Denk meer dat Eric ontzettend jaloers is op Lieke. Hij komt chronisch aandacht tekort nu vooral van Huub.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb zo'n idee dat eric bij huub blijft omdat het zijn enige backing is, maar denk dat hij eigenlijk huub niet echt mag
Ik heb ook zo'n idee dat het te maken heeft met het commentaar tijdens de popi poll, dat hij een meeloper was enzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric moet eens ophouden met die flauwe kul.
De schat mag niet op het forum komenquote:
Kijk eens goed..ik heb het licht gezien..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:38 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij hangt die lamp er gewoon voor de sier, heb dat ding nog nooit aan gezien!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kijk eens goed..ik heb het licht gezien..![]()
Vervolg: B: Huub heeft nu ruzie met Lieke, daarom maakte ik snel de lamp schoon. Blijven voeren, gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Let op Doeshi, Huub heeft ...... enne Huub ....... enne Huub ..... "
[afbeelding]
Ik vind het hele huis er niet op vooruit zijn gegaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Die lamp is trouwens óók oerlelijk.
Het plan van Melisa gaat van start? Brian gaat achter Lieke aan...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Huub en Lieke ruzie word nu het plan geloof ik.
Eens! Vooral die eettafel is echt een miskoop! De Game Room vind ik wel leuker geworden! Slaapkamers zijn ook wel ok, maar dat oogt nu wat rommeliger.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het hele huis er niet op vooruit zijn gegaan.![]()
Die opmerking van Jaap was scherp, Lieke als je nou zo hard had gewerkt in de HH had je je ontslag niet gehad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:42 schreef Clank het volgende:
Waarom loopt Lieke nou zo te soppen?? Dacht dat ze wel blij zou zijn als de HH wat extra werk zou hebben.
Slecht plan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Het plan van Melisa gaat van start? Brian gaat achter Lieke aan...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef Starlie het volgende:
Als ik het zo lees zien jullie het liefst Eric allemaal vertrekken! Ik ook hoor.... maar vinden jullie ook niet dat Huub scheit irritant is??? En Lieke gewoon een walgelijk wijf is??? Van mij mogen ze echt alle 3 ophoepelen! Ik begin zelfs Natas en Brain leuker te vinden... Amanda en Jaap vind ik persoonlijk sowieso wel leuk, Jaap omdat hij compleet gestoord is en Amanda omdat het gewoon een naief grietje is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |