goed zo, we zijn benieuwdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
Ik heb maar een laptop meegenomen tijdens mijn vlucht, peter mistte mij zojuist.
Ik zal dus dit forum op de hoogte houden van mijn escapades.
Nee ik ben geen baviaan, leer onze rassen kennen...zucht..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Schunckelstar het volgende:
je beheerst de taal aardig goed voor een gorilla![]()
ps,heb jij ook zo'n vieze rooie aambeienreet![]()
Nou...ik ben authentiek dus ik moest toch een account aanmaken.quote:
Ga vrouwen verslinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:52 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
Alsof gorilla's niet weten wat een PI is
Dolly, de mislukte kloongorillaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:07 schreef SuperwormJim het volgende:
kloon van ...
yvonne of een andere 'powervrouw'/vrouwelijke (ex)mod, dat soort mensen gebruikt altijd heul.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:07 schreef SuperwormJim het volgende:
kloon van ...
Helegaar niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:27 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
yvonne of een andere 'powervrouw'/vrouwelijke (ex)mod, dat soort mensen gebruikt altijd heul.![]()
Hallo menswezen, prettig kennis te maken.quote:
Digidier is leukerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Jekoos het volgende:
Heb je ook hyves, meneer (kut)aap?
En ben je ook lid van http://www.webpet.nl/
Je werd gepest door de de bezoekers las ik?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:50 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
[..]
Hallo menswezen, prettig kennis te maken.
Nou als gorilla voel ik mij wel vaker gediscrimineerd.. mensen behandelen je alsof je een debieltje bent.. terwijl mensen zelf zich voordoen als, mensen denken ook dat omdat ik in een hokje zit ze maar alles kunnen flikken...en bijvoorbeeld je tanden laten zien aan mij is not done..dat vat ik op als een uitdaging, vooral als een vrouw zoiets doet dan kan ze een corrigerende tik verwachten, laat het nou net zo zijn dat ik kan zwemmen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je werd gepest door de de bezoekers las ik?
Mens, je bent nog lelijker dan mijn ex vrouw.. volgende keer trek ik je been eraf.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef Petronella-Yvonne-de-Hord het volgende:
Met die lekkere gespierde armen van je, en dat lekkere kontje. Ik weet dat je me wil, anders lach je ook niet zo naar me!![]()
Dat noem ik geen vrijheid, zelfs amerika is nog vrijer dan dat...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:00 schreef Dirkh het volgende:
Slecht geïntegreerde kutaap, hoe durf je! Na al die jaren goede verzorging, mensen die je vanachter het glas toelachte, je met steentjes wakker maakte als je lag te pitten terwijl je je kunstje moest vertonen. Jouw bedje was gespreid, je had alle vrijeid.
Een mens dat mij afmaakt? waarmee? een pistool? hahaha...jullie kunnen nieteens op je armen lopen...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef archgallo het volgende:
Bokito ben je nou niet bang dat ze je afmaken, omdat je 'te gevaarlijk' bent?
Erm, geen problemen mee gehad..ze passen er gewoon op hoor...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:08 schreef Ja-Ik het volgende:
hoe krijg je met die grote vingers die kleine knopjes van je laptop ingedrukt?
ohquote:Op zondag 20 mei 2007 18:09 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
[..]
Erm, geen problemen mee gehad..ze passen er gewoon op hoor...
Want wij hebben voeten.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:08 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
[..]
Een mens dat mij afmaakt? waarmee? een pistool? hahaha...jullie kunnen nieteens op je armen lopen...
Nee en daarom hebben we onze handen vrij om een pistool vast te houden.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:08 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
[..]
Een mens dat mij afmaakt? waarmee? een pistool? hahaha...jullie kunnen nieteens op je armen lopen...
Niet nodig, je mag mij best even komen bekijken in blijdorp, zelfs al zouden er geen grachten zijn doe ik mensen niks, ik ben zelfs opgevoed door mensen maar wanneer mensen mij denegreren hebben ze de verkeerde voor zich.quote:
Ik kan wel op mijn voeten lopen maar het ziet er zo raar uit..quote:Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef archgallo het volgende:
[..]
Nee en daarom hebben we onze handen vrij om een pistool vast te houden.
Als iemand een pistool op je richt moet je ze maar snel een klap verkopen!
Untermensch.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:28 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
[..]
Ik kan wel op mijn voeten lopen maar het ziet er zo raar uit..
Ja ja, zeg dat maar wanneer je voor mij staat vleeskroket dat je bent.quote:
Okequote:Op zondag 20 mei 2007 18:27 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
[..]
Niet nodig, je mag mij best even komen bekijken in blijdorp, zelfs al zouden er geen grachten zijn doe ik mensen niks, ik ben zelfs opgevoed door mensen maar wanneer mensen mij denegreren hebben ze de verkeerde voor zich.
Vind ik wel lief.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke
Hoe sta je tegenover konijntjes?
Dat hangt er vanaf natuurlijk. Blijft er altijd stront aan je haartjes plakken als je bent geweest?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke
Hoe sta je tegenover konijntjes?
Nou, ik kijk meestal naar de wolkenhemel, en fantaseer er vormpjes in.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef Nepthys het volgende:
Hoi Bokito![]()
Wat doe je nou eigenlijk de hele dag in de dierentuin behalve bananen eten en met je laptop spelen?
Zolang je maar geen apenstreken uithaalt.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:10 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
[..]
Nou, ik kijk meestal naar de wolkenhemel, en fantaseer er vormpjes in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |