijn stage, dan morgen van 8 tot 16 weer werken...
in de zorg hebben ze 24/7 hulp nodig, en die bied ik!
held die ik hier rondloop
quote:
Nee echt, ik vind het een zeer nobel beroep (ongeacht in welke 'tak van sport' qua zorg). Ik heb diep respect voor mensen die in de zorg werken, gezien de salarissen daar heb ik namelijk het idee dat deze mensen het ook echt doen omdat het een soort roeping is.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:24 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
als ik sochtends een glimlach zie van een client ben ik al genoeg bedankt, laat die nominatie maar zitten
toch heel lief![]()
True...mag beter betaald worden..quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee echt, ik vind het een zeer nobel beroep (ongeacht in welke 'tak van sport' qua zorg). Ik heb diep respect voor mensen die in de zorg werken, gezien de salarissen daar heb ik namelijk het idee dat deze mensen het ook echt doen omdat het een soort roeping is.
Zo. Genoeg geslijmd (maar wel gemeend).
dankje, heb het nodig!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:28 schreef Tezz het volgende:
Nou anyweg, ik ben naar bedje toe! Knuffel voor BeeDee en werk ze morgen Berenanus!!
Sweet dreams Tezz !quote:Op zondag 20 mei 2007 00:28 schreef Tezz het volgende:
Nou anyweg, ik ben naar bedje toe! Knuffel voor BeeDee en werk ze morgen Berenanus!!
Sophie B Hawkinsquote:Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik nog steeds Stevie Ray....en jij ?![]()
Hoest met je oogappeltje btw ?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sophie B Hawkins![]()
Jahhh gaat heel goed, ze heeft vorige week weer hartecho gehad en nu hoeft ze pas over 3 jaar terug te komen![]()
Uitslag van de bloedtesten (leukemie, coeliaki, schildklier e.d.) krijg ik over 2 weken, dus dat is nog even afwachten.
Op school gaat ze ook erg lekker![]()
Hoest met die kleine van jou? (ben ff haar naam kwijtmaar die gebruik je toch nooit op FOK! geloof ik)
Jahhh had net al snel in mijn postvak gekeken dus wist weer dat ze Nena heetquote:Op zondag 20 mei 2007 00:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Romantische toer ...
![]()
![]()
Goed nieuws![]()
Milou is iets ouder geloof ik (al basisschoolleeftijd toch ?) Nena gaat eind van 't jaar naar de lagere school...wil ze ook graag, zegt ze..![]()
Vast weer gezeik dat dit in OUD thuishoort,quote:Op zondag 20 mei 2007 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh had net al snel in mijn postvak gekeken dus wist weer dat ze Nena heet![]()
Milou is alweer 6 en een half, gaat echt zooooo snel!
Leuk he dat die kleintjes zich er zo op verheugen als ze naar de basisschool mogen![]()
Toen Milou ging vroegen we haar wat ze dan ging doen op school en dan maakte ze het gebaar van slim![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vast weer gezeik dat dit in OUD thuishoort,maar fuck it !
![]()
Ja, leuk is dat...Nena is 3,5 jaar en er zitten tuuk kinderen van verschillende leeftijd op de peuterspeelzaal...maar idd helemaal opkijken naar kids die al iets ouder zijn en dan eerder weggaan naar de lagere school...prachtig...![]()
![]()
![]()
Maargoed...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |