Jij hebt nog een hoop meesterwerken die je moet zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:46 schreef macondo het volgende:
Leuk, je kunt elkaar ook volgen merk ik. En de verschillen zien.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij hebt nog een hoop meesterwerken die je moet zien. Maar dat vind je waarschijnlijk ook van mij
.
Die eerste 220 zijn min of meer stabiel (af en toe een recente film die er bij komt), maar die laatste 30 wisselen vaak, dat is eigenlijk een film of 60/70 die steeds op en neer gaan. Eens je die allemaal hebt gehad, dan is 't gewoon nieuwe films bijhouden en blijf je relatief eenvoudig op 250 staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef Falco het volgende:
Ik sta nu weer op 243 van de 250, paar nieuwe films en een paar oude films heb ik te gaan, maar als ik ze allemaal gezien heb zal de teller wel wederom op 243 van de 250 staan.
Jij hebt wat opvallende lacunes in je lijstje zittenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die eerste 220 zijn min of meer stabiel (af en toe een recente film die er bij komt), maar die laatste 30 wisselen vaak, dat is eigenlijk een film of 60/70 die steeds op en neer gaan. Eens je die allemaal hebt gehad, dan is 't gewoon nieuwe films bijhouden en blijf je relatief eenvoudig op 250 staan.
Dat was omdat ik deze morgen geen zin had om 250 keer te klikken en ik geen mogelijkheid zag om alles in 1 keer te markeren, nu staat het wel juist.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij hebt wat opvallende lacunes in je lijstje zitten
Seven, Forrest Gump...
Oke.. respectquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was omdat ik deze morgen geen zin had om 250 keer te klikken en ik geen mogelijkheid zag om alles in 1 keer te markeren, nu staat het wel juist.
136. Op dit tempo heb ik ze allemaal gezien, eh, juli 2015.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef speknek het volgende:
Handige website. Ik kom op 126. Veel hele oude films heb ik niet gezien, maar die interesseren me ook niet zo om eerlijk te zijn. Een aantal van de westerns alleen met schuin oog terwijl ik teveel bier op heb. Enige grote hiaten toch wel de Godfather films.
Toffe site, zelfs de Fok! top 250 staat erbij.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef Flugel83 het volgende:
222/250![]()
http://www.icheckmovies.com/list/top+250/mcmurphy/
Die site is dan ook gemaakt door een Fok!kerquote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Thijz het volgende:
[..]
Toffe site, zelfs de Fok! top 250 staat erbij.![]()
111 / 250
Nu al 42, al heb ik er maar 2 gekekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:55 schreef frame-saw het volgende:
32/250, maar heb ook behoorlijk wat films al gedownload uit de lijst maar nooit gekeken![]()
En ook een paar films van vroeger die ik ben vergeten waarschijnlijk. En films als The Godfather trekken mij totaal niet
Momenteel precies 220quote:Op maandag 12 januari 2009 18:10 schreef Gatalin het volgende:
Ik schommel nu al een paar maanden tussen de 180 en 185 films. Ik wil dit jaar toch eigenlijk wel richting de 220 gaan.
75 / 250 ik ga vooruitquote:Op woensdag 3 december 2008 05:52 schreef Yurithemaster het volgende:
61 / 250
Ik mis er op dit moment 3, Perks of Being a Wallflower, Life of Pi en Taare Zameen Par (sinds wanneer staat die erin?).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 05:35 schreef Lemans24 het volgende:
Zijn er hier mensen die ze allemaal hebben gezien?
Sinds ie 25000 votes heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik mis er op dit moment 3, Perks of Being a Wallflower, Life of Pi en Taare Zameen Par (sinds wanneer staat die erin?).
Veel van de prutfilms verdwijnen uiteindelijk wel uit de lijst. Ik hoop dat Harry Potter 8 er voor het einde van het jaar uit is, anders moet ik eerst ook deel 6 en 7 nog gaan kijken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het bij Bollywoodfilms vaak iets terechter dat ze hoge waarderingen krijgen dan bij "hilarische" films uit Turkije of Rusland. Ze zijn doorgaans erg lang, maar kijken verrassend vlot weg. Bij die andere rotzooi is 't echt een lijdensweg om ze uit te zitten, daar zijn er bij waarbij ik dan maar overweeg om tot het einde der tijden op 249 te blijven staan.
Klopt op zich wel. Hoewel er ook bij de hooggewaardeerde Bollywoodfilms soms stinkers tussen zitten. Iedereen zou Andaz Apna Apna (1994) - IMDb moeten mijden als de pest.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het bij Bollywoodfilms vaak iets terechter dat ze hoge waarderingen krijgen dan bij "hilarische" films uit Turkije of Rusland. Ze zijn doorgaans erg lang, maar kijken verrassend vlot weg. Bij die andere rotzooi is 't echt een lijdensweg om ze uit te zitten, daar zijn er bij waarbij ik dan maar overweeg om tot het einde der tijden op 249 te blijven staan.
Ik sta trouwens op 250, Taare Zameen Par vond ik goed genoeg om een achtje te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |