Mijn eten is voorbereid door AH, de rest wacht ik wel af.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Niet veel te melden. H en A zijn het eten aan het voorbereiden, de rest hangt.
Voor overige topics:
De Gouden Kooi
Bijdehandquote:
Ja, ik vind het saai zo. Heb ik hier voor betaald?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:21 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat ze gaan ruzieën onder het eten. Het wordt nu wel weer eens tijd.
Driekwart tegen de klok in?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor mensen die bijvoorbeeld langer geregistreerd staan dan ik maar niet weten wat ONZ is.![]()
mooie cap...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/14759/2006179134114262242_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Gaat ie deauwd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:24 schreef FdW het volgende:
Is de dokter al gebeld voor Jaap?
Je krijgt je zin.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:21 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat ze gaan ruzieën onder het eten. Het wordt nu wel weer eens tijd.
Wat gooide Brain op Jaaps hoofd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gooit de ketjap rond. Bord van Huub vol, de Jan des Boef lamp vol. Brian over de rooie.
Knip .. sorry scanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap gooit een hoeveelheid ketjap op Huubs eten... er zit een een wat op de lamp
Maar nog niet op canvas-niveau.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gooit de ketjap rond. Bord van Huub vol, de Jan des Boef lamp vol. Brian over de rooie.
Nee hoor, zelfs van de lamp druppelde de ketjapquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niets....de fles ketjap zat dicht..de dop zat er op..![]()
Instinct. Hij is gewend om bruin spul ergens van af te halenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater maakt het schoon, wat schattig.![]()
Brain hield de fles boven Jaap zijn hoofd...met de dop er nog op...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs van de lamp druppelde de ketjap
Tuurlijk niet. Dan maken ze geen TV.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:29 schreef blomst het volgende:
Mogen ze niet beneden eten?
Japioquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:31 schreef blomst het volgende:
Wie begon er. Huub?
Tijd dat Eric naar huis gaat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:32 schreef Starlie het volgende:
Gaat niet zo lekker he tussen Eric en Huub???!!! Kan me bijna niet voorstellen dat ze het telkens spelen!
Nog even en dan hoort Eric ook bij BAN.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric en Natasia gaan beneden eten, Brian is apart gaan zitten.
[afbeelding]
heb zo'n idee dat eric bij huub blijft omdat het zijn enige backing is, maar denk dat hij eigenlijk huub niet echt magquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:32 schreef Starlie het volgende:
Gaat niet zo lekker he tussen Eric en Huub???!!! Kan me bijna niet voorstellen dat ze het telkens spelen!
Eric moet eens ophouden met die flauwe kul.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:32 schreef Starlie het volgende:
Vraag of Natasja komt bléren.quote:
Denk meer dat Eric ontzettend jaloers is op Lieke. Hij komt chronisch aandacht tekort nu vooral van Huub.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb zo'n idee dat eric bij huub blijft omdat het zijn enige backing is, maar denk dat hij eigenlijk huub niet echt mag
Ik heb ook zo'n idee dat het te maken heeft met het commentaar tijdens de popi poll, dat hij een meeloper was enzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric moet eens ophouden met die flauwe kul.
De schat mag niet op het forum komenquote:
Kijk eens goed..ik heb het licht gezien..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:38 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij hangt die lamp er gewoon voor de sier, heb dat ding nog nooit aan gezien!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kijk eens goed..ik heb het licht gezien..![]()
Vervolg: B: Huub heeft nu ruzie met Lieke, daarom maakte ik snel de lamp schoon. Blijven voeren, gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Let op Doeshi, Huub heeft ...... enne Huub ....... enne Huub ..... "
[afbeelding]
Ik vind het hele huis er niet op vooruit zijn gegaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Die lamp is trouwens óók oerlelijk.
Het plan van Melisa gaat van start? Brian gaat achter Lieke aan...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Huub en Lieke ruzie word nu het plan geloof ik.
Eens! Vooral die eettafel is echt een miskoop! De Game Room vind ik wel leuker geworden! Slaapkamers zijn ook wel ok, maar dat oogt nu wat rommeliger.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het hele huis er niet op vooruit zijn gegaan.![]()
Die opmerking van Jaap was scherp, Lieke als je nou zo hard had gewerkt in de HH had je je ontslag niet gehad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:42 schreef Clank het volgende:
Waarom loopt Lieke nou zo te soppen?? Dacht dat ze wel blij zou zijn als de HH wat extra werk zou hebben.
Slecht plan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Het plan van Melisa gaat van start? Brian gaat achter Lieke aan...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef Starlie het volgende:
Als ik het zo lees zien jullie het liefst Eric allemaal vertrekken! Ik ook hoor.... maar vinden jullie ook niet dat Huub scheit irritant is??? En Lieke gewoon een walgelijk wijf is??? Van mij mogen ze echt alle 3 ophoepelen! Ik begin zelfs Natas en Brain leuker te vinden... Amanda en Jaap vind ik persoonlijk sowieso wel leuk, Jaap omdat hij compleet gestoord is en Amanda omdat het gewoon een naief grietje is!
Inderdaadquote:
Heb je enig idee hoe lang de film duurt? Dan weet ik een beetje wanneer de stream weer aangezet kan worden.quote:
Welke film is het?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe lang de film duurt? Dan weet ik een beetje wanneer de stream weer aangezet kan worden.
Misschien heeft zij het nieuwe script ook al gelezenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:51 schreef Clank het volgende:
Lieke op haar teentjes getrapt? Ze zat eerst bij Huub maar is nu naast Brian gaan zitten?
Huub zou er goed ziek van zijn áls Lieke en Brian te close zouden worden.. maar Amanda gaat dan flippenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien heeft zij het nieuwe script ook al gelezen![]()
Brian en Lieke worden een stel, Amanda en Huub ook![]()
Mijn hemel, en toch gaat zoiets ook wel in de kooi gebeuren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
En als iemand zich afvraagt hoe dat gaat in BB Russia:
http://youtube.com/watch?v=nUWUTgYdsyU
Zo te zien heb jij ook last van S3-4, heel wazig beeld. Dat is sinds de verbouwing. Kunnen ze daar nou niet eens iets aan doen ?quote:
O, is dat alleen bij 3 en 4 zo, ik ging er vanuit dat het of te donker was of teveel tegenlicht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij ook last van S3-4, heel wazig beeld. Dat is sinds de verbouwing. Kunnen ze daar nou niet eens iets aan doen ?
Ja het speelt bij S3 en S4 altijd, ongeacht de ruimte waar ze zijn. Het lijkt idd op teveel tegenlicht maar omdat het altijd is, zal het wel een server probleem zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
[..]
O, is dat alleen bij 3 en 4 zo, ik ging er vanuit dat het of te donker was of teveel tegenlicht.
Hilarisch!!! Die hebben wel een tering groot huis+tuinquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben het even zat hier met dat stelletje slapjanussen in DGK. BB Russia taferelen in DGK worden tegengehouden door de Febo. Het spel zou er heel anders hebben uitgezien als ze consequent hadden vastgehouden aan "de regels".
Ik ga effe tv kijken.
En als iemand zich afvraagt hoe dat gaat in BB Russia:
http://youtube.com/watch?v=nUWUTgYdsyU
Tot straks.![]()
Internetmensen werden te vervelendquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:01 schreef agter het volgende:
wat een saaie zaterdagavond.
Beetje leven in het huis zou geen kwaad kunnen.
Hoe zat het ook al weer dat ze iedere zaterdagavond een feest mochten organiseren?
Is 1 X gedaan en daarna nooit meer, geloof ik.
Wat dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja het speelt bij S3 en S4 altijd, ongeacht de ruimte waar ze zijn. Het lijkt idd op teveel tegenlicht maar omdat het altijd is, zal het wel een server probleem zijn.
Roundersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:27 schreef soylent het volgende:
Wat is dit nou voor COS
Ik wilde eigenlijk nog een film huren, maar te laat aan gedacht..
Wat kijken ze, dan kijk ik wel mee
Meekijken is lastig. Ze kijken niet naar TV maar naar een gehuurde DVD.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:27 schreef soylent het volgende:
Wat is dit nou voor COS
Ik wilde eigenlijk nog een film huren, maar te laat aan gedacht..
Wat kijken ze, dan kijk ik wel mee
Pokeren vonden de streamers te saai....Dus gaan ze maar naar een pokerfilm kijkenquote:
Wel een goede film, tho.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pokeren vonden de streamers te saai....Dus gaan ze maar naar een pokerfilm kijken![]()
Lang geleden dat ik hem zag, maar dacht van wel iddquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pokeren vonden de streamers te saai....Dus gaan ze maar naar een pokerfilm kijken![]()
Yup. Het is de standaard 13-in-een-dozijn Hollywood-drivel met uiterst voorspelbare upssss en downsss en ik heb dan ook betere films gezien, maar Rounders is zeker niet slecht in zijn soort.quote:
Een 7.2 (2300 votes) is niet slechtquote:
Voor de zekerheid heb ik de streams toch maar even aangezetquote:
quote:
Be carefull what you wish for.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kan je hier niet wat vaker posten?![]()
quote:
Nee hoor schatjquote:
Cora en Sjoerd (=webbouwer/webmaster van KingJaap.nl)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef Starlie het volgende:
Weet trouwens iemand of Jaap morgen iemand heeft uitgenodigd? En zo ja, wie???
Dank je!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Cora en Sjoerd (=webbouwer/webmaster van KingJaap.nl)
Please NOOOOOOOO.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het is nu erg saai in de kooi maar de bedoeling was ook dat Judith langs zou komen voor een discussie. Helaas heeft ze afgebelt, misschien dat ze toch nog komt??
Okquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor schatjSorry als je dat dacht
Die boze pearlbitch heeft me in het ootje genomen![]()
Je vergeet Didoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wedden dat ze helemaal leip is van Lieke.
Bij BB had ze een Monique obsessie.
Heb BB niet gevolgd. Wat was er dan met die Monique om geobsedeerd door te raken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij BB had ze een Monique obsessie.
Nee hoor, kijk maar, hier heb je ze :quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor schatjSorry als je dat dacht
Die boze pearlbitch heeft me in het ootje genomen![]()
Volgens mij wel, aangezien ik dacht ergens te hebben gelezen dat Sjoerd met het idee van een weblog aan kwam zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Is die Sjoerd dan wel een bekende van hem??
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar, hier heb je ze :
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Monique was lekker en hield iets teveel van jonge mannen dan eigenlijk goed voor haar en vooral haar gezin wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb BB niet gevolgd. Wat was er dan met die Monique om geobsedeerd door te raken?
Hahaha.. hoe raad je dat zo ???quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was een stom mens.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb BB niet gevolgd. Wat was er dan met die Monique om geobsedeerd door te raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |