Veel van de prutfilms verdwijnen uiteindelijk wel uit de lijst. Ik hoop dat Harry Potter 8 er voor het einde van het jaar uit is, anders moet ik eerst ook deel 6 en 7 nog gaan kijken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het bij Bollywoodfilms vaak iets terechter dat ze hoge waarderingen krijgen dan bij "hilarische" films uit Turkije of Rusland. Ze zijn doorgaans erg lang, maar kijken verrassend vlot weg. Bij die andere rotzooi is 't echt een lijdensweg om ze uit te zitten, daar zijn er bij waarbij ik dan maar overweeg om tot het einde der tijden op 249 te blijven staan.
Klopt op zich wel. Hoewel er ook bij de hooggewaardeerde Bollywoodfilms soms stinkers tussen zitten. Iedereen zou Andaz Apna Apna (1994) - IMDb moeten mijden als de pest.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het bij Bollywoodfilms vaak iets terechter dat ze hoge waarderingen krijgen dan bij "hilarische" films uit Turkije of Rusland. Ze zijn doorgaans erg lang, maar kijken verrassend vlot weg. Bij die andere rotzooi is 't echt een lijdensweg om ze uit te zitten, daar zijn er bij waarbij ik dan maar overweeg om tot het einde der tijden op 249 te blijven staan.
Ik sta trouwens op 250, Taare Zameen Par vond ik goed genoeg om een achtje te geven.
Kun je deze lijst zien? http://www.icheckmovies.com/lists/imdb+top+1000/lampa/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:10 schreef Lemans24 het volgende:
Is er eigenlijk ergens een lijst van films die net niet in de IMDb top 250 staan? Volgens dezelfde formule dus, maar dan de nummers 251 t/m 500 bijvoorbeeld.
Ja, die werkt. Klopt ook bijna helemaal, behalve dat hier films tussen staan die IMDb er handmatig uit heeft gehaald, zoals Fetih 1453.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Kun je deze lijst zien? http://www.icheckmovies.com/lists/imdb+top+1000/lampa/
Er is bij IMDB ook wel een langere lijst, maar volgens mij zit die in het betaalgedeelte.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, die werkt. Klopt ook bijna helemaal, behalve dat hier films tussen staan die IMDb er handmatig uit heeft gehaald, zoals Fetih 1453.
Oh, en de volgorde klopt ook niet, dit is een user rating top 1000, denk ik.
Dat lees ik ook net.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Er is bij IMDB ook wel een langere lijst, maar volgens mij zit die in het betaalgedeelte.
Hier staat een top 1000 van augustus: http://www.icheckmovies.com/lists/imdb+top+1000/lampa/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:10 schreef Lemans24 het volgende:
Is er eigenlijk ergens een lijst van films die net niet in de IMDb top 250 staan? Volgens dezelfde formule dus, maar dan de nummers 251 t/m 500 bijvoorbeeld.
TV / De IMDb Top 250... hoe loopt-ie verder?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:10 schreef Lemans24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |