lolzquote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, niks, ben neit gewend dat marrokanen zo blank zijn vergeleken met hun landgenoten
Ofcourse. Ik zou eens moeten slapen. Maar ik kan niet kiezen. Wakkerblijven of niet. Ik heb rugpijn. Best irritant. Ik wacht nog even met slapen denk ik. Koffie zou kunnen helpen. Ik was vandaag wel leuk bezig tho.quote:
FoBo.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:51 schreef Double-Helix het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
ik heb trouwens nog geen oog dichtgedaan
Ik haal het straks wel in.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:52 schreef Double-Helix het volgende:
volgens mij verschillen wij niet eens zo veel van elkaar kwa slaaploosheid
Neen. Het niet het doekje waar ik mee bezig ben geweest.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:02 schreef Double-Helix het volgende:
Ik vind het wel mooi,heb reactie neergeplempt,Selima1
en bedankt voor de gratisch reclame!
You're welcome.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:05 schreef Double-Helix het volgende:
reclame as in doorlinken naar mij!
nog niet,11 uur ofzo,paar lessen vervallenquote:Op maandag 21 mei 2007 08:08 schreef zarGon het volgende:
Moet jij nu trouwens niet naar school oid?
Ah, school. Ik mis het best wel eigenlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nog niet,11 uur ofzo,paar lessen vervallen![]()
Ah. Oke.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:12 schreef Double-Helix het volgende:
ik doe havo,tis makkelijk eigelijk ik doe geen shit en ik haal goede cijfers.
Ah, okay.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:18 schreef Double-Helix het volgende:
Dank je ik wil eigelijk ook wel VWO doen,het is een lang verhaal maar ik ben dus van frankrijk naar hier verhuist,toen zat ik direct in groep 8 en moest ik die kut CITO-toets maken en had havo als niveau,als ik iets langer in Nederland was dan zou ik zeker gelijk VWO hebben gedaan...
Ik weet het niet zeker maar ik zou graag iets met geschiedenis,cultuur en maatschij doenquote:Op maandag 21 mei 2007 08:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, okay.
Wat wil je na de HAVO doen? VWO, HBO, deeltijd, fulltime, duaal of werken?
Het leger ingaan en wat doen?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik zou graag iets met geschiedenis,cultuur en maatschij doen![]()
Of het leger ingaan.
Landmacht en daar carriere maken,maar dat is me laatste optie.quote:
Leuke loopbaan. Veel films gekeken met Uncle Sam?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Landmacht en daar carriere maken,maar dat is me laatste optie.
tip: doe dat maar nietquote:Op maandag 21 mei 2007 08:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Landmacht en daar carriere maken
Ik ben heus niet beinvloed door amerikaans films,Ik ben gewoon zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuke loopbaan. Veel films gekeken met Uncle Sam?
Hoezo niet?quote:
Oke. Backups zijn altijd goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben heus niet beinvloed door amerikaans films,Ik ben gewoon zo.
maar ik ga natuurlijk gewoon hbo doen en dit is gewoon een "backup plan" zeg maar.
hoeveel havo ik nog moet bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oke. Backups zijn altijd goed.
Hoeveel jaar HBO moet je nog? 2?
ach, je heb toch als je in dienst gaat 4 maanden benenktijdquote:
Als ik zoiets zou willen zou ik inderdaad geen kanonvlees willen zijn,dus ja officier.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:35 schreef murp het volgende:
[..]
ach, je heb toch als je in dienst gaat 4 maanden benenktijd
wat wil je gaan doen dan? soldaat, onderofficier?, officier??
heuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |