abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51207395
Hoi, denken jullie dat de Hess die in de Spandua gevangenis zat de echte was? Er was een dokter die Hess' lichaam kwam onderzoeken. En wat bleek, Hess had geen littekens op zijn rug terwijl de echte dat wel had. De Hess die in de gevangenis zat kan een dubbelganger geweest zijn. Maar waar was de echte Hess dan gebleven?

Bedenk hier wat er met de echte Rudolf Hess is gebeurd.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:40:53 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51207436
Zucht. De echte Rudolf Hess zat in Spandau. Zie de getuigenis en de memoires van Albert Speer, die 20 jaar met Hess in de bak zat.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_51207459
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:39 schreef Gewas het volgende:
Die heeft zich op 17 augustus 1987 verhangen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_51207512
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:41 schreef dwerg het volgende:

[..]

Die heeft zich op 17 augustus 1987 verhangen.
Ik heb gelezen dat hij vermoord was door de Britse SAS.
pi_51207538
Maar waarom zou de Britse SAS een dubbelganger willen vermoorden?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:45:14 #6
66444 Lord_Vetinari
pi_51207572
Nog afgezien van het feit dat de SAS de Britse commando's zijn en die niet a la de CIA aan stiekeme moorden doen.
pi_51207591
Kun je daarvoor een bron geven (van die littekens op zijn rug die er wel of niet moesten zitten?)

ik ken enkel het verhaal dat een tweede duitse dokter die een autopsie doorvoerde, op basis van de littekens aan de hals tot de conclusie kwam dat de dood veroorzaakt zou kunnen zij door wurging en zeker niet noodzakelijk verhanging, wat de engelse arts als Conclusie had als 'enige doodsoorzaak' (dood door verstikking door verhanging).
de tweede arts kwam tot de conclusie van dood door verstikking (dat staat buiten twijfel) door verhanging óf wurging (het is dus ook niet zo dat de tweede arts 'moord' vaststelde, hij opperde het enkel als 'mogelijkheid')

Op basis daarvan beweert de familie dat Hess vermoord zou zijn en geen zelfmoord had gepleegd (hij was nl. al 93 jaar oud en zeer weinig mobiel, kon niet meer zelf lopen of zn schoenveters strikken)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51207654
De bron is het boek De Dubbelganger van Tomas Ross.
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:45 schreef RM-rf het volgende:
Kun je daarvoor een bron geven (van die littekens op zijn rug die er wel of niet moesten zitten?)

ik ken enkel het verhaal dat een tweede duitse dokter die de autopsie doorvoerde, op basis van de littekens aan nde hals tot de conclusie kwam dat de dood veroorzaakt zou kunnen zij door wurging en zeker niet noodzakelijk verghanging, wat de engelse arts als conclusie had

Op basis daarvan beweert de familie dat hess vermoord is en geen zelfmoord had gepleegd (hij was nl. al 93 jaar oud en zeer weinig mobiel, kon niet meer zelf lopen of zn schoenveters strikken)
Ja zoiets had ik ook gelezen. Waarom zou hij zichzelf ophangen op die leeftijd?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:48:52 #9
66444 Lord_Vetinari
pi_51207691
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Gewas het volgende:
De bron is het boek De Dubbelganger van Tomas Ross.
Um, niet om het een of ander, maar dat is een roman. Fictie, dus.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:52:50 #10
33189 RM-rf
1/998001
pi_51207825
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Gewas het volgende:

Waarom zou hij zichzelf ophangen op die leeftijd?
Och, ik kan me eigenlijk genoeg redenen voorstellen waarom iemand die zo nauw betrokken is geweest bij de misdaden van de nazi-top, daar vroeger of later toe komt.
Ik 'hoop' eigenlijk zelfs dat dat het is geweest en niet puur egocentrische gedachtes over de zin van zijn leven tijdens en evt. na de gevangenschap

Hij had idd wel enkele weken van tevoren een vrijlatingsverzoek ingediend en het leek een kans te maken, er was idd een zeker 'moeheid' over het belang van nazi-gevangen en bovendien, de kosten van zijn gevangenschap waren erg hoog, een hele gevangenis voor hem alleen in stand houden: dat zou natuurlijk ook een motief zijn voor eventuele moord
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51208367
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Um, niet om het een of ander, maar dat is een roman. Fictie, dus.
Oh. Maar niet alles in dat boek was fictie er kan ook een kern van waarheid in zitten misschien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2007 18:10:54 ]
  zaterdag 7 juli 2007 @ 08:20:54 #12
66444 Lord_Vetinari
pi_51224384
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:10 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oh. Maar niet alles in dat boek was fictie er kan ook een kern van waarheid in zitten misschien.
Ja, de namen zullen ongetwijfeld goed gespeld zijn. Ik denk dat je dan de 'kern van waarheid' wel gehad hebt.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:10:50 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_51231772
Schopje naar BNW
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:41:19 #14
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_51247097
Tja..zelfmoord nadat special agents je bezoeken........
pi_51296057
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:39 schreef Gewas het volgende:
Hoi, denken jullie dat de Hess die in de Spandua gevangenis zat de echte was? Er was een dokter die Hess' lichaam kwam onderzoeken. En wat bleek, Hess had geen littekens op zijn rug terwijl de echte dat wel had. De Hess die in de gevangenis zat kan een dubbelganger geweest zijn. Maar waar was de echte Hess dan gebleven?

Rudolph Hes, Hitler en meer, zijn met onderzeeërs vertrokken naar Antarctica, daar bevindt zich namelijk een ingang naar de Holle Aarde.
Vandaar uit zijn ze een aanval op Amerika aan het voorbereiden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51297021
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Rudolph Hes, Hitler en meer, zijn met onderzeeërs vertrokken naar Antarctica, daar bevindt zich namelijk een ingang naar de Holle Aarde.
Vandaar uit zijn ze een aanval op Amerika aan het voorbereiden.
Hitler ook? Zie ook mijn andere topic: Het Derde Rijk leeft voort
  vrijdag 13 juli 2007 @ 03:09:16 #17
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_51418177
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 15 juli 2007 @ 01:07:54 #18
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_51478902
Hij is met een tigertank en al naar mallorca gereden en een eigen breezerbar begonnen.

slotje.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')