Da's ook de reden dat ik loop te springen hierquote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt de Graafschap in ieder geval geen laatste.
Excelsior is er ook nog hoor. En ook Heracles zie ik nog wel onderin meedoen.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:18 schreef xJapser het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat ik loop te springen hier
VVV haalt tenminste eredivisiequote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt de Graafschap in ieder geval geen laatste.
Support you're locals! (maar dat is de meeste joodjes onbekend).quote:Op zondag 27 mei 2007 15:24 schreef Camplo het volgende:
Gisteren was de hele RKC selectie in Snookertown Helmond.
Ik had ze nog succes gewenst, maar dat is nu dus tevergeefs geweest zie ik
Congratz VVV
Niet in het stadion, niet op de markt...quote:Op zondag 27 mei 2007 15:30 schreef VVV-Venlo het volgende:
IK WORD HELEMAAL GEK
Op de markt is geen scherm vandaag, das kutquote:Op zondag 27 mei 2007 15:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet in het stadion, niet op de markt...
Vandaag pas geregistreerd
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet in het stadion, niet op de markt...
Vandaag pas geregistreerd
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Support you're locals! (maar dat is de meeste joodjes onbekend).
Ja. Die doet het.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik ben aan 't luisteren op L1 Radio, weet iemand of die talpaverbinding het doet?
Whehehe vuile Wolk-aanhanger! Scheer je weg uit dit machtig Venloosch topique!quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
En André Wetzel de nieuwe trainer van VVV-Venlo!
Lijkt me een prima keuze. Geweldige vent en een prima tacticus!
Waar de ene na de andere lutser die nog nooit van VVV had gehoord zich ineens profileert als supporter.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Whehehe vuile Wolk-aanhanger! Scheer je weg uit dit machtig Venloosch topique!![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:41 schreef ZoneKill het volgende:
Eindelijk weer eens een Limburgse "derby".
Als je echt fan was zat je nu daar in het stadion.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:30 schreef VVV-Venlo het volgende:
IK WORD HELEMAAL GEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |