quote:Wedstrijd gratis op DeWedstrijden.tv
Supporters die geen kaartje hebben weten te bemachtigen kunnen de wedstrijd bij het stadhuis volgen. Het is ook mogelijk om de wedstrijd te kijken op je computer via de link onder aan dit bericht...
Want nu de strijd om een plaats in de Eredivisie in alle hevigheid is losgebarsten, biedt DeWedstrijden.tv jou een uitgelezen kans om de verrichtingen van jouw favoriete club op de voet te volgen. Live. En gratis
De resterende duels uit de beslissende derde ronde van de Jupiler League play-offs zijn gratis en voor niets via de Videoplayer van DeWedstrijden live te volgen.
Klik hier! voor meer informatie
Bron: VVV Venlo
Je doelt op eventuele degradatie? Bij degradatie laat ik mijn cluppie niet in de steek hoor, ben niet zo'n schoolvoorbeeld van successupporterquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar heb jij na volgend seizoen toch geen last meer van?![]()
Na 4min al 1-0 dat meen je toch niet! Ze staan dus stijf van de zenuwen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
Kut, 1-0 RKC.
Het was een corner en die gast van RKC stond heel erg vrij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:09 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Na 4min al 1-0 dat meen je toch niet! Ze staan dus stijf van de zenuwen.
Waarom staat op teletekst 0-0 dan ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een corner en die gast van RKC stond heel erg vrij.
Weet ik veel, ik werk niet bij NOS teletekst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom staat op teletekst 0-0 dan ?
Ja idd, wat is dit voor kafsite?!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
handig als de site dan 'wegens onderhoudwerkzaamheden' offline is![]()
Bij mij doet ie het gewoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
handig als de site dan 'wegens onderhoudwerkzaamheden' offline is![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja idd, wat is dit voor kafsite?!
Ik wil VVV zien!
quote:Je kunt wel gewoon De Gouden Kooi Live! kijken
Waar moet ik kijken dan ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier doet ie het weer.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Snel terug uit Waalwijk.
Het is een nepper, duh.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:27 schreef En_ieka het volgende:
En wat een sfeer of het stadhuisplein
Inderdaad geweldige ontlading op het stadhuisplein, zeiknat van het bier iedereen werd helemaaaal gekquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:27 schreef En_ieka het volgende:
Ongelooflijk, wat een flapdrol die Bossen. En wat een sfeer of het stadhuisplein, niet meer normaal. Toen dus de "1-1" viel, onbeschrijfelijk dat moment. Maarja, een gelijkspel was verdiend geweest. Baart is een held, corners nemen kunnen we over 100 jaar nog niet en zondag gewoon winnen!
Hoop het, thuis feest is natuurlijk nog iets mooier dan als ze vanavond het afgemaakt hadden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Inderdaad geweldige ontlading op het stadhuisplein, zeiknat van het bier iedereen werd helemaaaal gek![]()
...........En toen werd de goal afgekeurd...........![]()
![]()
![]()
Zondag maken ze het gewoon af![]()
Ja, ik werd gék. Ge-wel-dig!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Inderdaad geweldige ontlading op het stadhuisplein, zeiknat van het bier iedereen werd helemaaaal gek![]()
...........En toen werd de goal afgekeurd...........![]()
![]()
![]()
Zondag maken ze het gewoon af![]()
VVV in de Koel is normaal gesproken een stuk sterker, maar ik denk dat VVV vandaag toch wel de morele verliezer is en ik hoop dat ze zondag met verse moed kunnen beginnen en het dan echt afmakenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:19 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
ik vrees het ergste voor zondag
toch niet een stúk sterker denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
VVV in de Koel is normaal gesproken een stuk sterker,
idd... maar de vorige keer in venlo scoorden ze ook pas helemaal op t eind. er komen strafschoppen bij een gelijkspel, toch?quote:maar ik denk dat VVV vandaag toch wel de morele verliezer is en ik hoop dat ze zondag met verse moed kunnen beginnen en het dan echt afmaken![]()
Eerst nog verlengen volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
[..]
toch niet een stúk sterker denk ik
[..]
idd... maar de vorige keer in venlo scoorden ze ook pas helemaal op t eind. er komen strafschoppen bij een gelijkspel, toch?
Dat merk ik, RKC kwam in de 4e minuut al op 1-0.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
oh de 1-0 kwam al in de 43ste minuut... ik dacht ergens in de 80 kep die wedstrijd ook nie gezien verder
ik doel op de vorige wedstrijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Dat merk ik, RKC kwam in de 4e minuut al op 1-0.
Oh.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
[..]
ik doel op de vorige wedstrijd.![]()
![]()
![]()
maakt niet uit hoorquote:
Ik heb nog steeds twijfel over die buitenspelgoal. Hij vlagde volgens mij in ieder geval aan de late kant.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:22 schreef GoodspeeD het volgende:
Verdomme zeg. Wat spannend. Jammer van die afgekeurde gaol, maar het leek toch echt buitenspel. Nou ja, nu kan ik tenminste de wedstrijd in de Koel kijken.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jammer. Nu maar hopen dat VVV het zondag afmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |