quote:
Nee hoor schatjquote:
Cora en Sjoerd (=webbouwer/webmaster van KingJaap.nl)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef Starlie het volgende:
Weet trouwens iemand of Jaap morgen iemand heeft uitgenodigd? En zo ja, wie???
Dank je!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Cora en Sjoerd (=webbouwer/webmaster van KingJaap.nl)
Please NOOOOOOOO.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het is nu erg saai in de kooi maar de bedoeling was ook dat Judith langs zou komen voor een discussie. Helaas heeft ze afgebelt, misschien dat ze toch nog komt??
Okquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor schatjSorry als je dat dacht
Die boze pearlbitch heeft me in het ootje genomen![]()
Je vergeet Didoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wedden dat ze helemaal leip is van Lieke.
Bij BB had ze een Monique obsessie.
Heb BB niet gevolgd. Wat was er dan met die Monique om geobsedeerd door te raken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij BB had ze een Monique obsessie.
Nee hoor, kijk maar, hier heb je ze :quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor schatjSorry als je dat dacht
Die boze pearlbitch heeft me in het ootje genomen![]()
Volgens mij wel, aangezien ik dacht ergens te hebben gelezen dat Sjoerd met het idee van een weblog aan kwam zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Is die Sjoerd dan wel een bekende van hem??
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar, hier heb je ze :
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Monique was lekker en hield iets teveel van jonge mannen dan eigenlijk goed voor haar en vooral haar gezin wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb BB niet gevolgd. Wat was er dan met die Monique om geobsedeerd door te raken?
Hahaha.. hoe raad je dat zo ???quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was een stom mens.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb BB niet gevolgd. Wat was er dan met die Monique om geobsedeerd door te raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |