waar we elkaar uitwonenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef PeZu het volgende:
wat is deze voor een topic dan, na
Ik wil foto's van de rest met een theedoekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef PeZu het volgende:
wat is deze voor een topic dan, na
kalou ma pampan ik ga hier met theedoek op mijn kalou kop zitten, staat er soms idiooooot op mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil foto's van de rest met een theedoek
[afbeelding]
van de vorige topic dus1
Je hebt geen camquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
kalou ma pampan ik ga hier met theedoek op mijn kalou kop zitten, staat er soms idiooooot op mijn hoofd
ik heb wel een camquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt geen cam... Dus het gaat sowieso niet
moet ik ook nog een jeleba aan doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op je kop, foto en hier plaatsen. Hup.
Hoeft nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ik ook nog een jeleba aan doen?_!
neequote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef zarGon het volgende:
Damnit, zijn jullie bang dat je lelijk bent ofzo.
Erger dan wat er boven staat kan het nooit worden hoor1
jongen me fotos hb ik al gepostquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef zarGon het volgende:
Damnit, zijn jullie bang dat je lelijk bent ofzo.
Erger dan wat er boven staat kan het nooit worden hoor1
ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die "erger dan wat er boven staat" sloeg dus op mijn foto. Niet op die van PeZu.
morgenochtend beter verlichte versiequote:
zon hoofddoek maakt jouw alleen maar lelijker, mooier kan nietquote:
aaaah toe doe het voor mij pulease *puppy eyes*quote:
14.gifquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
morgenochtend beter verlichte versie![]()
Wat jij wiltquote:
quote:
loolquote:
heeft ie een banaan om zijn hoofd?quote:
knupfel, ik had al een hd pic geplaatstquote:
WHEHEHEHHEHquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:19 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heeft ie een banaan om zijn hoofd?
hee roodkapje koestquote:
waffel dicht tegen die Aziaatquote:
heee, zelfs jij kan te ver gaan hehquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waffel dicht tegen die Aziaat
wat wil je doen dan?quote:
Wo sin tapakistaniet a mourinouquote:
Thymmoet Seratan Yahoediquote:
sakti mi tasnu konturi mu kantomie, tu banta kasiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat wil je doen dan?
inta yahoedi ou andak seratan![]()
va mourir espece du cochon!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
sakti mi tasnu konturi mu kantomie, tu banta kasi
akelo bebesquote:
je ne comprend pas?quote:
taiquile vice de putequote:
ha ta mere est une pute de troitoir qui est partager par des negres,et le resultat c'est toi!quote:
ik ben zo blank als vanille vlaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ha ta mere est une pute de troitoir qui est partager par des negres,et le resultat c'est toi!
tja maak daar maar oost europeanen van ofzoquote:
neenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
tja maak daar maar oost europeanen van ofzo
met verassing?quote:
ik wil kinder....quote:
shenkie?quote:
koetjesrepenquote:
hmmmquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
koetjesrepen_!
maar idd die reepjes van kinder![]()
Geen Kinder in huis, onderstaande ook goed?quote:
je bent gemeen!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen Kinder in huis, onderste ook goed?
[afbeelding]
Welke wil je?
quote:Op zondag 20 mei 2007 02:45 schreef remlof het volgende:
Zoals beloofd, mijn inzending in de theedoek contest:
quote:
Ja duhquote:Op zondag 20 mei 2007 02:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
een echte theedoek ook nog [afbeelding]
OMGquote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen Kinder in huis, onderstaande ook goed?
[afbeelding]
Welke wil je?
quote:Op zondag 20 mei 2007 02:45 schreef remlof het volgende:
Zoals beloofd, mijn inzending in de theedoek contest:
[afbeelding]
net wakker gewordenquote:
wie is da?quote:Op zondag 20 mei 2007 08:30 schreef murp het volgende:
soldaat murp meld zich voor dienst
[afbeelding]
waren jullie oorlogje aan het spelen in belgie met BB guns?quote:
foto was op oefening in polen, we waren "oefen vijand" voor de hele brigade... 200 man tegen 1200 man... (landmacht hequote:Op zondag 20 mei 2007 08:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
waren jullie oorlogje aan het spelen in belgie met BB guns?
foto is trouwens wel tof.
ik heb nog een heeeeeeeele oude site met een paar foto'squote:
ik heb er in gezeten ja, voor 2,5 jaar... van mn 17,5 tot mn 20e... tis alweer 4 jaar geledenquote:Op zondag 20 mei 2007 08:57 schreef Double-Helix het volgende:
nooit gedacht dat jij in het leger zat murp...
quote:Op zondag 20 mei 2007 08:59 schreef Double-Helix het volgende:
heb je geluk dat je bent gestopt,anders zat je nu in afghanistan of irak echte hoofddoeken te schieten
heb je mijne gezienquote:Op zondag 20 mei 2007 09:19 schreef Sala-adin het volgende:
Omg
Die van deo lijkt echt op een hijaaab![]()
Jaa, Al aqsaquote:Op zondag 20 mei 2007 09:24 schreef Double-Helix het volgende:
[afbeelding]
deze is gewoon kanker vet man![]()
![]()
jaquote:Op zondag 20 mei 2007 09:26 schreef Sala-adin het volgende:
Zullen we een nieuw topic openen waar alle ONZ users met hoofddoek opgaan?
3 maaanden je leven riskeren en maar 15k krijgen?quote:Op zondag 20 mei 2007 10:17 schreef Sala-adin het volgende:
Wehehe Murp een vriend van me zit ook in leger.
Hij moet volgend jaar naar Afghanistan
Voor 3 maanden en als hij terug is krijgt hij ¤15000
ja, je krijgt echt veel als je weg bent.... volgens mij 50 dollar extra per dagquote:Op zondag 20 mei 2007 10:17 schreef Sala-adin het volgende:
Wehehe Murp een vriend van me zit ook in leger.
Hij moet volgend jaar naar Afghanistan
Voor 3 maanden en als hij terug is krijgt hij ¤15000
Ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 20 mei 2007 10:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
3 maaanden je leven riskeren en maar 15k krijgen?
tezzz![]()
denk je nou echt dat de landmacht zoveel kans maakt om beschoten te worden?quote:
Maar toch 15000quote:Op zondag 20 mei 2007 10:20 schreef murp het volgende:
[..]
denk je nou echt dat de landmacht zoveel kans maakt om beschoten te worden?
eerst gaan de nederlandse commando's verkennen, daarna de mariniers, de luchtmobiele brigade en daarna pas de landmacht...
wat verdienen de commando's dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 10:20 schreef murp het volgende:
[..]
denk je nou echt dat de landmacht zoveel kans maakt om beschoten te worden?
eerst gaan de nederlandse commando's verkennen, daarna de mariniers, de luchtmobiele brigade en daarna pas de landmacht...
Alsof ik dat wouquote:Op zondag 20 mei 2007 10:27 schreef murp het volgende:
je mag niet zo veel hoor in het leger, je mag bijvoorbeeld niet zo maar in de wilde weg rondschieten
uuhm alsof ik dat niet weet?quote:Op zondag 20 mei 2007 10:27 schreef murp het volgende:
je mag niet zo veel hoor in het leger, je mag bijvoorbeeld niet zo maar in de wilde weg rondschieten
een wat?quote:Op zondag 20 mei 2007 09:19 schreef Sala-adin het volgende:
Omg
Die van deo lijkt echt op een hijaaab![]()
man een focking hijaabquote:
Ik heb nu een beetje honger..quote:Op zondag 20 mei 2007 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook al. Goed geslapen?
Ik dacht heel even dat het maandag was.1!
omgquote:Op zondag 20 mei 2007 16:14 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje honger..
*zarGon lief aankijkt![]()
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef enter het volgende:
mint-thee
Thnxxxquote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Groene rooibos met citroen tint. De goeie?
Eet smakelijk![]()
!
rot op manquote:Op zondag 20 mei 2007 14:09 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SxtouY9qg0c
ben jij dat youssef?
guten tagquote:Op zondag 20 mei 2007 19:42 schreef zainabber het volgende:die theedoeken van jullie, mwhehehehe!
goeiedaaag
dan wordt het morgen, schatquote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga over 5 min weg.
Dus ik zie je pic graag binnen 5 min verschijnen
laterzzquote:
heyquote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef zarGon het volgende:
Jeuj.
Fun.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hey
je bent een ware hype begonnen met die pic van je![]()
eigelijk was ik eerder maar ik had niet de intentie om het op een hoofddoek te laten lijken![]()
mag ik vragen of daar iets mis mee is?quote:
nee, niksquote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mag ik vragen of daar iets mis mee is?
lolzquote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, niks, ben neit gewend dat marrokanen zo blank zijn vergeleken met hun landgenoten
Ofcourse. Ik zou eens moeten slapen. Maar ik kan niet kiezen. Wakkerblijven of niet. Ik heb rugpijn. Best irritant. Ik wacht nog even met slapen denk ik. Koffie zou kunnen helpen. Ik was vandaag wel leuk bezig tho.quote:
FoBo.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:51 schreef Double-Helix het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
ik heb trouwens nog geen oog dichtgedaan
Ik haal het straks wel in.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:52 schreef Double-Helix het volgende:
volgens mij verschillen wij niet eens zo veel van elkaar kwa slaaploosheid
Neen. Het niet het doekje waar ik mee bezig ben geweest.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:02 schreef Double-Helix het volgende:
Ik vind het wel mooi,heb reactie neergeplempt,Selima1
en bedankt voor de gratisch reclame!
You're welcome.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:05 schreef Double-Helix het volgende:
reclame as in doorlinken naar mij!
nog niet,11 uur ofzo,paar lessen vervallenquote:Op maandag 21 mei 2007 08:08 schreef zarGon het volgende:
Moet jij nu trouwens niet naar school oid?
Ah, school. Ik mis het best wel eigenlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nog niet,11 uur ofzo,paar lessen vervallen![]()
Ah. Oke.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:12 schreef Double-Helix het volgende:
ik doe havo,tis makkelijk eigelijk ik doe geen shit en ik haal goede cijfers.
Ah, okay.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:18 schreef Double-Helix het volgende:
Dank je ik wil eigelijk ook wel VWO doen,het is een lang verhaal maar ik ben dus van frankrijk naar hier verhuist,toen zat ik direct in groep 8 en moest ik die kut CITO-toets maken en had havo als niveau,als ik iets langer in Nederland was dan zou ik zeker gelijk VWO hebben gedaan...
Ik weet het niet zeker maar ik zou graag iets met geschiedenis,cultuur en maatschij doenquote:Op maandag 21 mei 2007 08:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, okay.
Wat wil je na de HAVO doen? VWO, HBO, deeltijd, fulltime, duaal of werken?
Het leger ingaan en wat doen?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik zou graag iets met geschiedenis,cultuur en maatschij doen![]()
Of het leger ingaan.
Landmacht en daar carriere maken,maar dat is me laatste optie.quote:
Leuke loopbaan. Veel films gekeken met Uncle Sam?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Landmacht en daar carriere maken,maar dat is me laatste optie.
tip: doe dat maar nietquote:Op maandag 21 mei 2007 08:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Landmacht en daar carriere maken
Ik ben heus niet beinvloed door amerikaans films,Ik ben gewoon zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuke loopbaan. Veel films gekeken met Uncle Sam?
Hoezo niet?quote:
Oke. Backups zijn altijd goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben heus niet beinvloed door amerikaans films,Ik ben gewoon zo.
maar ik ga natuurlijk gewoon hbo doen en dit is gewoon een "backup plan" zeg maar.
hoeveel havo ik nog moet bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oke. Backups zijn altijd goed.
Hoeveel jaar HBO moet je nog? 2?
ach, je heb toch als je in dienst gaat 4 maanden benenktijdquote:
Als ik zoiets zou willen zou ik inderdaad geen kanonvlees willen zijn,dus ja officier.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:35 schreef murp het volgende:
[..]
ach, je heb toch als je in dienst gaat 4 maanden benenktijd
wat wil je gaan doen dan? soldaat, onderofficier?, officier??
heuquote:
oke. hoe oud ben je?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou willen zou ik inderdaad geen kanonvlees willen zijn,dus ja officier.
over 2 maanden 17quote:
zie jij al voor je dat je manschappen gaan luisteren naar een jochie van 17?quote:
oke dat is dus wel kutquote:Op maandag 21 mei 2007 08:45 schreef murp het volgende:
[..]
zie jij al voor je dat je manschappen gaan luisteren naar een jochie van 17?
toen ik in dienst zat hadden wij ook een luitenant van 18, die werd helemaal niet serieus genomen, omdat hij zo jong was.
meeste soldaten waren 25,26
snapje wat ik bedoel ?
weet ik maar heb nog een jaar te gaan om havo af te maken.quote:
je kan beter als je carriere wil maken, langzaam omhoog klimmen van soldaat naar onderofficier, daarvan weer naar officier....quote:
ik zou dat wel doen jahquote:Op maandag 21 mei 2007 08:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
weet ik maar heb nog een jaar te gaan om havo af te maken.
ach ik zeg ook altijd op maandag dat het bijna weer weekend isquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ach ik zeg ook altijd op maandag dat het bijna weer weekend is![]()
Rennen met een theedoek op z'n hoofd in z'n appartement.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:50 schreef enter het volgende:
Murp wat doe jij eigenlijk in je dagelijkse leven?
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rennen met een theedoek op z'n hoofd in z'n appartement.
Iedereen wordt net wakkerquote:Op maandag 21 mei 2007 10:11 schreef Donnie.Darko het volgende:
Is het hier al een beetje gezellig? Ik verveel me op m'n werk
Waar ben je dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
Alleen van rondzwervende vliegtuigmotoren.
Ah. Okay. Groeten aan je alterego.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
In een paralelle dimensie.
Ey. Long time no seen!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
In een paralelle dimensie.
Ow ik ken maar vier dimensies hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, welke sanatorium is zo gek om jullie los te laten?
Ah. Dimensies. "Dimensies". "4 stuks". Het komt goed hoor. De dokter komt zo met een spuitje.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik ken maar vier dimensies hoor.
Maar die Donnie.Darko ken ik ook.
Drie dimensies voor positiebepaling en één voor de tijd, dat klopt toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Dimensies. "Dimensies". "4 stuks". Het komt goed hoor. De dokter komt zo met een spuitje.
nog een laatste wens?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie dimensies voor positiebepaling en één voor de tijd, dat klopt toch?
Zo niet, doe dan maar dat spuitje
Kwamen alle mods maar zo op den knieen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie dimensies voor positiebepaling en één voor de tijd, dat klopt toch?
Zo niet, doe dan maar dat spuitje
Goddamnit, een mens kan alleen diepte onderscheiden. Voor een vierde dimensie heb jij niet genoeg voorstellingsvermogen. Die verzin je er alleen maar bij.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, weten waar ik de fout inging. Qua dimensies dan he?
Ik weet toch echt zeker dat het nu licht is omdat het dag is. Over een uur of tien zal het weer donker zijn omdat de tijd (de vierde dimensie) onstopbaar is.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goddamnit, een mens kan alleen diepte onderscheiden. Voor een vierde dimensie heb jij niet genoeg voorstellingsvermogen. Die verzin je er alleen maar bij..
Dat de tijd niet stilstaat heb jij vast wel gemerkt. Geen haar op mijn hoofd die zich daar zorgen over maakt.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet toch echt zeker dat het nu licht is omdat het dag is. Over een uur of tien zal het weer donker zijn omdat de tijd (de vierde dimensie) onstopbaar is.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat de tijd niet stilstaat heb jij vast wel gemerkt. Geen haar op mijn hoofd die zich daar zorgen over maakt.
Waar blijft herr Dokter?
En Turkije wordt lid van de EU.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow misschien is je theedoek verdwenen in de vijfde dimensie trouwens![]()
En jij vraagt Zainab uitquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rennen met een theedoek op z'n hoofd in z'n appartement.
Selim, bij de baard van Allah, blijf van de koffie afquote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vat de riedel bij z'n hoorns.
Zelfs je vierde dimensie heeft daar geen tijd voor.
Heeft Allah een baard? Dat was de Profeet toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Selim, bij de baard van Allah, blijf van de koffie af
moslimmannen scheren zich niet, dus ook neit daaronderquote:Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft Allah een baard? Dat was de Profeet toch?
* remlof mompelt iets over een topic over moslima's in KPD dat hij geopend heeftquote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
moslimmannen scheren zich niet, dus ook neit daaronder
of zoiets
met een bever waar je U tegen zegt?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof mompelt iets over een topic pver moslima's in KPD dat hij geopend heeft
Check for yourself: Arabische meiden / moslima's :9quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met een bever waar je U tegen zegt?![]()
Zelfs W. Bush zou niet durven in de buurt te komen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met een bever waar je U tegen zegt?![]()
ik heb geen toegangquote:Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Check for yourself: Arabische meiden / moslima's :9
Er zitten ook wel erg doable meiden tussen hoor
bedankt voor de denkbeeldige info Selimquote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs W. Bush zou niet durven in de buurt te komen.
Woordgarp.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bedankt voor de denkbeeldige info Selim![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |