Dat zou je ook kunnen zeggen over bijvoorbeeld War of the Worlds. Toch denk ik dat er veel mensen zijn die het niet zo op prijs stellen als je het einde vertelt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:14 schreef Cheiron het volgende:
Planet of the Apes "spoileren" .. serieus. Als je die film NU nog niet hebt gezien maakt een spoiler oko geen fuck meer uit natuurlijk.
Sorry, maar dat schaar ik toch echt onder algemene kennis. Er is in zn algemeenheid toch wel een soort verjaring mbt spoilers lijkt mij. Mag je het einde van Cassablanca ook niet verklappen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:29 schreef JelleS het volgende:
[..]
Dat zou je ook kunnen zeggen over bijvoorbeeld War of the Worlds. Toch denk ik dat er veel mensen zijn die het niet zo op prijs stellen als je het einde vertelt.
Een beetje zoals beweren dat de film iemand niet veel deed, maar dat 't wel een meesterwerk was, jawel, dat wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:03 schreef Herald het volgende:
Overigens vind ik nog altijd het mooiste dat mensen bij vage eindes beweren "ja het is duidelijk, maar wat het nou precies betekent zeg ik niet. Maar dat het einde duidelijk is staat buiten kijf!".
Niet halverwege, na 95 minuten als we midden in Moss zijn verhaal zitten en we een fade to black krijgen meteen overschakelen naar de Sherrif, als ineens alles achter de rug blijkt te zijin. weg actie, en ineens geneuzelquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stijlbreuken halverwege de film heb ik niet opgemerkt; hoogstwaarschijnlijk omdat ze er niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn. Niet dat ik het geloof, wel orgineel.
En over t eind verpesten, je kunt het vergelijken met LOTR, dat Frodo bijna bij de berg is en dat we ineens fade to black zien en hij in bed ligt en de rest vertelt wat er is gebeurd.
En dat van POTA niet,ook niet bij het zien van de filmposter?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:46 schreef JelleS het volgende:
Het einde van Casablanca is nogal voorspelbaar, .
Ja ach, er zijn ook mensen die niet weten dat Jezus aan het kruis sterft bij het zien van Passion of th Christ of niet weten dat Darth Vader de vader is van Luke Skywalker.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:29 schreef JelleS het volgende:
[..]
Dat zou je ook kunnen zeggen over bijvoorbeeld War of the Worlds. Toch denk ik dat er veel mensen zijn die het niet zo op prijs stellen als je het einde vertelt.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:54 schreef SunChaser het volgende:
Niet halverwege, na 95 minuten als we midden in Moss zijn verhaal zitten en we een fade to black krijgen meteen overschakelen naar de Sherrif, als ineens alles achter de rug blijkt te zijin. weg actie, en ineens geneuzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog wel het beste voorbeeld is van die hopeloosheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Heathen. op 22-02-2008 15:06:34 ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef MrHayo het volgende:
Wel een leuk verhaal en een boeiende (rustige/hectische) sfeer in de film gecreeerd, maar het is veel te langdradig en het einde is gaar.
Wel aardige dialogen, maar teveel (onnodige) dialogen, waardoor de film geregeld mijn aandacht verloor.
Geen oscar waard.
Ja nou iedereen zijn ding he, maar ik verspil mijn tijd liever niet met langdradige films.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:38 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
![]()
![]()
misschien moet je Jumper eens gaan kijken, is meer wat voor jou
Heb je gelijk in. Ik had moeten zeggen dat ik het geen prijs voor beste film waard vind. Vier oscars wtf!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad Heathen.. en net zoals je gigantisch dikke mensen hebt die alleen maar junk food eten heb je die ook bij films. Dat elke persoon een eigen smaak heeft ben ik het ook wel mee eens, maar ga dan niet zeggen dat het geen oscar waard is omdat jij het zo langdradig vindt.
[ afbeelding ]
Vandaar dat fast food restaurants ook nooit een michelinster krijgenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:21 schreef MrHayo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik had moeten zeggen dat ik het geen prijs voor beste film waard vind. Vier oscars wtf!
Oscars worden altijd aan lange films met lange dialogen gegeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |