Het gaat nu niet zo heel hard meer. Maar minstens 1 per maand moet toch lukken.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De 18e van de maand, het is weer zover.
In mijn queeste zit ik inmiddels op:
157/250
Beter dan Monty Python imho maar toch staat hij eronderquote:
Die film geweldig?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:28 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Inderdaad, die geweldige film moet veel hoger!
Maar daat staan dan wel weer veel elitaire navelstaar films op. The Godfather is een leukere nummer 1 dan Citizen Kane. Maar zo is La Règle du Jeu weer een terechtere nummer 2 dan The Shawshank Redemption.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:59 schreef Jed1Gam het volgende:
130/250, staat wel veel crap tussen. Ik ben overgestapt op deze lijst http://www.theyshootpictures.com/gf1000.htm![]()
Weer een maand later en nu ben ik wel aardig opgeschoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het gaat nu niet zo heel hard meer. Maar minstens 1 per maand moet toch lukken.
159/250
Gewoon via de powersearch van IMDb doen, mits je natuurlijk alle (relevante) films in je votehistory hebt staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Al loopt twofifty.org uiteraard weer hopeloos achter en zijn het er eigenlijk stiekem 5.
Ja, zo kwam ik aan die 5quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gewoon via de powersearch van IMDb doen, mits je natuurlijk alle (relevante) films in je votehistory hebt staan.
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gevonden.
Het Grote Filmsnob Opschep Topique
Mooie quote van Sokolskyquote:Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gevonden.
Over dat The Shawshank Redemption en The Green Mile eigenlijk sentimentele zeikfilms zouden zijn.quote:Ik weet dat ik dat eigenlijk zou moeten vinden. Probleem is: de laatste keer dat ik ze keek vond ik dat niet. En om nou geforceerd films lager te gaan zetten omdat ze geen snobstatus hebben, nee. Noem het dan maar guilty pleasures
193 Gezienquote:Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gevonden.
Ik heb daar een boek van. Is inderdaad best aardig en de moeite waard. Natuurlijk zijn er wel wat missers zoals het voorkomen van Three Kings en Meet the Parents en het ontbreken van een Donnie Darko (om het even recent te houden).quote:Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef Gorro het volgende:
Van die top 1000 heb ik er 617 gezien en 194 van hun 2000-nu top 250
Die listsofbest.com site is inderdaad wel relaxed. Staat ook de 1001 Movies You Nust See Before You Die lijst van Steven Jay Schneider op. Die is ook prima, hoewel die natuurlijk vrij persoonlijk is, maar toch iets minder snob dan de TSPDT top 1000.
Sorry?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:18 schreef unioz het volgende:
[..]
Beter dan Monty Python imho maar toch staat hij eronder![]()
Daar heb ik er 181 van gezien. En precies de helft van de Top 100.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:57 schreef Doff het volgende:
[..]
193 Gezien. Dus maar 1 op de 5 ongeveer, nog een hoop tegaan. Al zegt de helft van de titels me helemaal niets. Wel lang mee bezig geweest zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |