Die heeft zich op 17 augustus 1987 verhangen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:39 schreef Gewas het volgende:
Bedenk hier wat er met de echte Rudolf Hess is gebeurd.
Ik heb gelezen dat hij vermoord was door de Britse SAS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Die heeft zich op 17 augustus 1987 verhangen.
Ja zoiets had ik ook gelezen. Waarom zou hij zichzelf ophangen op die leeftijd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:45 schreef RM-rf het volgende:
Kun je daarvoor een bron geven (van die littekens op zijn rug die er wel of niet moesten zitten?)
ik ken enkel het verhaal dat een tweede duitse dokter die de autopsie doorvoerde, op basis van de littekens aan nde hals tot de conclusie kwam dat de dood veroorzaakt zou kunnen zij door wurging en zeker niet noodzakelijk verghanging, wat de engelse arts als conclusie had
Op basis daarvan beweert de familie dat hess vermoord is en geen zelfmoord had gepleegd (hij was nl. al 93 jaar oud en zeer weinig mobiel, kon niet meer zelf lopen of zn schoenveters strikken)
Um, niet om het een of ander, maar dat is een roman. Fictie, dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Gewas het volgende:
De bron is het boek De Dubbelganger van Tomas Ross.
Och, ik kan me eigenlijk genoeg redenen voorstellen waarom iemand die zo nauw betrokken is geweest bij de misdaden van de nazi-top, daar vroeger of later toe komt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Gewas het volgende:
Waarom zou hij zichzelf ophangen op die leeftijd?
Oh.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, niet om het een of ander, maar dat is een roman. Fictie, dus.
Ja, de namen zullen ongetwijfeld goed gespeld zijn. Ik denk dat je dan de 'kern van waarheid' wel gehad hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh.Maar niet alles in dat boek was fictie er kan ook een kern van waarheid in zitten misschien.
Rudolph Hes, Hitler en meer, zijn met onderzeeërs vertrokken naar Antarctica, daar bevindt zich namelijk een ingang naar de Holle Aarde.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:39 schreef Gewas het volgende:
Hoi, denken jullie dat de Hess die in de Spandua gevangenis zat de echte was? Er was een dokter die Hess' lichaam kwam onderzoeken. En wat bleek, Hess had geen littekens op zijn rug terwijl de echte dat wel had. De Hess die in de gevangenis zat kan een dubbelganger geweest zijn. Maar waar was de echte Hess dan gebleven?
Bedenk hier wat er met de echte Rudolf Hess is gebeurd.
Hitler ook? Zie ook mijn andere topic: Het Derde Rijk leeft voortquote:Op maandag 9 juli 2007 16:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Rudolph Hes, Hitler en meer, zijn met onderzeeërs vertrokken naar Antarctica, daar bevindt zich namelijk een ingang naar de Holle Aarde.
Vandaar uit zijn ze een aanval op Amerika aan het voorbereiden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |