Daar heb ik me al vaker aan geërgerd. Daarvoor moet je denkik in het feedback forum zijn, dit is iig niet de juiste plek, lijkt me.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:59 schreef MaGNeT het volgende:
Spam:
HuHu(Developer) - zondag 24 juni 2007 @ 16:23
[signature]
Bij Herinneringen op linnen kunt u uw mooiste foto's laten drukken op prachtig linnen en wij spannen dit vervolgens met de hand op een houten frame. Zo ontstaat er een prachtig fotoschilderij.
Ah, oké, ga ik daar ff checken.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Daar heb ik me al vaker aan geërgerd. Daarvoor moet je denkik in het feedback forum zijn, dit is iig niet de juiste plek, lijkt me.
hier: vraagje over onderschriften staat infoquote:Op zondag 24 juni 2007 17:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Daar heb ik me al vaker aan geërgerd. Daarvoor moet je denkik in het feedback forum zijn, dit is iig niet de juiste plek, lijkt me.
Zelfmoordfilmpjes IIquote:Op maandag 25 juni 2007 17:40 schreef Kjew het volgende:
Ik vind deze Zelfmoordfilmpjes zeer ongepast. Ik weet dat je kunt kiezen; kijken of niet. Echter gezien de norm op basis waarvan andere topics gesloten worden vind ik sluiting van deze zeer gepast. Bij voorbaat dank.
Hihihi.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:37 schreef Crappery het volgende:
Doe eens snel openen, en rap.
Zelfmoordfilmpjes II
Dat dusquote:Op maandag 25 juni 2007 19:39 schreef Klonk het volgende:
ik zei toch niet zeuren, topic is dicht en blijft dat, als je ranzige filmpje wilt uitwissellen ga je maar fijn msn-en
Verwijderd.quote:
het kan toch wel gediscussieerd worden?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:39 schreef Klonk het volgende:
ik zei toch niet zeuren, topic is dicht en blijft dat, als je ranzige filmpje wilt uitwissellen ga je maar fijn msn-en
Heel simpel. Het mag niet. Deel 1 is ongezien geweest en er komt geen deel twee en geen deel etc. Lees de policy.quote:
ik bedoel dan zonder de links hequote:Op maandag 25 juni 2007 20:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Heel simpel. Het mag niet. Deel 1 is ongezien geweest en er komt geen deel twee en geen deel etc. Lees de policy.
Waarover wil je dan discussiëren?quote:
Zoals de TS in de oorspronkelijke topic over zelfmoord:quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Er staan de laatste tijd steeds meer zelfmoord filmpjes op Internet.. Nu ook weer 2 mensen die voor een metro springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en laatst ook een stukje van de documentaire "The Bridge". Wat vinden jullie daar nou van? Kijken jullie ernaar? Ja / Nee / Waaromn wel / niet?
Ik kijk wel maar krijg na het kijken nogal een onpasselijk gevoel.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:24 schreef Klonk het volgende:
net zo serieus als een mop van sam en moos
Over zelfmoord hebben we het ook niet op FOK!. Lang verhaal lange geschiedenis.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:26 schreef wise het volgende:
[..]
Zoals de TS in de oorspronkelijke topic over zelfmoord:
[..]
Die is wegquote:
Oeh, ik raak altijd een beetje opgewonden als je zo doet nikkyquote:Op maandag 25 juni 2007 19:56 schreef nikky het volgende:
Voor wie het nog niet helemaal duidelijk heeft: de volgende heeft een ban.
Lang.
Ja, maar de rotzooi is verwijderd. En terecht. Onnodige ziekheid...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfmoordenaars
Ik kan er nog gewoon posten?
Mot je daar gaan klagen jah!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
de KLBmodjes schijnen het wel prima te vinden. Na ja, wat doe je ook in GC FB over een KLB topic?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef Emel het volgende:
mag Turkentopic centraal?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:09 schreef SolidasRock het volgende:
Hoi, ik heb een topicreport in GC aangemaakt, kan daar naar gekeken worden![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef Emel het volgende:
mag Turkentopic centraal?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:09 schreef SolidasRock het volgende:
Hoi, ik heb een topicreport in GC aangemaakt, kan daar naar gekeken worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |