BeeDee gedaanquote:Op zondag 20 mei 2007 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is er gisteren eigenlijk gebeurd dat we in nr. 94 zitten op pagina 4?
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:19 schreef Tezz het volgende:
ZOOOOOOOO ik heb weer alle aandacht van BeeDee gemist gisteravond zie ik, volgens mij had ie weer aan de wiet gezeten en was ie een beetje geyl.
Nou ja. Ik ga maar ff met murp meedoen en eerst een peuk nemen (goed ontbijt).
Ben je nu pas net wakker geworden?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mogguh !!!
![]()
* BeeDee is wel een beetje brak momenteel![]()
Werd toch echt pas net na twaalven wakker....geeneens wakker meer geweest voor een sanitaire break...quote:
Kwart voor 7 ofzoquote:Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Werd toch echt pas net na twaalven wakker....geeneens wakker meer geweest voor een sanitaire break...![]()
Jij had wel weer een vroegertje geloof ik hè ?![]()
Auw !...toen lag ik er net een kleine 2 uurtjes in..quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kwart voor 7 ofzoHeb geen man die eruit gaat om voor dochterlief te zorgen
![]()
Yepz hebben pas een paar maanden, en mijn lovelife (zover daar sprake van isquote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Auw !...toen lag ik er net een kleine 2 uurtjes in..![]()
Is nog te pril neem ik aan ?![]()
![]()
Dat is een verstandige benadering imo..quote:Op zondag 20 mei 2007 13:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz hebben pas een paar maanden, en mijn lovelife (zover daar sprake van is) hou ik altijd gescheiden van mijn leventje met Milou. Nadat ik van de vader van Milou afging, heeft ze maar 1x een vriend gezien (en daar heb ik bijna 5 jaar meegehad).
Maargoed, dagwaarde voelt niet aan als een tussendoortje dus vandaag ziet hij haar voor het eerst, een half uurtje maar ofzo, om kennis te maken en dat hij ziet wie mijn grote trots is en dan wordt Milou opgehaald door haar vader.
Hij is ook wel een btje apart, check mijn FoBo maar op zijn berichtjesquote:Op zondag 20 mei 2007 13:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat is een verstandige benadering imo..![]()
Aparte username, dagwaarde btwDus lekker een beetje "keutelen" samen vandaag..?
![]()
Ook via FOK! leren kennen ? Of stom toeval ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij is ook wel een btje apart, check mijn FoBo maar op zijn berichtjesVerder fokt hij met vlagen, is al geregged in 2001 ook, dus ik doe een oldbie
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is dat een user, begreep dagwaarde ook niet in de context.
jah in oktober postte hij vage berichtjes in mijn FoBo, daarna paar x MSN, toen ff niks meer, daarna weer contact via hyves en een paar X msn, toen op een donderdag foonnrs uitgewisseld, en de zaterdag erna afgesproken bij hem een paar maanden geleden, en ging hij voor me koken. Dat was te schattig, hij liet pan van fornuis kletteren, liep paar keer tegen een kruk aan, liet eten uit zijn mond vallen....zo nerveus was hijquote:Op zondag 20 mei 2007 14:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ook via FOK! leren kennen ? Of stom toeval ?![]()
ooooow, en ik maar altijd netjes proberen te blijven op een datequote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah in oktober postte hij vage berichtjes in mijn FoBo, daarna paar x MSN, toen ff niks meer, daarna weer contact via hyves en een paar X msn, toen op een donderdag foonnrs uitgewisseld, en de zaterdag erna afgesproken bij hem een paar maanden geleden, en ging hij voor me koken. Dat was te schattig, hij liet pan van fornuis kletteren, liep paar keer tegen een kruk aan, liet eten uit zijn mond vallen....zo nerveus was hijEn toen was ik verkocht...zo ongeveer is het begonnen
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah in oktober postte hij vage berichtjes in mijn FoBo, daarna paar x MSN, toen ff niks meer, daarna weer contact via hyves en een paar X msn, toen op een donderdag foonnrs uitgewisseld, en de zaterdag erna afgesproken bij hem een paar maanden geleden, en ging hij voor me koken. Dat was te schattig, hij liet pan van fornuis kletteren, liep paar keer tegen een kruk aan, liet eten uit zijn mond vallen....zo nerveus was hijEn toen was ik verkocht...zo ongeveer is het begonnen
![]()
Eejj Djarum..quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Djarum het volgende:
goed gesprek hier zie ik!![]()
werd net wakker met een onwijse kater.. dus ik lig nog ff.....
![]()
haha, ja inderdaad! daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eejj Djarum..![]()
Ik ben ook aan 't bijtrekken, maar weet niet of het helemaal goed gaat komen vandaag..![]()
Denk dat ik zo maar ff een biertje opentrek....wil ook wel 's helpen..![]()
* Het kwaad is bij BeeDee reeds geschied..quote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, ja inderdaad! daar zat ik ook al aan te denken![]()
maar moet nog een analyserapport in elkaar flansen... dus toch maar niet![]()
Praat me niet over katers.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Djarum het volgende:
goed gesprek hier zie ik!![]()
werd net wakker met een onwijse kater.. dus ik lig nog ff.....
![]()
yup..quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
* Het kwaad is bij BeeDee reeds geschied..![]()
Voor je (ziekenhuis) werk, Djarum ?![]()
Kee dan !quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Djarum het volgende:
[..]
yup..
heb afgelopen half jaar een project gedaan waarin moet blijken of we op de afdeling kunnen overstappen op nieuwe apparatuur. en omdat we met de huidige apparatuur al 11 jaar een grote patientengroep behandelen en diagnosticeren, willen we zeker weten dat we goed kunnen overstappen en de data van "vroeger" kunnen gebruiken.
eigenlijk doe ik dit naast mijn gewone werkzaamheden in het ziekenhuis.. vond het wel leuk om erbij te doen![]()
whehe.. uitslag is bekend idd..compatible.. tsja.. daar valt nog flink over te discussierenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kee dan !![]()
En de uitslag is bekend ? Data compatible zeg maar ?
* BeeDee neemt nog een slok![]()
hmm. dat heb ik idd ook vrij vaakquote:Op zondag 20 mei 2007 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doet dat kaka msn dan..
"Kan niet verstuurd worden; er trad een verbindingsfout op."
Altijd als je met chickies aan het msnen bent hè..quote:
zooo kut is dat.. kan je dr helemaal niet meer uit dr kleren lullen voor die camquote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd als je met chickies aan het msnen bent hè..![]()
Broekkiiieeee!!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
Waren we hier al?
zo rook uitje mond naar je neus rokenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
'
Spelen bedoel je?Dat lijkt me erg moeilijk, ik ben dan ook niet muzikaal aangelegd.
edit- hebben we het over dezelfde? of is er maar 1?![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel van gecharmeerd was en door zijn nervositeit waren mijn zenuwen in 1 klap verdwenenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij zo gevoelig voor gestuntel SOL?
Ik snap je helemaal SOL, ik vind zoiets ook altijd superschattig. Het maakt dat je je speciaal voelt, al die nerveuse aandacht, hihi!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel van gecharmeerd was en door zijn nervositeit waren mijn zenuwen in 1 klap verdwenen![]()
Normaal ben ik trouwens degene van de kneuzige actie's, maar pas het derde weekend dat ik bij hem was liep ik tegen een paaltje, zwikte voor een vol terras e.d.![]()
Wie had dat ooit gedacht dat ik dat op mijn oude dag nog mag meemakenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal SOL, ik vind zoiets ook altijd superschattig. Het maakt dat je je speciaal voelt, al die nerveuse aandacht, hihi!![]()
Wow! Da's een goed teken! Hoe oud is Milou?? Ik heb een dochtertje van 4,5, dus ik weet hoe moeilijk ze af en toe kunnen zijn, hihi!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht dat ik dat op mijn oude dag nog mag meemaken![]()
![]()
![]()
De ontmoeting met Milou ging ook helemaal goed, Milou gaf netjes een handje en stelde zich voor, vroeg hem binnen te komen, zei dat hij mocht gaan zitten.
Terwijl ik drinken aan het inschenken was had ze al geregeld dat hij de DVD van K3 aanzette, terwijl ik net voor dagwaarde kwam had gezegd dat ze geen DVD mocht kijken![]()
Maargoed, na een half uur werd ze opgehaald en geeft hem weer netjes een handje en geeft hem drie zoenen op de wang![]()
Jah zag je net in een topic in OUD (daar lurk ik vnl).quote:Op zondag 20 mei 2007 21:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wow! Da's een goed teken! Hoe oud is Milou?? Ik heb een dochtertje van 4,5, dus ik weet hoe moeilijk ze af en toe kunnen zijn, hihi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |