iig een schaaldier....zie je wel ?!quote:Op zondag 20 mei 2007 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope ben een kreeft... bijna jarig dus![]()
Schorpioenen schijnen de neiging tot extreme passie, maar ook zelfdestructie te hebben...quote:Op zondag 20 mei 2007 02:49 schreef SeaOfLove het volgende:
hoezo eik?
oké...en kreeften dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Schorpioenen schijnen de neiging tot extreme passie, maar ook zelfdestructie te hebben...
Nog een peukkie dus....![]()
* Nee hoor...ik geloof niet zo in die astrologie...kwam gewoon ff in me op...![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 03:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar het feit dat je zegt: "nog een peukie" is onbetaalbaar meissie![]()
![]()
Had mijn comp aan mijn moeder gegeven omdat ik toch niet veel meer deed dan fok!ken en die van haar was kapoet, daarna was i-net kapoet, andere provider genomen uiteindelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 03:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Verdomme !!! Boeffie !![]()
![]()
Je bent wel weer meer online dan voorheen of zie 'k dat verkeerd ?![]()
Maar allemaal in VT geschreven, dus niet meer aan de orde of wat ?quote:Op zondag 20 mei 2007 03:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Had mijn comp aan mijn moeder gegeven omdat ik toch niet veel meer deed dan fok!ken en die van haar was kapoet, daarna was i-net kapoet, andere provider genomen uiteindelijkDus 4 maanden geen comp/i-net gehad hier
![]()
Dus als ik achter comp zat was het als ik bij mijn moeder, een vriendin of dagwaarde (isse mijn vriendje sinds een paar maanden) was.
VT?quote:Op zondag 20 mei 2007 03:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar allemaal in VT geschreven, dus niet meer aan de orde of wat ?![]()
Ja, verleden tijd bedoelde ik....dus je bent weer iets vaker per week op FOK! te vinden..quote:Op zondag 20 mei 2007 03:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Klopt heb comp weer terug en i-net dus ook![]()
Maargoed, Milou is wakker geworden dus ga nu echt richting bed![]()
![]()
Één grote hormonenzooi tussen kakkertjes en hockeymeisjes met homofiele reisleiders.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:57 schreef Hagelkaas het volgende:
Straks even hele handel pakjes kopen voor tijdens zeilen.. Zeilen..
Wo, wo, wo??quote:Op zondag 20 mei 2007 11:51 schreef Tezz het volgende:
Heb net filmpjes zitten kijken over die ontsnapte gorilla. Best spooky als zo'n beest ineens voor je neus staat lijkt me......
Niet echt, ik ga met mijn klas en ik zeg je, dat is niet leuk. Dat is niet leuk.. Met die stinkende kut instructeur in de boot. Vorig jaar ging 'ie flirtende opmerkingen maken naar vrouwelijke instructeurs van een jaar of 20. Hijzelf was een jaar of 40 en had een stinkende snor.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Één grote hormonenzooi tussen kakkertjes en hockeymeisjes met homofiele reisleiders.
Best vermakelijk.
Zag dat je een tvp'tje had geplaats in CUL SCquote:Op zondag 20 mei 2007 13:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat SOL zegt. En ook in het topic in NWS hierover.
Die had ik donderdag, gisteren was opzich een slap aftrekselquote:
BeeDee gedaanquote:Op zondag 20 mei 2007 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is er gisteren eigenlijk gebeurd dat we in nr. 94 zitten op pagina 4?
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:19 schreef Tezz het volgende:
ZOOOOOOOO ik heb weer alle aandacht van BeeDee gemist gisteravond zie ik, volgens mij had ie weer aan de wiet gezeten en was ie een beetje geyl.
Nou ja. Ik ga maar ff met murp meedoen en eerst een peuk nemen (goed ontbijt).
Ben je nu pas net wakker geworden?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mogguh !!!
![]()
* BeeDee is wel een beetje brak momenteel![]()
Werd toch echt pas net na twaalven wakker....geeneens wakker meer geweest voor een sanitaire break...quote:
Kwart voor 7 ofzoquote:Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Werd toch echt pas net na twaalven wakker....geeneens wakker meer geweest voor een sanitaire break...![]()
Jij had wel weer een vroegertje geloof ik hè ?![]()
Auw !...toen lag ik er net een kleine 2 uurtjes in..quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kwart voor 7 ofzoHeb geen man die eruit gaat om voor dochterlief te zorgen
![]()
Yepz hebben pas een paar maanden, en mijn lovelife (zover daar sprake van isquote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Auw !...toen lag ik er net een kleine 2 uurtjes in..![]()
Is nog te pril neem ik aan ?![]()
![]()
Dat is een verstandige benadering imo..quote:Op zondag 20 mei 2007 13:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz hebben pas een paar maanden, en mijn lovelife (zover daar sprake van is) hou ik altijd gescheiden van mijn leventje met Milou. Nadat ik van de vader van Milou afging, heeft ze maar 1x een vriend gezien (en daar heb ik bijna 5 jaar meegehad).
Maargoed, dagwaarde voelt niet aan als een tussendoortje dus vandaag ziet hij haar voor het eerst, een half uurtje maar ofzo, om kennis te maken en dat hij ziet wie mijn grote trots is en dan wordt Milou opgehaald door haar vader.
Hij is ook wel een btje apart, check mijn FoBo maar op zijn berichtjesquote:Op zondag 20 mei 2007 13:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat is een verstandige benadering imo..![]()
Aparte username, dagwaarde btwDus lekker een beetje "keutelen" samen vandaag..?
![]()
Ook via FOK! leren kennen ? Of stom toeval ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij is ook wel een btje apart, check mijn FoBo maar op zijn berichtjesVerder fokt hij met vlagen, is al geregged in 2001 ook, dus ik doe een oldbie
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is dat een user, begreep dagwaarde ook niet in de context.
jah in oktober postte hij vage berichtjes in mijn FoBo, daarna paar x MSN, toen ff niks meer, daarna weer contact via hyves en een paar X msn, toen op een donderdag foonnrs uitgewisseld, en de zaterdag erna afgesproken bij hem een paar maanden geleden, en ging hij voor me koken. Dat was te schattig, hij liet pan van fornuis kletteren, liep paar keer tegen een kruk aan, liet eten uit zijn mond vallen....zo nerveus was hijquote:Op zondag 20 mei 2007 14:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ook via FOK! leren kennen ? Of stom toeval ?![]()
ooooow, en ik maar altijd netjes proberen te blijven op een datequote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah in oktober postte hij vage berichtjes in mijn FoBo, daarna paar x MSN, toen ff niks meer, daarna weer contact via hyves en een paar X msn, toen op een donderdag foonnrs uitgewisseld, en de zaterdag erna afgesproken bij hem een paar maanden geleden, en ging hij voor me koken. Dat was te schattig, hij liet pan van fornuis kletteren, liep paar keer tegen een kruk aan, liet eten uit zijn mond vallen....zo nerveus was hijEn toen was ik verkocht...zo ongeveer is het begonnen
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah in oktober postte hij vage berichtjes in mijn FoBo, daarna paar x MSN, toen ff niks meer, daarna weer contact via hyves en een paar X msn, toen op een donderdag foonnrs uitgewisseld, en de zaterdag erna afgesproken bij hem een paar maanden geleden, en ging hij voor me koken. Dat was te schattig, hij liet pan van fornuis kletteren, liep paar keer tegen een kruk aan, liet eten uit zijn mond vallen....zo nerveus was hijEn toen was ik verkocht...zo ongeveer is het begonnen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |