Ja verdomme zeg. Ik net ff snel in de pauze naar de Koel gereden. Denk: die kaartjes haal ik wel ff snel. Toen ik die rij zag, heb ik me maar weer omgedraaid.quote:
Aldus iemand met veel ervaring daarin.quote:
Precies, in Waalwijk was het niet eens uiverkocht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beleving is er in elk geval wel daar!![]()
Naja, promoveren is natuurlijk ook veel interessanter dan niet degraderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, in Waalwijk was het niet eens uiverkocht.
Natuurlijk, maar in potentie heeft VVV een grtere achterban dan RKC.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Naja, promoveren is natuurlijk ook veel interessanter dan niet degraderen.
Vind je het gek heel noord limburg aast er nu op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar in potentie heeft VVV een grtere achterban dan RKC.![]()
In Waalwijk zit het nooit vol!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Naja, promoveren is natuurlijk ook veel interessanter dan niet degraderen.
In potentie. Dan betekent dat ze in potentie altijd een grote achterban hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Vind je het gek heel noord limburg aast er nu op.
Precies dat bedoel ik ook dat ze daardoor een groot achterban hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
In potentie. Dan betekent dat ze in potentie altijd een grote achterban hebben.
Precies en dat is exact het probleem van RKC. Er liggen te veel in potentie grotere clubs in de buurt en daarom zal RKC nooit meer als pak m beet 6.000 toeschouwers gemiddeld trekken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
In potentie. Dan betekent dat ze in potentie altijd een grote achterban hebben.
Yeaaah, ik heb m'n kaartje. Er stond 1 iemand voor me dus ik heb nog geen 1 minuut gewacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef En_ieka het volgende:
Hele stadion is al uitverkocht, behalve seizoenskaarthouders kunnen hun plek nog reserveren. Ik ga rond etenstijd, ik hoop dat het dan minder druk is.
heb alleen de 2de helft kunnen zien maar vond dat Bossen zowiezo erg het fluiten was alsof rkc er niet uit mocht vliegen van de knvb.... ook toen ie affloot terwijl ie 10 seconden eerder nog een corner toekendequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds twijfel over die buitenspelgoal. Hij vlagde volgens mij in ieder geval aan de late kant.
Ik ben geen VVV-supporter en redelijk objectief. RKC was inderdaad de betere ploeg, maar Bossen floot inderdaad heel veel in hun voordeel. Zeker naarmate de wedstrijd vorderde en vvV sterker begon te worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef BonJovi het volgende:
Komop man RKC had dik moeten winnen, gaan zeiken dat Bossen verkeerd floot slaat nergens op. Jullie moeten blij zijn dat het maar 1-0 was gebleven!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:52 schreef TLC het volgende:
Wat een bullsh*t die best of three![]()
Als je de eerste wedstrijd verliest en als de verliezende ploeg de tweede wedstrijd gelijkspeelt dan kan men de derde wedstrijd toch nog winnen ? waardoor het alsnog gelijk staat![]()
Waarom moet het na de tweede wedstrijd dan al gelijk afgelopen zijn![]()
Met een gewoon Europees model voor uit en thuis was RKC gewoon gedegradeerd![]()
Eigenlijk klopt de naam "best of three" niet ; als je zo denkt is het een best of twoquote:Op zondag 27 mei 2007 11:02 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]Een derde wedstrijd wordt alleen gespeeld bij een gelijke stand. VVV heeft nu 1 keer gewonnen, en RKC ook, dus wordt er vandaag een beslissingswedstrijd gespeeld. Bij verlies + gelijkspel is het over, zie RBC
Volgend seizoen PSV, Ajax, AZ, Roda, Groningen, en Heerenveen naar de Koel !quote:
Met een gewoon model hadden jullie donderdag op eigen veld van ons verloren en was je seizoen al overquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:52 schreef TLC het volgende:
Wat een bullsh*t die best of three![]()
Met een gewoon Europees model voor uit en thuis was RKC gewoon gedegradeerd![]()
Ik ben niet voor RKC hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 12:03 schreef DRD het volgende:
[..]
Met een gewoon model hadden jullie donderdag op eigen veld van ons verloren en was je seizoen al over![]()
Maar toch, succes vanmiddag! Driekwart Nederland is vandaag op jullie hand.
Dat klopt wel, het is overgenomen van de playoffs in Amerikaanse sporten als honkbal en basketbal. Een best of three wil daar zeggen dat je ten minste twee keer moet winnen om de gehele serie te winnen. Op het moment dat je de eerste twee wedstrijden gewonnen hebt is het zo ver en ben je in een serie van maximaal drie wedstrijden de beste.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt de naam "best of three" niet ; als je zo denkt is het een best of two![]()
Dat is altijd zo, ik heb ook collega´s die beweren PSV/fan te zijn maar nog nooit in het Philipsstadion zijn geweest. Maar wel een grote bek hebben alsPSV kampioen wordt.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Een chauffeur van een leverancier op mijn werk vond nooit wat aan voetbal. Gister had die het over 'wij' en 'VVV'
Da's ook de reden dat ik loop te springen hierquote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt de Graafschap in ieder geval geen laatste.
Excelsior is er ook nog hoor. En ook Heracles zie ik nog wel onderin meedoen.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:18 schreef xJapser het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat ik loop te springen hier
VVV haalt tenminste eredivisiequote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt de Graafschap in ieder geval geen laatste.
Support you're locals! (maar dat is de meeste joodjes onbekend).quote:Op zondag 27 mei 2007 15:24 schreef Camplo het volgende:
Gisteren was de hele RKC selectie in Snookertown Helmond.
Ik had ze nog succes gewenst, maar dat is nu dus tevergeefs geweest zie ik
Congratz VVV
Niet in het stadion, niet op de markt...quote:Op zondag 27 mei 2007 15:30 schreef VVV-Venlo het volgende:
IK WORD HELEMAAL GEK
Op de markt is geen scherm vandaag, das kutquote:Op zondag 27 mei 2007 15:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet in het stadion, niet op de markt...
Vandaag pas geregistreerd
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet in het stadion, niet op de markt...
Vandaag pas geregistreerd
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Support you're locals! (maar dat is de meeste joodjes onbekend).
Ja. Die doet het.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik ben aan 't luisteren op L1 Radio, weet iemand of die talpaverbinding het doet?
Whehehe vuile Wolk-aanhanger! Scheer je weg uit dit machtig Venloosch topique!quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
En André Wetzel de nieuwe trainer van VVV-Venlo!
Lijkt me een prima keuze. Geweldige vent en een prima tacticus!
Waar de ene na de andere lutser die nog nooit van VVV had gehoord zich ineens profileert als supporter.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Whehehe vuile Wolk-aanhanger! Scheer je weg uit dit machtig Venloosch topique!![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:41 schreef ZoneKill het volgende:
Eindelijk weer eens een Limburgse "derby".
Als je echt fan was zat je nu daar in het stadion.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:30 schreef VVV-Venlo het volgende:
IK WORD HELEMAAL GEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |